ویزای یونان

۲۶ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

جمعیت سانتورینی

جمعیت سانتورینی

یکی از مقاصد مهم گردشگری که بسیار پر طرفدار بوده و در تمامی ایام سال شاهد حضور گردشگران بسیاری می‌باشد جزیره رؤیایی سانتورینی است. این جزیره بی نظیر در کشور یونان قرار دارد. جمعیت سانتورینی زیاد نبوده و این جزیره خارق العاده آتشفشانی به داشتن سواحلی بسیار زیبا و غروب خورشیدی رمانتیک معروف است. اگر دوست دارید که اطلاعات بیشتری درباره سانتورینی داشته باشید با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این مقصد مهم گردشگری و جمعیت سانتورینی آشنا کنیم.

موقعیت جغرافیایی سانتورینی

جزیره سفید یا همان سانتورینی در کشور یونان و در میان آب‌های دریای اژه واقع شده است. سانتورینی را با نام ترا نیز می‌شناسند. این سرزمین رویایی در 200 کیلومتری یونان قرار دارد. اگر با تصویر ساختمان‌های سفید و زیبا با گنبدهایی به رنگ آبی مواجه شدید و در میان خانه‌ها گلهای رنگارنگ زیبا را دیدید شک نکنید که منظره‌ای از جزیره سانتورینی به تصویر کشیده شده است. سانتورینی از جزایر تاریخی یونان بوده و قدمتی 3500 ساله دارد و با سفر به این جزیره می‌توانید آثار تاریخی و باستانی فراوانی را مشاهده کنید که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند.این جزیره باستانی در طول تاریخ شاهد حضور فراوان جمعیت سانتورینی بوده است .

[caption id="attachment_352" align="aligncenter" width="780"]موقعیت جغرافیایی سانتورینی موقعیت جغرافیایی سانتورینی[/caption]

این جزیره کوچک که به جرات می‌توان آن را بهشت روی زمین نامید جمعیت زیادی نداشته و جمعیت سانتورینی  حدود پانزده هزار نفر تخمین زده می‌شود و مساحتی حدود 73 کیلومتر مربع دارد. در بعضی اوقات از سال هجوم و ازدیاد جمعیت سانتورینی بسیار زیاد بوده که زندگی را با مشکل مواجه می‌کند. جزیره عجیب سانتورینی علاوه بر طبیعت بکر و زیبایش دارای عجایب و شگفتی‌های زیادی است که باعث افزایش جمعیت سانتورینی و گردشگران برای لذت بردن از این منطقه شده است.

[caption id="attachment_353" align="aligncenter" width="780"]جمعیت سانتورینی جمعیت سانتورینی[/caption]

عوامل مؤثر بر جمعیت سانتورینی

در میزان جمعیت ساکن در هر منطقه عواملی مانند شرایط آب و هوایی، زمین‌های کشاورزی، جاذبه‌های گردشگری، آثار تاریخی و عوامل زیاد دیگری تأثیر دارند و جمعیت سانتورینی نیز تحت تأثیر این عوامل می‌باشد. اگر در منطقه‌ای کسب و کار رونق داشته باشد ناخود آگاه بر روی عوامل دیگر نیز تأثیر گذاشته و باعث پیشرفت و ترقی آن منطقه خواهد شد. مردم بومی سانتورینی که جمعیت سانتورینی را تشکیل می‌دهند از تمامی شرایط مطلوب این جزیره بهره برده و از آن به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کنند. و گذران زندگی آن ها با استفاده از این عوامل و منابع می باشد .

[caption id="attachment_354" align="aligncenter" width="780"]عوامل مؤثر بر جمعیت سانتورینی عوامل مؤثر بر جمعیت سانتورینی[/caption]

عمده فعالیت مردم سانتورینی

جمعیت سانتورینی که در این سرزمین سکونت دارند بیشتر از طریق جذب مسافر و صنعت توریسم امرار معاش کرده و زندگیشان به واسطه تردد زیاد گردشگران رونق فراوانی دارد. مردم ساکن سانتورینی از تمامی منابع موجود در جزیره به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و بهره می‌برند. به عنوان مثال می‌توان به این مورد اشاره کرد که ساکنان این منطقه از مواد مذاب آتشفشانی که در جزیره به وفور وجو دارد شمع‌های زیبای دست سازی را درست می‌کنند که به عنوان یکی از معروف‌ترین سوغات جزیره سانتورینی شهرت جهانی یافته است. و هر گردشگری که به این جزیره وارد می‌شود از این شمع‌ها و دیگر صنایع دست ساز مردم سانتورینی به عنوان سوغات و هدیه حتماً خریداری می‌کند.

[caption id="attachment_355" align="aligncenter" width="780"]مده فعالیت مردم سانتورینی مده فعالیت مردم سانتورینی[/caption]

تاثیرات تفریحات در جمعیت سانتورینی

جمعیت سانتورینی در یونان و مردم ساکن این جزیره تفریحات ویژه و جذابی را برای افرادی که به این منطقه سفر می‌کنند مهیا کرده‌اند. از جمله این تفریحات می‌توان به سوارکاری در سواحل زیبای جزیره سانتورینی، غواصی در اعماق دریا و تماشای بقایای کشتی‌های قدیمی و همچنین قدم زدن در ساحل جزیره و تماشای غروب خورشید که خارق العاده و خیره کننده است را نام برد. علاوه بر انجام این تفریحات می‌توانید از مناطق دیدنی بسیاری که در این جزیره قرار دارد مانند جزیره فیرا، موزه‌ی ما قبل تاریخ ثرا و فانوس دریایی آکروتیری دیدن کنید. سفر به سانتورینی را حتماً در لیست مسافرت‌های خود قرار دهید از این کار به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد و خاطره‌ای خوش را برای خود و همراهانتان خواهید ساخت.

بیشترین میزان جمعیت سانتورینی

همان گونه که اشاره کردیم در بعضی از ایام سال جمعیت سانتورینی افزایش پیدا می‌کند و این به دلیل ورود گردشگران و مسافران از نقاط مختلف دنیا می‌باشد و آب و هوای مناسب جزیره و برپایی جشن‌ها و فستیوال‌های بزرگ از دیگر دلایل ازدحام جمعیت سانتورینی در این ایام می‌باشد. فستیوال های بزرگی که همه ساله در این جزیره برگزار می شود بسیار معروف و مشهور بوده و مردم زیادی از سراسر دنیا برای شرکت در این جشن های بزرگ به سانتورینی سفر می کنند .در ماه‌های جولای تا آگوست شما شاهد ازدیاد جمعیت در جزیره خواهید بود و در این زمان هزینه اقامت در سانتورینی نسبت به دیگر مواقع بیشتر می‌باشد. اگر دوست دار شلوغی نیستید و می‌خواهید هزینه کمتری را برای اقامت خود در این جزیره بپردازید زمانی را به غیر از این اوقات برای سفر خود انتخاب کنید. تا بتوانید با خیالی آسوده و آرامش ازتماشای تمامی زیبایی‌های جزیره سانتورینی لذت ببرید و هزینه اقامت و سفرتان به سانتورینی  مقرون به صرفه و مناسب باشد .

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۲:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفر یونان

درباره سانتورینی

درباره سانتورینی

برای گذراندن یک تعطیلات دلچسب و لذت بخش انتخاب مقصد یکی از مهم ترین گزینه ها می باشد. اگر هم به فکر سفر به یک جزیره هستید و هم می خواهید به اروپا سفر کنید سانتورینی در یونان می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. همراه ما باشید تا به شما یک راهنمای کامل گردشگری درباره سانتورینی در این شهر به همراه لیستی کامل از جاذبه های دیدنی آن ارائه نماییم.

سانتورینی همان جزیره ای است که در گذشته آن را به نام ثرا می خواندند و در دریای اژه واقع شده است و هم اکنون توانسته است هر ساله گردشگران زیادی را به خود جلب نماید. یکی از نماد ها و دلایل شهرت این شهر به خاطر وجود خانه های سفید رنگ با سقف آبی آن می باشد. این گونه از معماری و رنگ خاص در هیچ کجای دیگر دنیا نظیر ندارد. همچنین هوای فوق العاده این شهر نیز مزید بر علت شده است. از دیگر اطلاعات ضروری که لازم است در سفر به این شهر بدانید این است که اختلاف ساعتی حدود یک ساعت و نیم با تهران دارد و در واقع یک ساعت نیم عقب تر هستند. همچنین زبان رسمی مردم یونانی و واحد پول آن ها نیز یورو می باشد.

[caption id="attachment_346" align="aligncenter" width="780"]درباره سانتورینی درباره سانتورینی[/caption]

آب و هوای سانتورینی

از دیگر نکات مهم که دانستن آن حتما برای سفر لازم است آب و هوا می باشد. درباره سانتورینی در واقع این جزیره یکی از خوش و آب و هوا ترین نقاط اروپاست. معمولا اوج گردشگری ها در فصل تابستان می باشد که البته در این فصل هوای سانتورینی گرم و خشک می باشد. در زمستان ها نیز رطوبت بیشتر است و هوا کمی خنک تر است اما مشکل اینجاست که پیدا کردن هتل و مغازه ای باز در این شهر بسیار سخت می شود. اگر بخواهیم یک زمان را به عنوان بهترین زمان سفر به سانتورینی معرفی کنیم اواخر بهار و اوایل پاییز می توانند گزینه های خوبی باشند. منظره های سرسبز و دمای آب مناسب برای شنا کردن همگی از ویژگی های سفر در این زمان هاست.

[caption id="attachment_345" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای سانتورینی آب و هوای سانتورینی[/caption]

هزینه های سفر به سانتورینی

اگر بخواهید در فصل تابستان که اوج سفر گردشگران به این شهر است اقدام به رزرو هتل نمایید باید خود را آماده کنید تا با قیمت هایی نجومی مواجه شوید. ولی در زمان هایی مانند اکتبر و یا می، می توانید هتل هایی با قیمت های معقول پیدا کنید بسته به نوع هتل باید از حدود 50 تا هشتصد یورو را برای هزینه های اقامت در نظر بگیرید. اگر بخواهید می توانید به هاستل نیز بروید. برای اقامت در هر نوع هاستلی نیز باید شبی بیست تا سی و پنج یورو بدهید.

درباره سانتورینی و سفر به آن باید گفت هزینه های مربوط به خورد و خوراک نیز بستگی به خودتان دارد از قیمت هایی بین چهار یورو تا ده یورو می توانید یک وعده غذای خوب بخورید. برای حمل و نقل در سانتورینی نیز اگر از اتوبوس استفاده کنید چیزی حدود دو یورو برای شما خرج بر می دارد که نسبت به تاکسی ها و تراموا ها ارزان تر می باشند.

[caption id="attachment_344" align="aligncenter" width="780"]هزینه های سفر به سانتورینی هزینه های سفر به سانتورینی[/caption]

جاذبه های دیدنی سانتورینی

حال به بخش مهمی از راهنمای سفر به سانتورینی در یونان می رسیم. در این بخش سعی می کنیم شما را با بهترین و زیباترین جاذبه های گردشگری این شهر آشنا نماییم تا بتوانید یک سفر فوق العاده را به جزیره سانتورینی تجربه کنید. پس همراه ما باشید.

آتشفشان سانتورینی

درباره سانتورینی جالب است بدانید یکی از جاذبه های گردشگری این شهر آتشفشان آن می باشد که در حدود سه هزار و ششصد سال پیش بر اثر یک انفجار آتشفشانی بسیار بزرگ اتفاق افتاد. در واقع شکل اصلی این مکان به صورت یک دیگ می باشد که در وسط آن نیز دو جزیره کوچک قرار دارد که هنوز از آن ها گاز و چشمه های آب گرم خارج می شود. به عنوان یکی از تفریحات در این جزیره می توانید شنا کردن در وسط یک آتشفشان را تجربه کنید.

[caption id="attachment_343" align="aligncenter" width="780"]آتشفشان سانتورینی آتشفشان سانتورینی[/caption]

شهر اویا

این بخش در بخش شمالی سانتورینی واقع شده است که می توان از آن به عنوان مهم ترین جاذبه گردشگری و دیدنی سانتورینی یاد کرد. شهر اویا که در واقع یک روستا می باشد دارای خانه هایی با معماری بسیار زیبا می باشد که همان طور که پیش تر نیز گفتیم دارای دیوار های سفید و سقف های آبی می باشند. همچنین این بخش از جزیره پر تردد ترین قسمت آن است و می توانید کافه ها، رستوران ها و مغازه های زیادی را پیدا کنید که البته باید به خاطر داشته باشید قیمت ها در این منطقه گران تر از سایر نقاط جزیره می باشد. نکته دیگری که حتما ارزش بازدید از اویا را دارد غروب های عاشقانه و زیبای آن می باشد همچنین در مسیر های زیکزاگی می توانید تا خلیج Ammoúdi قدم بزنید.

[caption id="attachment_342" align="aligncenter" width="780"]شهر اویا شهر اویا[/caption]

آکروتیری و ساحل سرخ

درباره سانتورینی می توان گفت از دیگر بخش های بسیار دیدنی سانتورینی که در نزدیکی روستای آرو تیری قرار گرفته است یک سکونتگاه باستانی به نام خود روستا یعنی آکروتیری واقع شده است. که متعلق به قرن شانزده پیش از میلاد مسیح می باشد. همچنین باستان شناسان معتقدند از این شهر باستانی مردم به شمال آفریقا نیز برای تجارت سفر می کرده اند. از سال 2012 تاکنون نیز این مکان برای بازدید عموم گشوده شده است که پیشنهاد می کنیم حتما از آن دیدن کنید. همچنین در نزدیکی همین مکان، ساحل سرخ قرار دارد که از مکان هایی است که حتما باید در سفر به سانتورینی از آن دیدن کنید.

[caption id="attachment_341" align="aligncenter" width="780"]آکروتیری و ساحل سرخ آکروتیری و ساحل سرخ[/caption]

موزه ماقبل تاریخ ثرا

شاید برایتان عجیب باشد که بتوانید از نزدیک با بخشی از تاریخ مردمان ماقبل تاریخ آشنا شوید. در این موزه می توانید اشیایی که از آکروتیری کشف شده اند را نیز مشاهده نمایید. قدمت برخی از آن ها بسیار بالا می باشد. در یکی از قسمت های این موزه نقاشی با آبرنگ از میمون های آبی وجود دارد. این مکان مناسب برای افرادی است که به تاریخ علاقه مند هستند.

ثرا باستانی

درباره سانتورینی و جاذبه های آن می توان به ثرا اشاره کرد که در ساحل جنوبی بخشی به شکل خرابه ای وجود دارد که از شهر ثرای باستانی به جای مانده است. قدمت آن ها چیزی حدود قرن نهم قبل از میلاد تخمین زده شده اند. در این بخش می توانید شاهد قسمت های به جای مانده از معابد و بخش هایی از تاریخ روم و بیزانس باشید. برای علاقه مندان به تاریخ بازدید از این مکان نیز خالی از لطف نخواهد بود.

[caption id="attachment_340" align="aligncenter" width="780"]ثرا باستانی ثرا باستانی[/caption]

تفریحات مختلف در سانتورینی

از جمله تفریحاتی که می توانید در سانتورینی کشور یونان تجربه کنید غواصی می باشد. شما می توانید با تمام تجهیزات لازم به غواصی در زیر آب های این جزیره بروید و یک تجربه دلنشین را برای خود به یادگار بگذارید. می توانید تا عمق 14 متری نیز در آب های این جزیره بروید و از لاشه های کشتی های مغروق دیدن کنید.

اسب سواری در ساحل سانتورینی نیز از دیگر تفریحات در این شهر است که پیشنهاد می کنیم حتما آن را امتحان کنید. همچنین برای گردشگران تور های قایق سواری نیز وجود دارد که می تواند یک تجربه عالی برای شما به ارمغان بیاورد. البته به خاطر داشته باشید ناهار جزو این تور ها نیست و باید به فکر تهیه ناهار خود از قبل باشید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

 

۲۹ آبان ۹۷ ، ۱۳:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفر یونان

فرهنگ مردم آتن

فرهنگ مردم آتن

شهر زیبا و تاریخی آتن پایتخت کشور یونان می باشد. این شهر دارای قدمتی تاریخی و دیرینه می باشد و مردم این کشور دارای فرهنگ بسیار غنی هستند. فرهنگ مردم آتن ریشه در آیین و رسوم این کشور دارد و مملو از تشریفات مذهبی می باشد. سنت ها و فرهنگ مردم آتن در طی هزاران سال شکل گرفته است و مردم این کشور در حفظ آن تلاش کرده اند و اجازه از بین رفتن آنها را نداده اند. در اینجا چند مورد از فرهنگ مردم آتن را نام می بریم تا  بتوانیم با آداب و رسوم آنها آشنا می شویم.

[caption id="attachment_330" align="aligncenter" width="780"]فرهنگ مردم آتن فرهنگ مردم آتن[/caption]

شهر آتن

آتن نام خود را از الهه جنگ گرفته است و پایتخت زیبای یونان می باشد. این شهر دارای مساحتی به اندازه 39 کیلومتر می باشد و دارای جمعیتی برابر با 3 میلیون نفر است. شهر یونان را محل تولد فرهنگ غربی می دانند و دارای بنادر مهمی می باشد. شهر آتن دارای دو میدان اصلی به نام های سینتگما و اومونیا است که آثار تاریخی و گردشگری بسیار زیادی را در قلب خود جای داده اند. این شهر زیبا دارای تاریخچه ای بسیار غنی از حوادث می باشد که فضای زیبایی را برای گردشگران ایجاد کرده است.

[caption id="attachment_331" align="aligncenter" width="780"]شهر آتن شهر آتن[/caption]

سنت ها و مذهب مردم آتن

بهتر است بدانید که مردم آتن مردم مذهبی هستند و سنت ها و فرهنگ مردم آتن در مذهب مسیحیت نهفته می باشد. فرهنگ مردم آتن ریشه در کلیسا دارد و بیشتر مردم آتن نام فرزند خود را از اسم های اجداد خود بر می گزینند. البته فرزند خود را تا زمانی که غسل ندهند با آن نام صدا نمی زنند. بیشتر مراسم عروسی در آتن در کلیساها برگزار می شود و موارد بسیار کمی دیده می شود که مردم مراسم خود را در خارج از کلیساها برگزار کنند.

در آتن برگزاری مراسم عید پاک بسیار اهمیت دارد و تمامی آداب و رسوم مربوط به این روز را انجام می دهند. جشن این مراسم چیزی حدود یک هفته طول می کشد و تمامی مردم در مراسم های مختلف شرکت می کنند. در این جشن ها می توان بخش عمده از فرهنگ مردم آتن را دید.

[caption id="attachment_332" align="aligncenter" width="780"]سنت ها و مذهب مردم آتن سنت ها و مذهب مردم آتن[/caption]

فرهنگ خانواده در آتن

جالب است بدانید که فرهنگ مردم آتن تحت تاثیر فرهنگ غربی بوده  و در بعضی از مسائل از آنها پیروی می کنند. در این کشور مردم در برابر مسائلی مانند انتخاب لباس، روابط آزاد بین دختر و پسر، برابری حقوق زن و مرد و .. از اروپایی ها تقلید می کنند. اما در فرهنگ مردم آتن خانواده جایگاه خاصی دارد و تاثیر بسیار خوبی بر روی تمامی اعضا دارد. برای مثال می توان گفت که در فرهنگ مردم آتن زن بعد از ازدواج پایبند به اصول اخلاقی و خانوادگی باقی می ماند. روابط اعضای خانواده در آتن مانند کشورهای اسلامی بر پایه احساسات گرم و عاطفه می باشد. در هر جامعه ای یک خانواده را متشکل از پدر و مادر و کسانی که روابط خانوادگی با هم دارند می دانند، اما در این کشور هر کسی را که با هم زیر یک سقف زندگی می کنند را خانواده می نامند.

[caption id="attachment_333" align="aligncenter" width="780"]فرهنگ خانواده در آتن فرهنگ خانواده در آتن[/caption]

فرهنگ ازدواج آتن

در فرهنگ مردم آتن دیده می شود که بیشتر ازدواج ها در هنگام شب برگزار می شود و در مراسم عروسی به بهترین شکل ممکن برگزار می شود. در این مراسم ها مهمان ها به رقص و پای کوبی مشغول هستند و تا نیمه های شب مراسم را ادامه می دهند. گفته می شود که در هنگام شب و موقع چیدن ظرف ها مرسوم است که ظرف ها را محکم بر روی زمین می کوبند و این کار را نشان خوش شانسی می دانند. در مراسم های عروسی خود چند نوازنده می آورند و بر روی سر نوازنده ها پول می ریزند. عروس ها در مراسم عروسی خود روند قرمز و یا زرد مورد استفاده قرار می دهند. یک عروس آتنی رسم است که به همراه خود یک حبه قند ببرد تا زندگی شیرینی را برای خود به ارمغان بیاورد. این یکی از  زیباترین مراسم ها در فرهنگ مردم آتن می باشد.

غذاها و نوشیدنی ها در فرهنگ آتن

در فرهنگ مردم آتن غذاها و نوشیدنی های جایگاه ویژه ای دارند. غذاهای آتنی دارای طعم و کیفیت بسیار بالایی هستند و غذای آنها دارای یک رژیم غذایی سالم می باشد. در فرهنگ غذایی آتن موادی مانند سیر، پیاز، انگور، خرما، انجیر، کدو سبز، کرفس، نعنا، پونه کوهی و .. را خواهید دید. مردم آتن در غذاهای خود حتما از روغن زیتون استفاده می کنند و در بیشتر رستوران غذایی آنها دیده می شود. این شهر دارای تنوع غذای گسترده ای است که در سرتاسر جهان شناخته شده می باشد. در آتن نان را یکی از بهترین نعمت ها و هدیه های خداوند می دانند و آن را مقدس می شمارند.

می توان گفت که فرهنگ مردم آتن بسیار غنی است و ریشه در تاریخ دارد. فرهنگ مردم این سرزمین باستانی در طی چندین سال به طور متوالی شکل گرفته است و این فرهنگ غنی را در تمامی سطح های زندگی، هنری، فلسفه، نمایشی و ... می توان مشاهده کرد. این گذشته پر بار بر روی همه جهات زندگی مردم آتن موسیقی، غذا، نوشیدنی ها، رسوم و حتی کسب و کار مردم تاثیر گذاشته است و باعث ایجاد یک فرهنگ پر بار شده است که در همه جای شهر می توان آن را دید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۸ آبان ۹۷ ، ۱۲:۳۲ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفر یونان

راهنمای سفر به سانتورینی

راهنمای سفر به سانتورینی

اگر عاشق سفرهای رویایی و خاص هستید. اگر به دنبال ساخت خاطرات به یا ماندنی برای خود و عزیزانتان هستید ما سفر به سانتورینی در کشور یونان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. تماشای خانه‌های رویایی سفید با سقف‌های آبی فیروزه‌ای تصویری رویایی را به نمایش گذاشته‌اند که هیچ گاه از تماشای آن خسته نشده و آرزوی تماشای هر روزه این منظره رویایی را خواهید داشت. یکی از بهترین مکان‌هایی که برای ماه عسل زوج‌های جوان مناسب بوده و سفری خاطره انگیز را برایشان می‌سازد سفر به سانتورینی است. با ما همراه باشید تا بیشتر با این بهشت روی زمین و راهنمای سفر به سانتورینی آشنا شویم.

سانتورینی کجاست؟

در راهنمای سفر به سانتورینی آمده است که جزیره سانتورینی یک جزیره آتشفشانی است که در کشور یونان و در دریای اژه قرار دارد. اگر به دنبال مکانی جذاب و رویایی برای گذراندن تعطیلات خود هستید حتماً به سانتورینی سفر کنید. هوای بسیار عالی این جزیره و مکان های لوکس و زیبایی این جزیره مکانی را برای تفریح و استراحت به وجود آورده که در تمامی اوقات سال شاهد حضور مسافران و گردشگران بسیاری به این جزیره از سراسر دنیا هستیم. این جزیره دارای مناظر بی نظیر و تماشایی بسیاری است و آب‌های زلال جزیره سانتورینی و صخره هایی که از گدازه‌های آتشفشان به وجود آمده‌اند بسیار تماشایی و لذت بخش هستند. سفر به سانتورینی بی شک یکی از بی نظیر ترین خاطرات شما می‌تواند باشد. برای داشتن لحظاتی عاشقانه و رویایی حتماً سفری به سانتورینی داشته باشید.

[caption id="attachment_324" align="aligncenter" width="780"]راهنمای سفر به سانتورینی راهنمای سفر به سانتورینی[/caption]

بهترین زمان سفر به سانتورینی:

اگر تصمیم گرفتید سفری به سانتورینی داشته باشید خوب است که زمان سفر خود را با توجه به راهنمای سفر به سانتورینی برای اواخر بهار و اوایل پاییز برنامه ریزی کنید. در این ایام شاهد بهترین آب و هوا در جزیره سانتورینی خواهید بود و از مناظر بی نظیر و چشم اندازهای طبیعی این جزیره لذت خواهید برد. و می‌توان در آب‌های گرم این جزیره شنا کرد. ولی به این نکته نیز توجه داشته باشید که در این ایام به دلیل شرایط مساعد آب و هوایی شاهد حضور میلیون‌ها گردشگر به این جزیره خواهید بود و به طبع هزینه اقامت در این ایام نسبت به سایر اوقات بیشتر خواهد بود. ولی اگر می‌خواهید در زمان سفر به سانتورینی هزینه کمتری را پرداخت کنید در فصل زمستان به این جزیره سفر کنید.

[caption id="attachment_316" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان سفر به سانتورینی بهترین زمان سفر به سانتورینی[/caption]

هزینه‌ های اقامت در سفر به سانتورینی:

در زمان اقامت در این جزیره شما باید هزینه‌هایی ر ا بابت اقامت، خورد و خوراک و هزینه‌های حمل و نقل خود بپردازید.

هزینه محل اقامت: بعد از سفر به سانتورینی شما باید محل اقامت خود را انتخاب کنید. می‌توانید محل‌ هایی مانند هاستل ها که قیمت مناسب‌تری دارند را برای اقامت خود انتخاب کرده و یا در هتل‌های لوکس و بسیار شیک جزیره سانتورینی اقامت کنید.

هزینه خورد و خوراک در سفر به سانتورینی: غذا در این جزیره گران نبوده و شما می‌توانید غذا های ارزان قیمت با کیفیتی مناسب را از غذاخوری ها تهیه کرده و یا ساندویچ‌ های خوشمزه این جزیره را امتحان کنید. اگر تمایل به میل کردن غذا در رستوران‌ های مجلل و لوکس را دارید می‌توانید به رستوران‌ های این جزیره رفته و غذا های لذیذ یونان و نوشیدنی‌ های گوارایش را تست کنید.

با مطالعه راهنمای سفر به سانتورینی متوجه خواهید شد که هزینه حمل و نقل در سفر به سانتورینی: برای اینکه در این سفر در هزینه حمل و نقل خود صرفه جویی کرده باشید می‌توانید به جای استفاده از تاکسی موتور های چهار چرخ این جزیره را کرایه کنید و از رانندگی با این وسیله جذاب لذت ببرید.

[caption id="attachment_317" align="aligncenter" width="780"]هزینه‌ های اقامت در سفر به سانتورینی هزینه‌ های اقامت در سفر به سانتورینی[/caption]

فرودگاه سانتورینی:

جزیره سانتورینی از معدود جزایری است که دارای فرودگاه بین المللی می‌باشد و این به دلیل استقبال بی نظیر گردشگران از این جزیره می‌باشد. فرودگاه این جزیره در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد و تردد به راحتی انجام می‌شود. اکثر ایرلاین های مطرح دنیا مانند بریتیش ایرویز، لوفت هانزا و ایزی جت به این جزیره پرواز دارند. از فرودگاه سانتورینی با وسایلی مانند تاکسی و اتوبوس می‌توانید به محل اقامت خود بروید.

[caption id="attachment_318" align="aligncenter" width="780"]فرودگاه سانتورینی فرودگاه سانتورینی[/caption]

جاذبه‌ های دیدنی در سفر به سانتورینی:

راهنمای سفر به سانتورینی آمده است بعد از سفر به سانتورینی خوب است که اطلاعاتی درباره مکان‌ های دیدنی این جزیره زیبا را داشته باشید.

  • جزیره آتشفشانی و سواحل زیبای این جزیره با شن‌ های سیاه رنگ از جاذبه‌های گردشگری این منطقه بوده و تماشای چشم انداز زیبای دهانه این آتشفشان زیبایی خیره کننده‌ای دارد.
  • فانوس دریایی آکروتیری که در قسمت دماغه‌ی جنوبی جزیره سانتورینی قرار دارد بسیار زیبا و تماشایی می‌باشد.
  • ضمن سفر به سانتورینی حتماً از دهکده بی نظیر اویا نیز دیدن کنید. اویا از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری جزیره سانتورینی می‌باشد و خانه‌های زیبای سفید رنگ با گنبدهای آبی از دیدنی‌های این دهکده زیبا می‌باشد. هزینه اقامت در دهکده اویا مقداری بیشتر از جزیره سانتورینی می‌باشد.
  • موزه ماقبل تاریخ ثرا نیز یکی دیگر از مکان‌هایی است که در سفر به سانتورینی باید از آن دیدن کنید. در این موزه مجموعه‌هایی از آثار باستانی مانند مجسمه، گلدان، ابزار تاریخی و .... نگهداری می‌شود. از برجسته‌ترین اشیاء موجود در موزه ثرا می‌توان نقاشی‌ های آبرنگی میمون‌ های آبی را نام برد.
[caption id="attachment_319" align="aligncenter" width="780"]جاذبه‌ های دیدنی در سفر به سانتورینی جاذبه‌ های دیدنی در سفر به سانتورینی[/caption]

تفریحات مهیج در سفر به سانتورینی کدام است :

  • قایق سواری کنید: در سفر به سانتورینی می‌توانید سوار قایق شده و از جاذبه‌ های این جزیره مانند آتشفشان و چشمه‌های آب گرم دیدن کنید. و در زمان قایق سواری می‌توانید از محله‌ی تیر اسیا نیز دیدن کنید.
  • غواصی کنید: لذت غواصی را در آب‌ های جزیره سانتورینی به هیچ وجه از دست ندهید. در حین غواصی می‌توانید کشتی‌های باستانی را در کف آب مشاهده کنید.
  • اسب سواری کنید: یکی از تفریحات مهیج در سفر به سانتورینی سوارکاری بوده و شما می‌توانید در زمان اسب سواری از تمامی مناظر بکر و زیبای جزیره لذت برده و در ساحل زیبای آن لذت سوارکاری را در هنگام غروب خورشید تماشا کنید.
  • قدم زدن در ساحل : یکی از تفریحاتی که می توانید در سفر به سانتورینی داشته باشد قدم زدن در سواحل زیبای این جزیره می باشد که آرامش خاصی را به انسان داده و اگر در زمان غروب خورشید در این سواحل قدم بزنید می توانید منظره زیبای غروب خورشید در این جزیره را تماشا کرده و در ذهن خود ثبت کنید .
[caption id="attachment_320" align="aligncenter" width="780"]تفریحات مهیج در سفر به سانتورینی کدام است تفریحات مهیج در سفر به سانتورینی کدام است[/caption]

اقامت در سفر به سانتورینی:

در سفر به سانتورینی می‌توانید در هتل‌ های لوکس و مجهز این جزیره سکونت کرده و از امکانات رفاهی این هتل‌ ها بهره مند شوید. در هتل‌ های این جزیره آنچه از امکانات رفاهی و خدماتی که از بهترین هتل‌ ها انتظار می‌رود برای شما محیا می‌باشد در تمامی هتل‌ ها می‌توانید صبحانه را به صورت رایگان میل کنید. از معروف‌ترین هتل‌ های سانتورینی می‌توان هتل کاتیکیز، هتل پرنسس سانتورینی و هتل آرسنا را نام برد. اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی برای مدت زمان اقامت خود در این جزیره بپردازید می‌توانید در هاستل های این جزیره اقامت داشته باشید. بیشترین هاستل های جزیره سانتورینی در ساحل پریسا قرار دارند.

[caption id="attachment_321" align="aligncenter" width="780"]اقامت در سفر به سانتورینی: اقامت در سفر به سانتورینی:[/caption]

فستیوال‌ ها در سفر به سانتورینی:

فستیوال ایفستیا: این فستیوال همه ساله در ماه آگوست برگزار می‌شود و برای تجلیل از فوران آتشفشان این فستیوال را برگزار می‌کنند.

فستیوال جاز سانتورینی: از بزرگترین فستیوال‌ های این جزیره می‌توان به فستیوال جاز سانتورینی اشاره کرد که در زمینه موسیقی بوده و در ماه می برگزار می‌شود.

فستیوال پرافیتیس الیاس: پرافیتیس الیاس یکی از جشن‌ های بزرگ در این جزیره بوده که همه ساله در ماه جولای به صورتی کاملاً باشکوه برگزار می‌شود. سفر به سانتورینی را به صورتی برنامه ریزی کنید که بتوانید از این فستیوال های باشکوه دیدن کنید.

[caption id="attachment_322" align="aligncenter" width="780"]فستیوال‌ ها در سفر به سانتورینی: فستیوال‌ ها در سفر به سانتورینی:[/caption]

سوغات در سفر به سانتورینی:

در سفر به سانتورینی اگر به دنبال خرید هستید باید به شما بگوییم که جاذبه‌ های دیدنی این جزیره آنقدر زیاد است که زمانی را برای خرید کردن برای شما باقی نمی‌گذارد و حاضر نیستید وقت خود را برای خرید در مغازه‌ ها تلف کنید. در راهنمای سفر به سانتورینی ذکر شده تنها چیزهایی که می‌توانید در جزیره سانتورینی برای خود و عزیزانتان تهیه کنید انواع بدلیجات با سنگ‌ های بسیار زیبا و مجسمه‌ های سنگی می‌باشد. حتماً مقداری از گیاهان معطر این جزیره را نیز در لیست خرید خود قرار دهید.

[caption id="attachment_323" align="aligncenter" width="780"]سوغات در سفر به سانتورینی: سوغات در سفر به سانتورینی:[/caption]

خوراکی و نوشیدنی در سفر به سانتورینی:

غذا های یونان بسیار لذیذ و خوشمزه بوده و با ذائقه ما سازگاری دارند. در این جزیره نیز می‌توانید انواع غذاهای لذیذ یونانی و همچنین بین الملل را تست کنید. راهنمای سفر به سانتورینی به شما می گوید در این سرزمین رویایی به دلیل همجواری با دریا انواع غذا های تازه و با کیفیت دریایی را نیز حتماً امتحان کنید. از معروف‌ترین غذا های یونانی می‌توان خوراک جگر گوساله، پاستای یونانی، لازانیای موساکا، خوراک شاه ماهی قرمز و خوراک گوشت بره را نام برد. در جزیره کافه‌ های زیادی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها انواع قهوه های خوش عطر و نوشیدنی‌ های گوارا را میل کرده و از خوردنشان لذت ببرید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

 

۲۷ آبان ۹۷ ، ۱۶:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفر یونان

ویزای تحصیلی یونان

ویزای تحصیلی یونان

امکانات و شرایط تحصیل در کشور یونان، مطلوب بوده و همین امر، سبب گرایش دانشجویان مختلف در رشته های متعدد تحصیلی برای ادامه تحصیل در این کشور می باشد. دریافت ویزای تحصیلی یونان، مجوزی است که این شرایط را برای آن ها فراهم می نمایند. افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی به این کشور را دارند، می بایست صلاحیت خود را با دریافت ویزای تحصیلی یونان اعلام نمایند. در ادامه به صورت مفصل تر در این باره بحث خواهیم کرد.

ویزای تحصیلی یونان، یکی از چندین ویزایی است که کشور یونان به متقاضیان ورود به این کشور با اهداف مختلف می دهد. افرادی که قصد ادامه ی تحصیل در یکی از دانشگاه های یونان را داشته باشند باید ویزای تحصیلی یونان زا اخذ نمایند. دریافت این ویزا، مراحل و شرایط خاصی دارد و نیازمند ارائه ی مدارک متعددی است. در صورتی که بتوانید ویزای تحصیلی یونان را دریافت نمایید، شرایط تحصیلی ایده آلی در پیش رو خواهید داشت. چرا که سطح علمی دانشگاه های این کشور بالا بوده و زمینه ی مناسبی برای رشد و پیشرفت شما در رشته ی مورد علاقه تان به وجود خواهد آورد. البته کلیه ی متقاضیان اخذ ویزای تحصیلی یونان، موفق به دریافت این ویزا نمی شوند چرا که محدودیت هایی نیز در این رابطه وجود دارد.

[caption id="attachment_291" align="aligncenter" width="780"]ویزای تحصیلی یونان ویزای تحصیلی یونان[/caption]

اولین قدم برای دریافت ویزای تحصیلی یونان

اگر به دنبال ادامه ی تحصیل در دانشگاه های یونان هستید و قصد دریافت ویزای تحصیلی یونان را دارید، قبل از هر گونه اقدامی در این رابطه سعی کنید با یکی از اساتید دانشگاه های این کشور در ارتباط باشید و از او بخواهید برای شما دعوت نامه ارسال نماید. در واقع با دریافت این دعوت نامه، مدرک موثق و مورد تأییدی دارید که می توانید برای مهاجرت تحصیلی به کشور یونان و اخذ ویزای مربوطه اقدام نمایید. دعوت نامه ی مورد نظر را باید به همراه دیگر مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی یونان، به سفارت یونان ارائه کنید.

اولین قدم برای دریافت ویزای تحصیلی یونان

مرجع قانونی رسیدگی به کلیه ی امور مربوط به دریافت ویزای تحصیلی یونان

سفارت یونان در ایران، مرجع رسیدگی به درخواست شما برای اخذ ویزای تحصیلی یونان می باشد. به همین خاطر از ابتدای امر برای دریافت ویزای تحصیلی یونان باید به آن جا مراجعه نمایید. کلیه ی مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی نیز توسط همین مرجع قانونی به شما ابلاغ می شود و نهایتاً صلاحیت یا عدم صلاحیت شما برای دریافت ویزای تحصیلی یونان، به وسیله ی سفارت تعیین می گردد.

[caption id="attachment_292" align="aligncenter" width="780"]مرجع قانونی رسیدگی به کلیه ی امور مربوط به دریافت ویزای تحصیلی یونان مرجع قانونی رسیدگی به کلیه ی امور مربوط به دریافت ویزای تحصیلی یونان[/caption]

مزایای اخذ ویزای تحصیلی یونان

همان طور که در ابتدای بحث اشاره کردیم، شرایط تحصیلی مناسبی در کشور یونان برای شما فراهم خواهد شد. اما این تنها مزیت دریافت ویزای تحصیلی یونان نیست. در صورت تمایل، امکان کار هم زمان با تحصیل برای شما وجود دارد و بدین ترتیب می توانید یک منبع درآمد نیز برای تأمین هزینه های خود داشته باشید. هم چنین طبق قوانین حاکم بر کشور یونان، دانشجویان بین المللی حق استفاده ی رایگان از خدمات درمانی را دارند. فرصت های شغلی که بدین طریق برای شما ایجاد می شود، هر یک می توانند از شرایط مطلوبی برخوردار باشند.

یکی دیگر از مزایای مهم این ویزا که خیلی از افراد با همین هدف اقدام به دریافت آن می نمایند، اخذ اقامت دائم یونان می باشد. اخذ اقامت یونان از طریق تحصیل، یکی از راه های اقامت این کشور است که پس از اتمام تحصیل و برخورداری از شرایط خاص، می توان آن را دریافت نمود. گفتنی است که مدارکی که از دانشگاه های کشور یونان اخذ می شود مدارک پزشکی مورد تأیید وزارت علوم و بهداشت می باشند.

[caption id="attachment_293" align="aligncenter" width="780"]مزایای اخذ ویزای تحصیلی یونان مزایای اخذ ویزای تحصیلی یونان[/caption]

شرایط دریافت ویزای تحصیلی یونان

دریافت ویزای تحصیلی کشور یونان، از شرایط خاصی برخوردار می باشد. در واقع بسته به این که شما به چه طریق قصد ادامه ی تحصیل در کشور یونان را دارید باید از شرایط خاص آن تبعیت کنید. تسلط به زبان یونانی یا انگلیسی یکی از شرایط تحصیل در دانشگاه های این کشور می باشد. البته سازمان ملل، زبان یونانی را به عنوان زبان رسمی نمی شناسد. به همین خاطر برای دریافت پذیرش دانشگاه یا مدارس فنی این کشور، نیازی به زبان یونانی نیست. اما از آن جایی که گذراندن مراحل تحصیل در دانشگاه ها، نیازمند گذراندن واحدهای زبان یونانی است، بنابراین شما مجبورید که به این زبان تسلط پیدا کنید.

در صورتی که موفق به پذیرش از یکی از مراکز آموزشی و دانشگاهی این کشور شدید و به زبان یونانی تسلط نداشته باشید، می بایست در دوره های آموزشی مربوطه شرکت نمایید. این دوره ها همراه با آزمون هستند. زمانی که نتیجه ی آزمون شما، مناسب باشد، می توانید به ادامه ی تحصیل در این دانشگاه ها بپردازید. البته به غیر از زبان یونانی، زبان انگلیسی نیز، طی دوره هایی برگزار می گردد. باید بدانید که هزینه ی این دوره ها بسیار بالاست و در صورت امکان قبل از مهاجرت، این زبان ها را در داخل کشور آموزش ببینید و سپس اقدام به اخذ ویزای تحصیلی یونان نمایید. هزینه های تحصیل در این کشور در دانشگاه های دولتی تقریباً رایگان است. اما در دانشگاه های خصوصی، پرداخت هزینه ها بر عهده ی خود افراد می باشد. تحصیل در رشته های مختلف اعم از پزشکی، علوم انسانی، دندانپزشکی، داروسازی، وکالت، معماری، فیزیک، شیمی و ... برای دانشجویان بین المللی امکان پذیر است.

[caption id="attachment_294" align="aligncenter" width="780"]شرایط دریافت ویزای تحصیلی یونان شرایط دریافت ویزای تحصیلی یونان[/caption]

هزینه ی اخد ویزای تحصیلی یونان

هزینه ای که برای دریافت ویزای تحصیلی یونان می بایست پرداخت نمایید 60 یورو می باشد. نحوه ی پرداخت حضوری یا غیر حضوری این هزینه از طریق سفارت یونان به شما اعلام می شود.

هزینه ی اخد ویزای تحصیلی یونان

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی یونان

مدارکی که توسط سفارت به شما ابلاغ می شود را به طور کامل و بدون کوچک ترین نقصی ارائه کنید تا خللی در فرآیند بررسی مدارک و نهایتاً صدور ویزای تحصیلی یونان برایتان پیش نیاید. با توجه به آمار بالای متقاضیان مهاجرت به این کشور، در صورت ارائه ی مدارک ناقص، نوبت شما لغو می گردد و به مراحل بعدی موکول می گردد، بدین ترتیب جهت اتلاف وقت، حتماً کلیه ی مدارک را به درستی تحویل دهید. این مدارک عبارتند از:

-پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه

-کپی از پاسپورت، شناسنامه و کارت ملی

-2 قطعه عکس رنگی

-دعوتنامه و فرم پذیرش از دانشگاه

-مدارک سه ساله آخر متوسطه، کارشناسی یا کارشناسی ارشد (بسته به این که در چه دوره ای می خواهید تحصیل کنید). این نکته را به یاد داشته باشید که این مدارک باید ترجمه شوند.

-پر کردن فرم درخواست ویزای تحصیلی

-مدارک مبتنی بر تمکن مالی  که به صورت گواهی تأیید شده ی آخرین گردش حساب شما در ماه های اخیر است و توسط بانک مربوطه تأیید شده است.

-اجاره نامه یا نامه ای از طرف خوابگاه دانشگاه

-رزومه ی شغلی معتبر و مورد تأیید

-انگیزه نامه که بیانگر هدف و انگیزه ی شما از مهاجرت تحصیلی به یونان است.

ارائه این مدارک برای گرفتن ویزای تحصیلی ضروری است و باید قبل از اقدام به گرفتن ویزا، این مدارک توسط شخص آماده شود.

[caption id="attachment_296" align="aligncenter" width="780"]مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی یونان مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی یونان[/caption]

نکته ای در رابطه با عکس مورد نیاز برای درخواست ویزای تحصیلی یونان

در متون قبلی اشاره شد که نقص در مدارک سبب کنسل شدن نوبت شما برای رسیدگی به درخواست صدور ویزای تحصیلی یونان می شود. یکی از مواردی که شاید کم تر به آن اهمیت داده شود عکسی است که ارائه می کنید. این عکس، نباید مربوط به مدت ها قبل باشد و حتماً با چهره ی شما هم خوانی داشته باشد. در صورت مغایرت با چهره ی کنونی شما، عکس مورد نظر رد خواهد شد. زمینه ی عکس، ساده و تصویر شما دقیقاً در وسط قرار داشته باشد.

[caption id="attachment_297" align="aligncenter" width="780"]نکته ای در رابطه با عکس مورد نیاز برای درخواست ویزای تحصیلی یونان نکته ای در رابطه با عکس مورد نیاز برای درخواست ویزای تحصیلی یونان[/caption]

با دریافت ویزای تحصیلی یونان، امکان تحصیل در چه مقاطعی وجود دارد؟

در برخی از کشورها، صرفاً به دانشجویان دیگر کشورها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا مجوز ادامه ی تحصیل در یکی از دانشگاه های خود را می دهند. اما در کشور یونان، با دریافت ویزای تحصیلی آن، شرایط ادامه ی تحصیل برای دانشجویان در مقاطع کارشناسی نیز فراهم است و افراد می توانند از همان ابتدا در رشته ی مورد علاقه ی خود در این کشور به تحصیل مشغول شوند. رشته های پر طرفدار پزشکی نیز در این کشور، از سطح بسیار بالایی برخوردار هستند که افراد پس از اتمام تحصیل خود می توانند در بسیاری از کشور ها مشغول به فعالیت شوند.

[caption id="attachment_298" align="aligncenter" width="780"]با دریافت ویزای تحصیلی یونان، امکان تحصیل در چه مقاطعی وجود دارد؟ با دریافت ویزای تحصیلی یونان، امکان تحصیل در چه مقاطعی وجود دارد؟[/caption]

نام برخی از دانشگاه هایی که با اخذ ویزای تحصیلی یونان می توانید در آن ها مشغول به تحصیل شوید.

بیشترین تعداد دانشگاه های یونان، در دو شهر آتن و تسالونیکی است. دانشگاه ملی آتن یکی از برترین دانشگاه های این کشور است که در شهر آتن قرار گرفته است. دومین دانشگاه بزرگ در شهر آتن، دانشگاه ارسطو است که این دانشگاه در شهر یونان قرار گرفته است. دانشگاه هایی همچون ACG، کرت و اقتصاد و کسب و کار آتن نیز از دانشگاه های معتبر یونان هستند. در ذیل سایر دانشگاه های یونان آمده است.

  • University of Piraeus
  • National and kapodistrian university of Athens
  • University of ionnina
  • Aristotle university of Thessaloniki
  • National technical university of Athens
  • University of patras
  • University of crete
  • University of Aegean

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۳ آبان ۹۷ ، ۱۳:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفر یونان

ویزای توریستی یونان

ویزای توریستی یونان

یکی از محبوب ترین کشورهای اروپایی در میان مسافران و توریست ها یونان می باشد، اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به دریافت ویزای توریستی یونان دارید می توانید با مطالعه این مطلب اطلاعات کافی و کاملی درباره این موضوع بدست بیاورید. در این مطلب ابتدا قصد داریم با برخی از جاذبه های گردشگری و زیبایی های کشور یونان آشنا شویم و بعد از آن نیز کمی با مراحل دریافت ویزای توریستی یونان و همینطور مدارک مورد نیاز برای دریافت این ویزا بیشتر آشنا خواهیم شد.

آب و هوای یونان

یونان کشوری بسیار خوش آب و هوا و دارای آب و هوایی مدیترانه ای می باشد، آب و هوای بسیار خوب این کشور باعث شده است که بسیاری از توریست ها علاقه زیادی به سفر به این کشور داشته باشند. در ماه آگوست در این کشور می توانید بالاترین درجه حرارت را تجربه کنید، متوسط دما در کشور یونان در ماه آگوست به 29 درجه سلسیوس می رسد که باعث می شود تا درجه حرارت بالایی را تجربه کنید. سردترین آب و هوا در کشور یونان نیز متعلق به ماه ژانویه در این کشور است که در این ماه میانگین درجه حرارت در این کشور 10 درجه سلسیوس است. مرطوب ترین ماه در این کشور ماه دسامبر است که متوسط میزان بارش در این ماه به 97 میلی متر نیز میرسد. به صورت کلی اگر بخواهیم آب و هوای کشور یونان را توصیف کنیم می توان گفت که آب و هوای این کشور آب و هوایی گرم و خشک می باشد ولی در برخی از ماه ها آب و هوای این کشور بسیار مناسب سفر می باشد.

[caption id="attachment_276" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای یونان آب و هوای یونان[/caption]

مردم یونان

قبل از این که بخواهیم اقدام به دریافت ویزای توریستی یونان کنید بهتر است با مردم این کشور آشنا شوید، عامل بسیار مهمی که در فرهنگ مردم یونان تاثیر بسیار زیادی می گذارد آداب و رسوم سنتی است که مربوط به دین و آیین این مردم می باشد. بی شک مهم ترین محل تجمع مردم که تاثیر بسیار زیادی بر روی فرهنگ مردم این کشور می گذارد کلیساها هستند که به صورت روزانه می توانید افراد بسیار زیادی را درون این کلیساها مشاهده کنید. غسل تعمیم یکی از مهم ترین فرهنگ های مردم یونان است، این مردم کودکان خود را در بدو تولد غسل تعمیم می دهند تا بدی ها از کودکان دور شود. یکی از مهم ترین جشن هایی که در کشور یونان برگزار می شود عید پاک است که مردم این کشور چهل روز قبل از این عید روزه غذاهای حیوانی می گیرند.

[caption id="attachment_277" align="aligncenter" width="780"]مردم یونان مردم یونان[/caption]

 

جاذبه های گردشگری تاریخی یونان

یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری یونان که با دریافت ویزای توریستی یونان می توانید از آن بازدید کنید آکروپولیس می باشد که این مکان را به عنوان قلب شهر آتن و نماد کشور یونان می دانند، یکی از بزرگترین مزیت های این مکان فوق العاده زیبا این است که در کنار بسیاری از جاذبه های گردشگری کشور یونان قرار گرفته است و شما می توانید در کنار بازدید از این مکان از سایر جاذبه های گردشگری کشور یونان نیز بازدید کنید. جاذبه گردشگری تاریخی دیگری که با دریافت ویزای توریستی یونان می توانید از آن دیدن کنید صومعه متورا است که جزئی از آثار جهانی یونسکو به شمار می آید و شامل شش صومعه می باشد که میتوانید در سفر به کشور یونان از این صومعه ها دیدن کنید.

[caption id="attachment_278" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های گردشگری تاریخی یونان جاذبه های گردشگری تاریخی یونان[/caption]

 

جاذبه های گردشگری طبیعی یونان

جزیره سانتورینی یکی از جاذبه های گردشگری بسیار زیبای یونان است که با گرفتن ویزای توریستی یونان می توانید از این جزیره دیدن کنید، این جزیره کاملا مشرف به دریاست و بی شک یکی از زیباترین جزیره های قاره اروپا نیز به شمار می آید، شهرت اصلی جزیره سانتورینی در واقع به خاطر روستاهایی است که در این جزیره بر روی صخره ها ساخته شده اند و جلوه فوق العاده زیبایی را به آن بخشیده اند. جزیره میکونوس یکی دیگر از جاذبه های گردشگری بسیار زیبای کشور یونان است که بسیاری از افراد فقط برای بازدید از آن اقدام به دریافت ویزای توریستی یونان می کنند، اگر شما نیز علاقه دارید که به یک جزیره بسیار زیبا و با رستوران های غذاهای دریایی و سالن های موسیقی فوق العاده زیبا سفر کنید بهتر است هر چه سریعتر اقدام به دریافت ویزای توریستی یونان کنید.

[caption id="attachment_279" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های گردشگری طبیعی یونان جاذبه های گردشگری طبیعی یونان[/caption]

 

مراحل دریافت ویزای توریستی یونان

برای دریافت ویزای توریستی یونان باید مراحل زیر را بپیمایید، در مرحله اول از دریافت ویزای توریستی یونان شما باید اقدام به آماده کردن مدارک خود کنید که مدارک مورد نیاز را در ادامه این مطلب می توانید مشاهده کنید، مرحله بعدی از دریافت ویزای توریستی یونان این است که شما وقت سفارت این کشور را دریافت کنید که این کار نیز در ادامه به صورت کامل توضیح داده شده است، در مرحله بعدی شما باید در تاریخ مقرر اقدام به حضور در سفارت کشور یونان کنید و مدارک خود را تحویل این سفارت دهید و همین طور فرم درخواست صدور ویزای توریستی یونان را نیز پر کنید و بعد از آن منتظر بمانید تا ویزای توریستی یونان برای شما صادر شود.

[caption id="attachment_280" align="aligncenter" width="780"]مراحل دریافت ویزای توریستی یونان مراحل دریافت ویزای توریستی یونان[/caption]

 

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی یونان

یکی از مهم ترین مراحل دریافت ویزای توریستی یونان این است که مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی یونان را آماده کنید، این مدارک عبارت اند از:

7 قطعه عکس 6 در 4 که دارای پس زمینه سفید باشند و صورت شما به صورت کامل در آن نمایان باشد، کپی از شناسنامه و کارت ملی که به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد، اصل کارت ملی و شناسنامه که به منظور تایید هویت شما به مهر و امضای دادگستری درآمده باشند، تمامی پاسپورت های قبلی که داشتید و همینطور پاسپورت فعلی که دارای حداقل 3 ماه اعتبار باشد و در پایان یک مدرک بانکی معتبر که نشان دهنده تمکن مالی شما برای دریافت ویزای توریستی یونان می باشد.

[caption id="attachment_281" align="aligncenter" width="780"]مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی یونان مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی یونان[/caption]

 

دریافت وقت سفارت یونان برای دریافت ویزای توریستی یونان

همانطور که گفته شد یکی دیگر از مراحل دریافت ویزای توریستی یونان این است که وقت سفارت کشور یونان را دریافت کنید، برای دریافت وقت سفارت یونان ابتدا باید به وب سایت سفارت کشور یونان در ایران مراجعه کنید و با وارد کردن اطلاعات خود در آن ثبت نام کنید، در مرحله بعدی یک ایمیل به شما ارسال می شود که به منظور تایید اکانت شما می باشد، بعد از آن باید درخواست دریافت وقت سفارت این کشور را ارسال کنید که پاسخ آن معمولا بین یک تا چند روز به ایمیل شما ارسال می شود و زمان حضور شما در سفارت کشور یونان در ایمیل ارسال شده وجود دارد که در آن تاریخ باید با در دست داشتن مدارک خود به سفارت این کشور مراجعه کنید.

[caption id="attachment_282" align="aligncenter" width="780"]دریافت وقت سفارت یونان برای دریافت ویزای توریستی یونان دریافت وقت سفارت یونان برای دریافت ویزای توریستی یونان[/caption]

آدرس سفارت یونان در ایران

همانطور که گفته شد برای دریافت ویزای توریستی یونان باید به سفارت این کشور مراجعه کنید و فرم درخواست صدور ویزای توریستی یونان را پر کنید، به همین علت است که باید آدرس سفارت یونان در ایران را داشته باشید. آدرس سفارت یونان در کشور ایران واقع در شهر تهران، خیابان ولیعصر، بلوار اسفندیار، پلاک 43 می باشد. اگر قصد دارید که قبل از مراجعه به سفارت یونان برای دریافت ویزای توریستی یونان با این سفارت هماهنگی هایی را انجام دهید، آدرس ایمیل این سفارت نیز gremb.teh@mfa.gr می باشد که برای دریافت وقت سفارت یونان باید با این ایمیل در تماس باشید.

[caption id="attachment_283" align="aligncenter" width="780"]آدرس سفارت یونان در ایران آدرس سفارت یونان در ایران[/caption]

مدت زمان حضور در کشور یونان با دریافت ویزای توریستی یونان

حتما تا الان این سوال در ذهن شما به وجود آمده است که با دریافت ویزای توریستی یونان چه مدت می توانید در این کشور حضور داشته باشید؟ پاسخ این سوال بسیار راحت است، شما با دریافت ویزای توریستی یونان حداکثر می توانید 90 روز یعنی سه ماه در این کشور حضور داشته باشید ولی این مدت زمان که توسط خود شما تعیین می شود باید در ویزای توریستی یونان که برای شما صادر میشود ثبت شود، در هنگام مراجعه به سفارت یونان و در درخواست نامه ای که به شما تحویل می دهند این مدت زمان وجود دارد که خودتان می توانید بر اساس نیاز خود مدت زمان معینی را برای حضور در این کشور تعیین کنید.

[caption id="attachment_284" align="aligncenter" width="780"]مدت زمان حضور در کشور یونان با دریافت ویزای توریستی یونان مدت زمان حضور در کشور یونان با دریافت ویزای توریستی یونان[/caption]

نکاتی مهم برای دریافت ویزای یونان

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به یاد داشته باشید این است که در هنگام دریافت ویزای توریستی یونان خود فرد مورد نظر باید حضور داشته باشد و شخص دیگری نمی تواند به جای او اقدام به دریافت ویزای توریستی یونان کند. یکی دیگر از نکاتی که بعد از دریافت ویزای توریستی یونان و سفر به یونان باید به خاطر داشته باشید این است که در این کشور همواره پاسپورت و ویزای خود به همراه مدارک شناسایی خود را به همراه داشته باشید تا مشکلی برای شما پیش نیاید. نکته آخر برای دریافت این ویزا این است که مدت زمان صدور این ویزا کمی طولانی است و تقریبا دو هفته طول می کشد بنابراین در صورت طولانی شدن این روند نگران نشوید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

 

۲۲ آبان ۹۷ ، ۱۳:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفر یونان

ویزای تجاری یونان

ویزای تجاری یونان

توریستان و گردشگران بسیار زیادی از سراسر جهان به دلایل مختلفی به کشورهای دیگر سفر و یا مهاجرت می کنند. از آنجایی که کشور یونان دارای فرصت ها و شرایط اقتصادی بسیار خوب می باشد، مورد توجه تاجران و سرمایه گذاران زیادی قرار گرفته است و هر ساله به آن سفر می کنند. از اینرو اخذ ویزای تجاری یونان برای داوطلبان سرمایه گذاری در این کشور امری ضروری و اجتناب ناپذیر می باشد. تمامی مراحل اخذ ویزای تجاری یونان بسیار مهم می باشد و باید به طور کامل انجام شود.

[caption id="attachment_266" align="aligncenter" width="780"]ویزای تجاری یونان ویزای تجاری یونان[/caption]

ویزای یونان

یونان یکی از کشورهایی است که افراد زیادی به آن سفر می کنند و تمایل به سرمایه گذاری در این کشور را دارند. این افراد قبل از سفر خود باید ویزای تجاری یونان را دریافت کنند تا بتوانند به راحتی به این کشور سفر کنند و در این کشور سرمایه گذاری کنند. ویزای تجاری یونان یکی از انواع ویزاهای کشور یونان می باشد که برای سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار به افراد داوطلب و متقاضی داده می شود. برای دریافت ویزای تجاری یونان باید مراحلی طبق قانون انجام شود که در اینجا آنها را ذکر می کنیم.

[caption id="attachment_264" align="aligncenter" width="780"]ویزای یونان ویزای یونان[/caption]

یونان

کشور یونان یکی از کشورهای جنوب شبه جزیره بالکان می باشد که در جنوب شرقی اروپا قرار دارد. پایتخت کشور یونان آتن است که دارای یک بندر بسیار بزرگ می باشد. کشور یونان با کشورهای آلبانی، مقدونیه، بلغارستان و ترکیه همسایه است. کشور یونان یکی از اعضای اتحادیه اروپا و عضو پیمان شینگن می باشد. این کشور دارای یک اقتصاد بسیار خوب و قدرتمند می باشد و به همین منظور توانسته در طی چند سال اخیر به جذب سرمایه گذار از کشورهای دیگر بپردازد. تمامی افرادی که می خواهند در این کشور سرمایه گذاری کنند باید ویزای تجاری یونان را دریافت کنند تا به راحتی و بدون هیچ مشکلی بتوانند کسب و کار خود را رونق دهند.

[caption id="attachment_265" align="aligncenter" width="780"]یونان یونان[/caption]

ویزای شینگن یونان

همانطور که قبلا ذکر شد کشور یونان یکی از اعضای اتحادیه اروپا می باشد و متقاضیان ویزا باید تمامی مراحل اخذ ویزای شینگن را انجام دهند. همانطور که می دانید کشور یونان ویزا های مختلفی مانند ویزای توریستی، ویزای تحصیلی، ویزای ترانزیت، ویزای بازدید از اقوام، ویزای کار و تجارت دارد. ویزای تجاری یونان یکی از ویزاهای مهم این کشور می باشد که به منظور انجام ملاقات های تجاری، سرمایه گذاری، کارآفرینی، توسعه کار و .. داده می شود. برای اخذ ویزای تجاری یونان باید درخواستی مبنی بر دریافت ویزا به سفارت کشور یونان داد و منتظر ماند تا سفارت این کشور به درخواست شما پاسخ دهد.

[caption id="attachment_267" align="aligncenter" width="780"]ویزای شینگن یونان ویزای شینگن یونان[/caption]

درخواست وقت سفارت برای ویزای تجاری یونان

افراد متقاضی ویزای تجاری یونان باید از سفارت کشور یونان در تهران درخواست وقت کنند. این وقت را می توانید به صورت اینترنتی و یا به صورت حضوری از سفارت دریافت کنید. درخواست اینترنتی به صورت یک ایمیل می باشد و باید ایمیلی مبنی بر درخواست وقت بفرستید. سفارت یونان نیز به بررسی درخواست ایمیل می پردازد و بعد از دو روز جواب ایمیل را می دهد و تاریخ مراجعه به سفارت در آن ذکر می شود. فرد متقاضی ویزای تجاری یونان می تواند تمامی مدارک مورد نیاز اخذ ویزا را آماده کند و در روز تعیین شده به سفارت مراجعه کند. البته فرد متقاضی می تواند یک فرم مبنی بر درخواست وقت سفارت از سایت سفارت یونان نیز دریافت کند و درخواست خود را از این طریق ارائه دهد.

[caption id="attachment_268" align="aligncenter" width="780"]درخواست وقت سفارت برای ویزای تجاری یونان درخواست وقت سفارت برای ویزای تجاری یونان[/caption]

مدارک مورد نیاز ویزای تجاری یونان

افرادی که می خواهند ویزای تجاری یونان را دریافت کنند باید مدارکی آماده کنند تا در زمان حضور خود در سفارت آنها را ارائه دهند. این مدارک شامل:

  • کارت ملی به همراه کپی و ترجمه

  • شناسنامه فرد متقاضی به همراه کپی و ترجمه

  • 2 قطعه عکس مربوط به همان سال با پشت زمینه روشن

  • ارائه پاسپورتی که دارای اعتباری 6 ماه باشد و حداقل 2 برگ سفید داشته باشد

  • فرم درخواست ویزا

  • گواهی و یا نامه ای مبنی بر ثبت شرکت

  • بیمه نامه مسافرتی

  • در صورت کارمند بودن باید معرفی نامه شرکت را نیز ارائه دهد

  • کارت بازرگانی و یا گواهی اشتغال به کار

  • سند مالکیت

  • نامه تمکین مالی و گردش 6 ماه آخر فرد متقاضی

  • مدارکی مبنی بر رابطه تجاری بین دو شرکت ایرانی و یونانی

  • بلیط رفت و برگشت

  • برگه رزرو هتل برای مدت زمان اقامت

  • دعوت نامه رسمی از همکاران تجاری یونانی

[caption id="attachment_269" align="aligncenter" width="780"]مدارک مورد نیاز ویزای تجاری یونان مدارک مورد نیاز ویزای تجاری یونان[/caption]

مدت زمان صدور ویزای تجاری یونان

افراد متقاضی ویزای تجاری یونان باید به تمامی مراحل دریافت ویزا بسیار دقت کنند تا هر چه سریعتر به خواسته خود برسند. این افراد باید برای دریافت ویزای تجاری یونان از 3 یا 4 ماه قبل سفر خود اقدام کنند. چرا که بعد از تحویل مدارک و انجام مصاحبه، سفارت مدت زمانی را به بررسی مدارک فرد متقاضی می گذراند. بررسی مدارک توسط سفارت یونان تقریبا 3 یا 4 هفته طول می کشد. تمامی مراحل دریافت ویزای تجاری یونان زمانبر است و کمی طول می کشد. به همین خاطر فرد متقاضی باید زودتر از موعد اقدام کند تا در زمان سفر ویزای تجاری خود را دریافت کرده باشد.

[caption id="attachment_270" align="aligncenter" width="780"]مدت زمان صدور ویزای تجاری یونان مدت زمان صدور ویزای تجاری یونان[/caption]

سفارت یونان در تهران

سفارت های بسیار زیادی در شهر تهران وجود دارد و می توان گفت که بیشتر کشورهای اروپایی نیز در تهران سفارت دارند. کشور یونان نیز از جمله کشورهای اروپایی است که سفارت آن در شهر تهران واقع شده است. این سفارت در تهران، خیابان ولیعصر، بلوار اسفندیار، پلاک 4 قرار دارد. افرادی که درخواست ویزای تجاری یونان را دارند در روز تعیین شده می توانند به سفارت این کشور مراجعه کنند و به راحتی ویزا را دریافت کنند. این سفارت به جز روزهای تعطیل جمعه و شنبه همه روزه آماده ارائه خدمات به متقاضیان ویزای یونان می باشد.

چند نکته در مورد درخواست ویزای تجاری

بهتر است چند نکته را در مورد درخواست ویزای تجاری یونان در نظر بگیرید تا در صورت درخواست ویزا دچار مشکل نشوید.

  • فردی که درخواست ویزای تجاری یونان را می دهد باید تمامی مدارک خود را به زبان انگلیسی ترجمه کند و در زمان حضور در سفارت به همراه داشته باشد.

  • فرد متقاضی ویزای تجاری باید در روز مصاحبه شخصا در سفارت حضور داشته باشد.

  • ارائه مدارک و درخواست ویزای تجاری یونان تضمین کننده دریافت ویزا نمی باشد، ممکن است به هر دلیلی سفارت یونان درخواست شما را رد کند.

  • افرادی که می خواهند ویزای تجاری یونان را دریافت کنند بهتر است از 4 ماه قبل برای دریافت ویزای خود اقدام نمایند. چرا که بررسی مدارک چیزی حدود 3 هفته طول می کشد و کمی زمانبر است.

  • تمامی هزینه های ویزای تجاری یونان به صورت نقدی در زمان مراجعه به سفارت داده می شود. در صورت رد درخواست ویزای تجاری یونان این هزینه های برگردانده نخواهد شد.

افرادی که می خواهند درخواست ویزای تجاری یونان را بدهند باید از قبل تمامی مدارک خود را آماده کنند و هیچ گونه کم و کاستی در آنها وجود نداشته باشد. هر گونه مغایرت و کمبودی باعث رد شدن درخواست ویزای تجاری یونان می شود و فرد مجبور است روند درخواست را از ابتدا انجام دهد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۱ آبان ۹۷ ، ۱۴:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفر یونان

جاذبه های دیدنی آتن

جاذبه های دیدنی آتن

آتن پایتخت یونان و یکی از شهرهای تاریخی دنیا می باشد. جاذبه های دیدنی آتن بسیار زیاد است و هر ساله گردشگران زیادی از این شهر تاریخی بازدید می کنند. این شهر تلفیقی از ویژگی های تاریخی و مدرن بوده است که همه با هم در کنار هم جاذبه های دیدنی آتن را زبانزد مردم در سراسر جهان کرده اند. شهر آتن با شگفتی های منحصر به فرد خود و تاریخ 3000 ساله یکی از بهترین مناطق گردشگری می باشد. جاذبه های دیدنی آتن محبوبیت زیادی در بین گردشگران و مسافرین دارد.

جاذبه های دیدنی آتن

شهر آتن

آتن یکی از شهرهای تاریخی یونان می باشد. مساحت این شهر تاریخی برابر با 39 کیلومتر مربع می باشد و دارای جمعیتی بیش از 3.890.000 نفر است. این کشور یکی از اعضای اتحادیه اروپا می باشد. این شهر هر روزه در حال پیشرفت است و به بناهای تاریخی و معماری آن افزوده می شود. در این شهر می توان شاهد وجود گالری های هنر، مراکز خرید، بناهای تاریخی و معماری های دیدنی بود. گردشگران با دیدن جاذبه های دیدنی آتن خاطره ای بیاد ماندنی از این شهر خواهند داشت.

[caption id="attachment_245" align="aligncenter" width="780"]شهر آتن شهر آتن[/caption]

باغ ملی آتن

یکی از جاذبه های دیدنی آتن، باغ ملی می باشد. این باغ درست در مرکز و قلب شهر قرار دارد و یک مکان سرسبز برای گردش و تفریح است. این باغ در سال 1923 تاسیس شد و یک مکان راحت و عاری از هر گونه سر و صدا و شلوغی است. درختان سر به فلک کشیده آن سایبانی زیبا برای گردشگران ایجاد می کنند. در این باغ می توان انواع مجسمه و گل های زیبا را دید. این مکان یکی از بهترین جاذبه های دیدنی آتن است که آرامش زیادی در آن وجود دارد.

[caption id="attachment_246" align="aligncenter" width="780"]باغ ملی آتن باغ ملی آتن[/caption]

موزه آکروپلیس آتن

این موزه در کنار تپه ای در مجاورت شهر قرار دارد و یکی از بهترین جاذبه های دیدنی آتن می باشد. مجموعه ای از بقایای معماری یونان و مجسمه های قدیمی مانند خدایان آتنا و پسر کریتوس در آن قرار دارد. این موزه شامل 5 طبقه است که گفته شده است که حدود 4000 اثر تاریخی در آن وجود دارد. چند نمایشگاه دائمی مانند پارتنون فریز، مجسمه آتنا، رنگ پیلوس کور، گالری پارتنون در آن قرار دارد.

[caption id="attachment_247" align="aligncenter" width="780"]موزه آکروپلیس آتن موزه آکروپلیس آتن[/caption]

دماغه سونیون و معبد پوزیدون

یکی از جاذبه های دیدنی آتن که بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد این دماغه است. این دماغه در ابتدا محل انتظار یونانی ها برای مطلع شدن از وضعیت کسانی بود که به دریا رفته بودند. افرادی که علاقه به پیاده روی دارند می توانند در این منطقه ساعت ها پیاده روی کنند و از طلوع و غروب خورشید لذت ببرند. پوزیدون در اساطیر یونان یکی از فرمانروایان دریا می باشد که معبد آن امروزه یکی از جاذبه های دیدنی آتن است. این معبد بر فراز تپه ای سنگی قرار دارد.

[caption id="attachment_248" align="aligncenter" width="780"]دماغه سونیون و معبد پوزیدون دماغه سونیون و معبد پوزیدون[/caption]

معبد زئوس المپیا آتن

جاذبه های دیدنی آتن مملو از زیبایی هستند و سفر به این سرزمین بدون بازدید از معابد، قطعا جالب و دیدنی نخواهد بود. سبک ساخت این معبد دوریک است که یکی از سبک های معماری کلاسیک یونان می باشد. آثار هنری بسیار زیاد و مجسمه های گوناگونی در معبد وجود دارد که هیجان سفر را چند برابر می کنند. تندیس زئوس یکی از بهترین هیجان های سفر است که هیچ گردشگری نباید بازدید از آن را از دست بدهد.

[caption id="attachment_249" align="aligncenter" width="780"]معبد زئوس المپیا آتن معبد زئوس المپیا آتن[/caption]

کوه لیکابتوس

یکی از بهترین نقاط شهر برای دیدن طلوع و غروب آفتاب کوه لیکابتوس می باشد. این مکان یکی از مرتفع ترین نقاط آتن است که فرصت بازدید از سراسر آتن را به همه گردشگران می دهد. بعد از کوهنوردی می توانید به کافه های کوچکی که در آنجا قرار دارند، بروید و از انواع غذاهای موجود در کافه میل کنید. گردشگران می توانند کوهنوردی خود را از خیابان آریستوپو شروع کنند و تا بالای کوه بروند. البته از تله سبز نیز می توان برای کوهنوردی استفاده کرد.

[caption id="attachment_250" align="aligncenter" width="780"]کوه لیکابتوس کوه لیکابتوس[/caption]

میدان سینتاگما آتن

یکی از جاذبه های دیدنی آتن که مورد علاقه گردشگران است میدان سینتاگما می باشد.  در این میدان سربازان در مقابل مقبره سربازان گمنام رژه می روند. در این میدان گردشگران شاهد وجود ساختمان پارلمان، اتوبوس ها و چرخ دستی ها هستند. در این مکان جایگاه مناسبی برای پیک نیک و عکاسی وجود دارد، چرا که چشمه، مجسمه های باستانی و چمن زیادی در این مکان قرار دارد. از این میدان برای انجام فعالیت های سیاسی زیادی استفاده می شود.

[caption id="attachment_251" align="aligncenter" width="780"]میدان سینتاگما آتن میدان سینتاگما آتن[/caption]

آگورای باستانی

یکی از مکان های مخروبه ای که در قلب آتن قرار دارد، آگورا می باشد. این مکان در گذشته محل رفت و آمد فیلسوفان و افراد مشهور آتن بوده است. گفته شده است که دموکراسی آتن در همین مکان متولد شده است و سپس به تمامی جهان راه یافته است. در زمان های گذشته آگورا یک بازار بزرگ بود و مرکز فعالیت های تجاری، سیاسی و اجتماعی یونان بوده است.

جاذبه های دیدنی آتن بسیار زیاد و جالب هستند و محبوبیت زیادی بین گردشگران دارند. گردشگران با سفر به این شهر می توانند از جاذبه های دیدنی آتن لذت ببرند و از تاریخ غنی این شهر و خدایان یونان باستان آگاه شود. این شهر مملو از زیبایی و فرهنگ تاریخی می باشد.

۲۰ آبان ۹۷ ، ۱۸:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفر یونان

پارک های آتن

پارک های آتن

قطعاً برای سفر به آتن یکی از مهم ترین قسمت ها، بازدید از جاذبه های گردشگری آتن است. آتن جاذبه های گردشگری متنوعی دارد که یکی از محبوب ترین آن ها پارک های آتن هستند. در این مطلب قصد داریم شما را با انواع باغ ها و پارک های آتن آشنا کنیم تا کسانی که قصد سفر به این شهر تاریخی را دارند از این اطلاعات استفاده کنند. با ما همراه باشید.

آتن

آتن شهری با وسعت زیاد است که دارای قدمتی 3 هزار ساله می باشد. این شهر نمادی از مهد تمدن غربی است. آتن یک شهر تاریخی و با قدمت طولانی مدت است که محبوبیت زیادی در بین سایر شهرهای اروپایی بدست آورده است. این شهر با توجه به فرهنگ غنی و تاریخی که از دوران یونان باستان دارد، جاذبه های تاریخی و گردشگری متنوعی را در خود جای داده است در بین این جاذبه ها پارک های آتن بسیار محبوب شده اند. به همین دلیل در این مقاله سعی می کنیم شما را با اطلاعات مهمی درباره پارک های آتن آشنا کنیم.

[caption id="attachment_256" align="aligncenter" width="780"]پارک های آتن پارک های آتن[/caption]

پارک ملی آتن

پارک ملی آتن یکی از بهترین و معروف ترین پارک های آتن است که در بین مردم یونان و آتن به باغ سلطنتی شهرت یافته است. این پارک در مرکز شهر آتن واقع شده و یکی از بهترین جاذبه های این شهر است. مساحت این باغ به پانزده هکتار می رسد و در هر گوشه از آن زیبایی ها و جاذبه های خاصی وجود دارند که نشان دهنده ی تاریخ و قدمت این باغ است. یکی از نکته های جالب درباره ی باغ ملی آتن موقعیت جغرافیایی خوب آن است که در نزدیکی ایستگاه مترو واقع شده است. در داخل این باغ مجسمه های قدیمی، موزاییک ها و آثار تاریخی متنوعی دیده می شود.

این باغ یکی از جذاب ترین و بزرگ ترین پارک های آتن است که در کنار طبیعت زیبا و منحصر به فردی که دارد گونه های مختلفی از پرندگان و حیوانات نیز در آن زندگی می کنند. نکته ای که در مورد باغ ملی آتن باید بدانید ورودی های آن می باشند این باغ دارای هفت درب ورودی است که ورودی اصلی آن در خیابان آمالیاس واقع شده است. آمالیا نام همسر پادشاه بود که مردم قدیمی شهر این باغ را با نام آمالیا می شناسند. رو به روی ورودی اصلی این باغ درخت های کاج متعددی دیده می شوند که زیبایی فضای مقابل شما را دو چندان می کنند.

[caption id="attachment_257" align="aligncenter" width="780"]پارک ملی آتن پارک ملی آتن[/caption]

باغ عمومی همان باغ ملی آتن است که پس از جا به جایی خانواده سلطنتی به محل اقامت جدیدشان تغییر نام پیدا کرد. این پارک که در گذشته فقط مخصوص خانواده سلطنتی بود، پس از نقل مکان خانواده سلطنتی برای عموم مردم قابل استفاده شد. این پارک با درختان زیبا و سر به فلک کشیده در بین مردم شهر آتن معروف شد و به عنوان محلی برای پیک نیک و پیاده روی ها مورد استفاده قرار گرفت. این باغ به عنوان یکی از بهترین پارک های آتن دارای مجسمه های متنوع، سازه های باستانی و قدیمی، باغجه های زیبا، درختان متعدد، موزه گیاه شناسی، باغ وحش و حوض های زیبا است که برای تفریح محیط مناسبی را فراهم می کند. اگر قصد سفر به آتن را دارید حتماً از این باغ که جزء بهترین و بزرگ ترین پارک های آتن است دیدن کنید.

باغ زاپیون

یکی دیگر از پارک های آتن باغ زاپیون است که در باغ ملی آتن واقع شده است. این باغ ها در جنوب پارک ملی آتن قرار گرفته اند که محیطی زیبا و مفرح را فراهم می کنند. در حقیقت این پارک دنباله ای از باغ ملی است که دارای یک حوض مرکزی یادبود بوده و در کنار آن مجسمه های مرمر بسیار زیبا و قدیمی وجود دارند. یکی از جالب ترین قسمت های باغ زاپیون راهروهای عریض آن هستند که موقعیت مناسبی را برای پیاده روی فراهم می کنند. در برخی موارد از این پارک به عنوان محلی برای برگزاری کنفرانس ها و سمینارها استفاده می شود به همین دلیل به عنوان یک پارک عمومی مورد استفاده قرار می گیرد.

[caption id="attachment_258" align="aligncenter" width="780"]باغ زاپیون باغ زاپیون[/caption]

شهربازی آلو

یکی دیگر از پارک های آتن که محیطی هیجان انگیز و پویا است، شهربازی آلو می باشد این پارک مخصوصاً برای کودکان محیط بسیار مناسبی است. این پارک در واقع بزرگ ترین پارک آتن است که در منطقه ای با مساحت زیاد واقع شده است. این پارک یکی از پارک های تفریحی شهر آتن است که دارای وسایل بازی مهیج و منحصر به فرد می باشد. در این پارک یک شهربازی کوچک به نام شهر افسانه ای نیز وجود دارد که برای بازی کودکان گزینه ی بسیار مناسبی است. وسایل بازی موجود در این پارک دارای استاندارد و ایمنی بسیار بالایی هستند.

[caption id="attachment_259" align="aligncenter" width="780"] شهربازی آلو شهربازی آلو[/caption]

پارک جانورشناسی آتیکا

یکی دیگر از پارک های آتن که در سفر به این شهر حتماً باید از آن دیدن کنید پارک جانورشناسی آتیکا است. در این پارک جانوران زیادی از جمله میمون، شیر، گورخر و گونه های مختلفی از پرندگان نگهداری می شوند که می تواند محیط مهیج و سرگرم کننده ای برای سنین مختلف باشد.

اگر به آتن سفر کردید حتماً از پارک های آتن که جزء جاذبه های گردشگری زیبای این شهر هستند دیدن کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

 

۲۰ آبان ۹۷ ، ۱۷:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفر یونان

ویزای یونان

ویزای یونان

همانطور که گفتیم یونان یکی از کشورهای پرجمعیت و جذابی است که هر ساله میلیون ها مسافر در صدد سفر به آن هستند. برای سفر به هر کشور اولین نکته ای که باید مد نظر قرار داد ویزای آن کشور است. برای دریافت ویزای یونان باید اطلاعاتی مهمی در این زمینه داشته باشید. همانطور که می دانید یونان یکی از کشورهای عضو اتحادیه شینگن است که برای ورود به آن باید ویزای شینگن یونان را تهیه کنید.

[caption id="attachment_218" align="aligncenter" width="780"]ویزای یونان ویزای یونان[/caption]

اگر قصد سفر به یونان را دارید داشتن اطلاعاتی درباره ویزای یونان باید در اولویت کار شما قرار بگیرد. همانطور که می دانید هر کشور قوانین مربوط به خود را دارند که در دریافت ویزای آن کشور باید رعایت شود. در این مطلب با اطلاعات مهمی درباره ویزای یونان و شرایط اخذ آن آشنا می شویم.

کشور یونان

یونان یکی از کشورهای اروپایی است که به دلیل قدمت زیادی که دارد به یکی از کشورهای تاریخی پر طرفدار تبدیل شده است. این کشور در جنوب شرقی اروپا قرار دارد و از لحاظ مسافت فاصله زیادی با ایران ندارد. وجود جاذبه های گردشگری فراوان در این کشور در کنار آب و هوای مدیترانه ای آن باعث شده گردشگران زیادی به یونان سفر کنند. یکی از تاریخی ترین شهرهای یونان آتن است که مرکز این کشور به شمار می رود. اگر قصد سفر به آتن و یا هرکدام از شهرهای دیگر یونان را دارید باید ابتدا با نحوه اخذ ویزای یونان آشنا شوید. با ما همراه باشید.

[caption id="attachment_217" align="aligncenter" width="780"]کشور یونان کشور یونان[/caption]

اخذ ویزای یونان

کسانی که در کشورهای غیر حوزه شینگن اقامت دارند باید برای سفر به کشورهای اروپایی از جمله یونان ویزای شینگن تهیه کنند. بنابراین مسافران ایرانی برای ورود به کشور یونان باید ویزای یونان از نوع شینگن را تهیه کنند. ویزای یونان به شما اجازه می دهد که در مدت زمان مشخصی در کشور یونان اقامت داشته باشید.

انواع ویزای یونان

ویزای یونان نیز مانند ویزای سایر کشورها دارای انواع مختلفی است. مهم ترین عاملی که در دریافت نوع ویزای شما تاثیر دارد هدف شما از سفر به کشور یونان است. به طور کلی ویزای یونان شامل انواع مختلف ویزای تحصیلی یونان، ویزای کار یونان، ویزای گردشگری یونان، ویزای خرید ملک، ویزای ازدواج، ویزای سرمایه گذاری و ... است. شما متناسب با هدفی که دارید می توانید ویزای یونان مورد نظر خود را تهیه کنید.

[caption id="attachment_219" align="aligncenter" width="780"]انواع ویزای یونان انواع ویزای یونان[/caption]

دریافت ویزای شینگن یونان

اولین گام برای دریافت ویزای یونان دریافت فرم مربوط به ویزا است که باید از سایت خود سفارت یونان دانلود شود. این فرم باید به صورت کامل توسط شخص متقاضی ویزای یونان تکمیل شود. دقت کنید اطلاعاتی که در این فرم وارد می شوند باید کاملا درست باشند. این فرم در زمان مراجعه به سفارت یونان باید همراه با سایر مدارکی که در ادامه معرفی می کنیم به سفارت تحویل داده می شوند.

[caption id="attachment_220" align="aligncenter" width="780"]دریافت ویزای شینگن یونان دریافت ویزای شینگن یونان[/caption]

مراحل دریافت ویزای یونان

مراحل دریافت ویزای یونان باید به صورت کاملا دقیق و تنظیم شده طی شوند تا اخذ ویزای شما با مشکلی رو به رو نشود. معمولا این روال برای صدور هر نوع ویزایی باید طی شوند. مهم ترین مراحل به شرح زیر هستند:

1-فراهم کردن همه مدارک مورد نیاز و اعلام شده از سوی سفارت برای دریافت ویزا

2-تکمیل فرم مربوط به درخواست ویزا و رزرو وقت سفارت

3-مراجعه به سفارت یونان در زمان تعیین شده به همراه مدارک مورد نظر

4-صدور ویزای یونان

پس از اینکه فرم مربوط به درخواست ویزا را تکمیل کردید باید آن را به ایمیل سفارت یونان ارسال کنید تا درخواست شما مورد بررسی قرار بگیرد. پس از تایید درخواستتان از سوی سفارت به شما اطلاع رسانی می شود که در یک زمان مشخص در سفارت یونان حضور پیدا کنید.

[caption id="attachment_221" align="aligncenter" width="780"]مراحل دریافت ویزای یونان مراحل دریافت ویزای یونان[/caption]

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای یونان

برای دریافت ویزای یونان مانند هر کشور دیگر باید مدارکی را آماده کنید تا به سفارت این کشور ارائه دهید. ما در این قسمت مهم ترین مدارکی که برای دریافت روادید یونان احتیاج دارید را معرفی می کنیم البته این مدارک باید متناسب با هدف سفر شما جمع آوری شوند. دقت کنید که تکمیل این مدارک نقش مهمی در صدور ویزای شما دارد و هر گونه نقص در آنها می تواند منجر به رد درخواست ویزای شما شود.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای یونان:

  • ارائه گذرنامه ای که حداقل 3 ماه اعتبار داشته باشد
  • ارائه مدارک شناسایی معتبر مانند شناسنامه و کارت ملی
  • دعوت نامه (در صورت وجود)
  • ارائه دو قطعه عکس رنگی 4 در 6 با زمینه سفید
  • ارائه سند ازدواج برای افراد متاهل
  • ارائه بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • بیمه مسافرتی
  • ارائه گردش مالی 6 ماه آخر حساب بانکی
  • -ارائه مدرکی که نشان دهنده رزرو هتل در کشور یونان باشد.
  • گواهی اشتغال به کار و یا فیش حقوقی برای کارمندان
  • ارائه گواهی اشتغال به تحصیل برای دانش آموزان
  • ارائه گواهی بازنشستگی
  • هزینه ویزا

مدارک ذکر شده باید به صورت کامل ترجمه شوند سپس به سفارت یونان تحویل داده شوند.

[caption id="attachment_222" align="aligncenter" width="780"]مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای یونان مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای یونان[/caption]

مدت زمان اخذ ویزای یونان

یکی از مواردی که در دریافت ویزای یونان باید توجه زیادی به آن شود زمان درخواست این ویزا است سعی کنید حداقل 3 ماه قبل از زمان سفر برای دریافت این ویزا اقدام کنید تا در صورت بروز هر گونه مشکل زمان کافی برای برطرف کردن آن داشته باشید. برای بررسی مدارک و تایید درخواست شما تقریبا دو هفته زمان لازم است. وجود هر گونه نقص در مدارک شما می تواند زمان صدور ویزا را به تعویض بیندازد بنابراین دقت کنید که مدارک را به صورت کامل و بدون نقص به سفارت یونان تحویل دهید.

[caption id="attachment_223" align="aligncenter" width="780"]مدت زمان اخذ ویزای یونان مدت زمان اخذ ویزای یونان[/caption]

دعوت نامه

احتمالا درباره تاثیر دعوت نامه در صدور ویزاها زیاد شنیده باشید. دعوت نامه از طرف کشور یونان برای شخص متقاضی دریافت ویزای یونان صادر می شود. به عنوان مثال کسی که در یونان دوست و یا خانواده ای دارد می تواند از طریق دعوت نامه ای که برای وی ارسال می کنند اقدام به اخذ ویزای یونان کند. دعوت نامه مجوز ورود شما به کشور یونان نیست اما می تواند در دریافت ویزای این کشور نقش مهمی داشته باشد. در دعوت نامه ها نکات زیادی مد نظر قرار می گیرد که یکی از مهم ترین آنها تضمین هزینه های مالی و اقامتی است. دعوت نامه نقش بسیار مهمی در جلب رضایت ماموران کنسولگری برای صدور ویزا دارد.

[caption id="attachment_224" align="aligncenter" width="780"]دعوت نامه دعوت نامه[/caption]

پیکاپ ویزا

همانطور که گفتیم روند دریافت ویزای یونان باید به طور کامل و منظم طی شود. پس از اینکه مراحل ذکر شده را طی کردید باید ویزای صادر شده به پاسپورت شما الصاق شود. فرآیند الصاق ویزا باید توسط موسسات مهاجرتی معتبر انجام شود. پیکاپ ویزا آخرین مرحله ای است که برای دریافت ویزای یونان باید انجام دهید. پس از انجام مراحل ذکر شده ویزای شما آماده بوده و قابل استفاده برای سفر به یونان می باشد.

هزینه دریافت ویزای یونان

یکی از مهم ترین قسمت ها در دریافت روادید یونان بررسی هزینه های ویزا است. همانطور که قبلا هم گفتیم در کنار مدارکی که باید در وقت سفارت یونان به سفارت تحویل دهید هزینه ای نیز در قبال بررسی مدارک از شما گرفته می شود. هزینه های ویزا متناسب با نوع ویزا و سن افراد دریافت می شود در واقع در شرایط مختلف هزینه های متفاوتی گرفته می شود. برای بزرگسالان هزینه ای که جهت صدور انواع مختلفی ویزا از جمله ویزای توریستی، ویزای ترانزیت، ویزای تجاری و ... دریافت می شود معادل 60 یورو است. کسانی که شهروند کشورهای اروپایی هستند برای دریافت این ویزا باید هزینه ای معادل 35 یورو پرداخت کنند. کودکان بین صفر تا 12 سال نیازی به پرداخت هزینه ندارند و می توانند ویزای یونان را به صورت کاملا رایگان دریافت کنند.

[caption id="attachment_225" align="aligncenter" width="780"]هزینه دریافت ویزای یونان هزینه دریافت ویزای یونان[/caption]

نکات مهم در مورد سفارت یونان

-هر فرد برای دریافت ویزا باید شخصا در زمان تعیین شده به سفارت یونان مراجعه کند. برای دریافت این ویزا نمی توانید شخصی را به نمایندگی از طرف خود بفرستید.

-در روز مصاحبه به هیچ وجه تاخیر نکنید و در زمان تعیین شده و حتی کمی زودتر در سفارت یونان حضور پیدا کنید. هر گونه تاخیر و یا غیبت داشتن در روز مصاحبه می تواند منجر به رد درخواست شما شود.

-فرم های مربوط به درخواست ویزا باید برای هر شخص به طور جداگانه پر شود. کسانی که خانوادگی (کودکان و بزرگسالان) سفر می کنند نیز باید فرم ها را به صورت مجزا پر کنند.

-برای دریافت ویزای یونان بهتر است همراه خود پول نقد داشته باشید زیرا ممکن است هزینه صدور ویزا را از طریق کارت خوان دریافت نکنند.

-در روز مراجعه به سفارت و مصاحبه حضوری باید کاملا آماده باشید و بتوانید ماموران کنسولگری را برای صدور ویزا قانع کنید. سعی کنید به سوال هایی که از شما پرسیده می شود کاملا صادقانه پاسخ دهید.

-مدارک ذکر شده را به صورت کامل در دارالترجمه های رسمی ترجمه کنید. این مدارک باید توسط وزارت امور خارجه و دادگستری تایید شوند.

-در روز  وقت سفارت یونان حتما با مدارکی که نشان دهنده رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما و بلیط هتل باشد را ارائه دهید.

همانطور که دیدید برای دریافت ویزای یونان باید مراحل مختلفی سپری شوند که هر کدام از این مراحل شرایط و قوانین مربوط به خود را دارند مسلما کمک گرفتن از کارشناسانی مجرب و با تجربه در این زمینه باعث می شود روند کاری شما با سرعت بیشتری پیش رود و مشکلی برای دریافت ویزای شما پیش نیاید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۱۹ آبان ۹۷ ، ۱۶:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفر یونان