راهنمای سفر به سانتورینی

اگر عاشق سفرهای رویایی و خاص هستید. اگر به دنبال ساخت خاطرات به یا ماندنی برای خود و عزیزانتان هستید ما سفر به سانتورینی در کشور یونان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. تماشای خانه‌های رویایی سفید با سقف‌های آبی فیروزه‌ای تصویری رویایی را به نمایش گذاشته‌اند که هیچ گاه از تماشای آن خسته نشده و آرزوی تماشای هر روزه این منظره رویایی را خواهید داشت. یکی از بهترین مکان‌هایی که برای ماه عسل زوج‌های جوان مناسب بوده و سفری خاطره انگیز را برایشان می‌سازد سفر به سانتورینی است. با ما همراه باشید تا بیشتر با این بهشت روی زمین و راهنمای سفر به سانتورینی آشنا شویم.

سانتورینی کجاست؟

در راهنمای سفر به سانتورینی آمده است که جزیره سانتورینی یک جزیره آتشفشانی است که در کشور یونان و در دریای اژه قرار دارد. اگر به دنبال مکانی جذاب و رویایی برای گذراندن تعطیلات خود هستید حتماً به سانتورینی سفر کنید. هوای بسیار عالی این جزیره و مکان های لوکس و زیبایی این جزیره مکانی را برای تفریح و استراحت به وجود آورده که در تمامی اوقات سال شاهد حضور مسافران و گردشگران بسیاری به این جزیره از سراسر دنیا هستیم. این جزیره دارای مناظر بی نظیر و تماشایی بسیاری است و آب‌های زلال جزیره سانتورینی و صخره هایی که از گدازه‌های آتشفشان به وجود آمده‌اند بسیار تماشایی و لذت بخش هستند. سفر به سانتورینی بی شک یکی از بی نظیر ترین خاطرات شما می‌تواند باشد. برای داشتن لحظاتی عاشقانه و رویایی حتماً سفری به سانتورینی داشته باشید.

[caption id="attachment_324" align="aligncenter" width="780"]راهنمای سفر به سانتورینی راهنمای سفر به سانتورینی[/caption]

بهترین زمان سفر به سانتورینی:

اگر تصمیم گرفتید سفری به سانتورینی داشته باشید خوب است که زمان سفر خود را با توجه به راهنمای سفر به سانتورینی برای اواخر بهار و اوایل پاییز برنامه ریزی کنید. در این ایام شاهد بهترین آب و هوا در جزیره سانتورینی خواهید بود و از مناظر بی نظیر و چشم اندازهای طبیعی این جزیره لذت خواهید برد. و می‌توان در آب‌های گرم این جزیره شنا کرد. ولی به این نکته نیز توجه داشته باشید که در این ایام به دلیل شرایط مساعد آب و هوایی شاهد حضور میلیون‌ها گردشگر به این جزیره خواهید بود و به طبع هزینه اقامت در این ایام نسبت به سایر اوقات بیشتر خواهد بود. ولی اگر می‌خواهید در زمان سفر به سانتورینی هزینه کمتری را پرداخت کنید در فصل زمستان به این جزیره سفر کنید.

[caption id="attachment_316" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان سفر به سانتورینی بهترین زمان سفر به سانتورینی[/caption]

هزینه‌ های اقامت در سفر به سانتورینی:

در زمان اقامت در این جزیره شما باید هزینه‌هایی ر ا بابت اقامت، خورد و خوراک و هزینه‌های حمل و نقل خود بپردازید.

هزینه محل اقامت: بعد از سفر به سانتورینی شما باید محل اقامت خود را انتخاب کنید. می‌توانید محل‌ هایی مانند هاستل ها که قیمت مناسب‌تری دارند را برای اقامت خود انتخاب کرده و یا در هتل‌های لوکس و بسیار شیک جزیره سانتورینی اقامت کنید.

هزینه خورد و خوراک در سفر به سانتورینی: غذا در این جزیره گران نبوده و شما می‌توانید غذا های ارزان قیمت با کیفیتی مناسب را از غذاخوری ها تهیه کرده و یا ساندویچ‌ های خوشمزه این جزیره را امتحان کنید. اگر تمایل به میل کردن غذا در رستوران‌ های مجلل و لوکس را دارید می‌توانید به رستوران‌ های این جزیره رفته و غذا های لذیذ یونان و نوشیدنی‌ های گوارایش را تست کنید.

با مطالعه راهنمای سفر به سانتورینی متوجه خواهید شد که هزینه حمل و نقل در سفر به سانتورینی: برای اینکه در این سفر در هزینه حمل و نقل خود صرفه جویی کرده باشید می‌توانید به جای استفاده از تاکسی موتور های چهار چرخ این جزیره را کرایه کنید و از رانندگی با این وسیله جذاب لذت ببرید.

[caption id="attachment_317" align="aligncenter" width="780"]هزینه‌ های اقامت در سفر به سانتورینی هزینه‌ های اقامت در سفر به سانتورینی[/caption]

فرودگاه سانتورینی:

جزیره سانتورینی از معدود جزایری است که دارای فرودگاه بین المللی می‌باشد و این به دلیل استقبال بی نظیر گردشگران از این جزیره می‌باشد. فرودگاه این جزیره در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد و تردد به راحتی انجام می‌شود. اکثر ایرلاین های مطرح دنیا مانند بریتیش ایرویز، لوفت هانزا و ایزی جت به این جزیره پرواز دارند. از فرودگاه سانتورینی با وسایلی مانند تاکسی و اتوبوس می‌توانید به محل اقامت خود بروید.

[caption id="attachment_318" align="aligncenter" width="780"]فرودگاه سانتورینی فرودگاه سانتورینی[/caption]

جاذبه‌ های دیدنی در سفر به سانتورینی:

راهنمای سفر به سانتورینی آمده است بعد از سفر به سانتورینی خوب است که اطلاعاتی درباره مکان‌ های دیدنی این جزیره زیبا را داشته باشید.

  • جزیره آتشفشانی و سواحل زیبای این جزیره با شن‌ های سیاه رنگ از جاذبه‌های گردشگری این منطقه بوده و تماشای چشم انداز زیبای دهانه این آتشفشان زیبایی خیره کننده‌ای دارد.
  • فانوس دریایی آکروتیری که در قسمت دماغه‌ی جنوبی جزیره سانتورینی قرار دارد بسیار زیبا و تماشایی می‌باشد.
  • ضمن سفر به سانتورینی حتماً از دهکده بی نظیر اویا نیز دیدن کنید. اویا از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری جزیره سانتورینی می‌باشد و خانه‌های زیبای سفید رنگ با گنبدهای آبی از دیدنی‌های این دهکده زیبا می‌باشد. هزینه اقامت در دهکده اویا مقداری بیشتر از جزیره سانتورینی می‌باشد.
  • موزه ماقبل تاریخ ثرا نیز یکی دیگر از مکان‌هایی است که در سفر به سانتورینی باید از آن دیدن کنید. در این موزه مجموعه‌هایی از آثار باستانی مانند مجسمه، گلدان، ابزار تاریخی و .... نگهداری می‌شود. از برجسته‌ترین اشیاء موجود در موزه ثرا می‌توان نقاشی‌ های آبرنگی میمون‌ های آبی را نام برد.
[caption id="attachment_319" align="aligncenter" width="780"]جاذبه‌ های دیدنی در سفر به سانتورینی جاذبه‌ های دیدنی در سفر به سانتورینی[/caption]

تفریحات مهیج در سفر به سانتورینی کدام است :

  • قایق سواری کنید: در سفر به سانتورینی می‌توانید سوار قایق شده و از جاذبه‌ های این جزیره مانند آتشفشان و چشمه‌های آب گرم دیدن کنید. و در زمان قایق سواری می‌توانید از محله‌ی تیر اسیا نیز دیدن کنید.
  • غواصی کنید: لذت غواصی را در آب‌ های جزیره سانتورینی به هیچ وجه از دست ندهید. در حین غواصی می‌توانید کشتی‌های باستانی را در کف آب مشاهده کنید.
  • اسب سواری کنید: یکی از تفریحات مهیج در سفر به سانتورینی سوارکاری بوده و شما می‌توانید در زمان اسب سواری از تمامی مناظر بکر و زیبای جزیره لذت برده و در ساحل زیبای آن لذت سوارکاری را در هنگام غروب خورشید تماشا کنید.
  • قدم زدن در ساحل : یکی از تفریحاتی که می توانید در سفر به سانتورینی داشته باشد قدم زدن در سواحل زیبای این جزیره می باشد که آرامش خاصی را به انسان داده و اگر در زمان غروب خورشید در این سواحل قدم بزنید می توانید منظره زیبای غروب خورشید در این جزیره را تماشا کرده و در ذهن خود ثبت کنید .
[caption id="attachment_320" align="aligncenter" width="780"]تفریحات مهیج در سفر به سانتورینی کدام است تفریحات مهیج در سفر به سانتورینی کدام است[/caption]

اقامت در سفر به سانتورینی:

در سفر به سانتورینی می‌توانید در هتل‌ های لوکس و مجهز این جزیره سکونت کرده و از امکانات رفاهی این هتل‌ ها بهره مند شوید. در هتل‌ های این جزیره آنچه از امکانات رفاهی و خدماتی که از بهترین هتل‌ ها انتظار می‌رود برای شما محیا می‌باشد در تمامی هتل‌ ها می‌توانید صبحانه را به صورت رایگان میل کنید. از معروف‌ترین هتل‌ های سانتورینی می‌توان هتل کاتیکیز، هتل پرنسس سانتورینی و هتل آرسنا را نام برد. اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی برای مدت زمان اقامت خود در این جزیره بپردازید می‌توانید در هاستل های این جزیره اقامت داشته باشید. بیشترین هاستل های جزیره سانتورینی در ساحل پریسا قرار دارند.

[caption id="attachment_321" align="aligncenter" width="780"]اقامت در سفر به سانتورینی: اقامت در سفر به سانتورینی:[/caption]

فستیوال‌ ها در سفر به سانتورینی:

فستیوال ایفستیا: این فستیوال همه ساله در ماه آگوست برگزار می‌شود و برای تجلیل از فوران آتشفشان این فستیوال را برگزار می‌کنند.

فستیوال جاز سانتورینی: از بزرگترین فستیوال‌ های این جزیره می‌توان به فستیوال جاز سانتورینی اشاره کرد که در زمینه موسیقی بوده و در ماه می برگزار می‌شود.

فستیوال پرافیتیس الیاس: پرافیتیس الیاس یکی از جشن‌ های بزرگ در این جزیره بوده که همه ساله در ماه جولای به صورتی کاملاً باشکوه برگزار می‌شود. سفر به سانتورینی را به صورتی برنامه ریزی کنید که بتوانید از این فستیوال های باشکوه دیدن کنید.

[caption id="attachment_322" align="aligncenter" width="780"]فستیوال‌ ها در سفر به سانتورینی: فستیوال‌ ها در سفر به سانتورینی:[/caption]

سوغات در سفر به سانتورینی:

در سفر به سانتورینی اگر به دنبال خرید هستید باید به شما بگوییم که جاذبه‌ های دیدنی این جزیره آنقدر زیاد است که زمانی را برای خرید کردن برای شما باقی نمی‌گذارد و حاضر نیستید وقت خود را برای خرید در مغازه‌ ها تلف کنید. در راهنمای سفر به سانتورینی ذکر شده تنها چیزهایی که می‌توانید در جزیره سانتورینی برای خود و عزیزانتان تهیه کنید انواع بدلیجات با سنگ‌ های بسیار زیبا و مجسمه‌ های سنگی می‌باشد. حتماً مقداری از گیاهان معطر این جزیره را نیز در لیست خرید خود قرار دهید.

[caption id="attachment_323" align="aligncenter" width="780"]سوغات در سفر به سانتورینی: سوغات در سفر به سانتورینی:[/caption]

خوراکی و نوشیدنی در سفر به سانتورینی:

غذا های یونان بسیار لذیذ و خوشمزه بوده و با ذائقه ما سازگاری دارند. در این جزیره نیز می‌توانید انواع غذاهای لذیذ یونانی و همچنین بین الملل را تست کنید. راهنمای سفر به سانتورینی به شما می گوید در این سرزمین رویایی به دلیل همجواری با دریا انواع غذا های تازه و با کیفیت دریایی را نیز حتماً امتحان کنید. از معروف‌ترین غذا های یونانی می‌توان خوراک جگر گوساله، پاستای یونانی، لازانیای موساکا، خوراک شاه ماهی قرمز و خوراک گوشت بره را نام برد. در جزیره کافه‌ های زیادی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها انواع قهوه های خوش عطر و نوشیدنی‌ های گوارا را میل کرده و از خوردنشان لذت ببرید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱