ویزای یونان

۲۲ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

آب و هوای رودس

آب و هوای رودس

آب و هوا یکی از نکات مهم یک شهر به حساب می آید که مسافرت به هر شهری به صورت مستقیم به آب و هوای آن منطقه بستگی دارد. آب و هوای رودس همانند نقاط شمالی و ساحلی کشور ایران معتدل است و تابستان هایی گرم و طولانی این جزیره را فرا می گیرد. در ادامه توضیحات بیشتری درباره آب و هوای جزیره رودس و بهترین زمان سفر به این منطقه ذکر کرده ایم:

جزیره رودس

رودس اسم جزیره ای در یونان است که پیشینه تاریخی بسیاری دارد سالانه گردشگران بسیاری به این جزیره سفر می کنند  چرا که بافت زیبای جزیره رودس به زیبائی آن افزوده است. آب و هوای رودس معتدل می باشد و بارش باران فراوان باعث سرسبز شدن مراتع و کل جزیره شده است. آب و هوای رودس بهترین شرایط را برای گشت و گذار در این جزیره فراهم کرده است. چرا که در اکثر اوقات سال دمای این منطقه گرم بوده و با یک تیشرت می توان به راحتی به گردشگری پرداخت. یکی از مواردی که حتما باید مد نظر گرفت گرم بودن این منطقه در تابستان است چرا که آب و هوای رودس در تابستان سوزان بوده و شرایط سفر را سخت تر خواهد کرد. در ادامه به بررسی ریزتر آب و هوای رودس پرداخته ایم که حتما قبل از سفر به این موارد توجه نمائید :

[caption id="attachment_598" align="aligncenter" width="800"]آب و هوای رودس آب و هوای رودس[/caption]

آب و هوای رودس در فصل بهار

قطعا گردشگران سعی دارند که بهترین زمان آب و هوای رودس را انتخاب کنند می توان گفت که بهترین زمان برای سفر به رودس در کشور یونان فصل بهار می باشد چرا که آب و هوای رودس در فصل بهار بسیار مناسب بوده و امکان سیاحت به آسانی امکان پذیر است. اگر فصل بهار را جهت مسافرت به این جزیره انتخاب کرده اید بهتر است اواخر بهار را برگزینید چرا که شنا کردن در این جزیره در اواخر فصل بهار بیشترین لذت را به شما خواهد داد و ولرم بودن آن رضایت بخش خواهد بود. در فصل بهار شاهد گردشگران بسیاری در این جزیره هستیم که این امر مفهوم مساعد بودن فصل بهار برای مسافرت به این جزیره را نمایان می کند.

[caption id="attachment_599" align="aligncenter" width="800"]آب و هوای رودس در فصل بهار آب و هوای رودس در فصل بهار[/caption]

آب و هوای رودس در فصل تابستان

جزیره رودس به دلیل قرار گرفتن در استوا آب وهوایی معتدل دارد اما تابستان های آن گرم و سوزان خواهد بود چنانکه شاهد دمای 40 درجه نیز در این جزیره بوده ایم. در فصل تابستان گردشگران کمتری به این جزیره سفر می کنند و دلیل این امر آب و هوای گرم این فصل می باشد. مردم این جزیره در فصل تابستان با قرار دادن سایه بان هایی در ساحل جزیره منظره خوبی را در کنار ساحل ایجاد می کنند و دلیل این امر خنک تر شدن ساحل می باشد. چنانچه فصل تابستان را برای سفر به این جزیره انتخاب کرده اید حتما وسایلی از قبیل کرم ضد آفتاب، عینک آفتابی، نورگیر و دیگر وسایل جهت جلوگیری از تابش مستقیم نور به همراه داشته باشید. آب و هوای رودس در فصل تابستان به گونه ای است که دفعات معدودی امکان بارش باران در این فصل را شاهد خواهید بود و تابستانی طولانی این جزیره را در بر می گیرد.

[caption id="attachment_600" align="aligncenter" width="800"]آب و هوای رودس در فصل تابستان آب و هوای رودس در فصل تابستان[/caption]

آب و هوای رودس در فصل پائیز

اگر انتخاب وقت سفر خود به رودس را به من بسپارید حتما فصل پاییز را به شما پیشنهاد خواهم داد. آب و هوای رودس در فصل پاییز همانند آب و هوای بهاری آن می باشد با این تفاوت که در این فصل برگ درختان به زمین ریخته و منظره بسیار زیبایی ایجاد خواهد کرد. بارانی بودن این منطقه باعث سرسبز بودن آن و رویش درختان فراوان در این جزیره شده است و قطعا رنگ نارنجی گرفتن جزیره منظره ای زیبا ایجاد خواهد کرد. فصل پاییز نیز با ورود خود بارش های زیادی برای این جزیره با خود خواهد آورد و قدم زدن بر روی برگ درختان و بارش نم نم باران بی شک حس خوبی به فرد خواهد داد. فصل پائیز از جمله فصل های پر طرفدار جزیره رودس می باشد و گردشگران زیادی این فصل را برای سفر انتخاب می کنند.

[caption id="attachment_601" align="aligncenter" width="800"]آب و هوای رودس در فصل پائیز آب و هوای رودس در فصل پائیز[/caption]

آب و هوای رودس در فصل زمستان

اسم زمستان با خود سردی به همراه می آورد و جزیره رودس نیز از این امر مستثنا نیست چرا که آب و هوای رودس در فصل زمستان همانند شهر های شمالی کشور ایران خنک خواهد بود. بارش برف فراوان در فصل زمستان این جزیره را سفید پوش خواهد کرد اما سرمای سوزانی در این فصل شاهد نخواهید بود چرا که بارش برف باعث نرم شدن آب و هوای رودس خواهد شد. مردم شهر رودس یونان مردم پرتلاش هستند که با ساخت پیست های اسکی روی برف این فصل را پر هیجان تر از دیگر فصل کرده اند. در فصل زمستان با اینکه آب و هوای رودس خنک تر از دیگر فصل هاست اما شاهد گردشگرانی در این فصل نیز هستیم چرا که منظره سفید پوش شده جزیره رودس و پیست اسکی باعث جلب توجه گردشگران شده و آنها را از جای جای جهان به این شهر کشانده است.

[caption id="attachment_602" align="aligncenter" width="800"]آب و هوای رودس در فصل زمستان آب و هوای رودس در فصل زمستان[/caption]

بهترین زمان سفر به رودس

انتخاب بهترین زمان سفر به منطقه ای یکی ار مهمترین موارد سفر است. آب و هوای رودس یکی از عوامل تعیین کننده زمان سفر است. بنا به آب و هوای رودس بهترین زمان سفر به این جزیره بستگی به علایق فرد دارد اگر فصلی آرام را در نظر دارید و می خواهید به منطقه ای آرام سفر کنید فصل تابستان خلوت ترین زمان جزیره رودس می باشد. اگر طالب هیجان و بازی های برفی هستید زمستان بهترین انتخاب برای شماست ولی اگر می خواهید به بهترین شکل ممکن از امکانات این جزیره استفاده کنید و همه مناطق را زیرو رو کنید فصل بهار و پاییز مناسب ترین زمان برای سفر است. در صورت کلی آب و هوای رودس ایجاب می کند که فصل بهار یا پاییز را برای سفر خود برگزینید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۹ آذر ۹۷ ، ۱۳:۳۷ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفر یونان

جمعیت رودس

رودس یکی از شهرهای فوق العاده زیبا یونان و مقصد بسیاری از گردشگران از اقصی نقاط دنیا می‌ باشد. جمعیت رودس به عنوان یکی از فاکتورهای مهم مقصد گردشگران و همینطور افرادی که به دنبال مهاجرت هستند، مطرح می‌ باشد. به طور کلی شهر رودس نزدیک به 400 سال تحت حکومت عثمانی‌ ها بوده است. به همین خاطر از بین 120.000 نفر جمعیتی که در این شهر زندگی می‌کنند، حدود 6.000 نفر، دارای اصالتی ترک می باشند.

پراکندگی جمعیت رودس

تراکم جمعیت رودس 81.9 بر کیلومتر مربع می‌باشد. منطقه رودس علاوه بر شهر رودس، دارای 43 روستا نیز می‌ باشد. جمعیت این مناطق بسیار متفاوت می‌ باشد. به طوری که طبق آمار در منطقه Siana صد و پنجاه و دو نفر، در منطقه Monolithic صد و هشتاد و یک نفر، زندگی می‌کنند. این دو، در گروه مناطق کم جمعیت شهر رودس قرار می‌ گیرند. همچنین Lalysos جمعیتی معادل 11.335 نفر و در منطقه Afantou جمعیتی معادل 6.329 نفر زندگی می‌کنند. که این دو منطقه نیز در گروه مناطق پر جمعیت این شهر قرار می‌ گیرند. این در حالی است که شهر رودس، خود جمعیتی معادل با 50.636 نفر، در خود جای داده است و به نوعی بسیار کم جمعیت است.
[caption id="attachment_589" align="aligncenter" width="800"]جمعیت رودس جمعیت رودس[/caption]

تغییرات دهه های این جمعیت

رشد جمعیت رودس از سال 1951 تا 1961 رشدی افزایشی و بالغ بر 1.5 درصد در سال داشته است. این روند با کمی افزایش در بین سال‌های 1961 تا 1971 به رشد مثبت 1.6 درصد در سال رسید. در بین سال‌های 1971 تا 1981 بیشترین نرخ رشد جمعیت در رودس، مابین سال‌های 1950 تا 2000 پدید آمد. این میزان رشد جمعیت، 2.33 درصد در اصل به صورت مثبت بوده است. در بین سال‌های 1981 تا 1991 نرخ جمعیت نسبت به دهه قبل کاهش یافت. اما همچنان افزایش نرخ جمعیت به صورت مثبت بود. به طوری که این میزان 1.39 درصد در سال، گزارش شد. در دهه بعدی کم و بیش وضعیت یکسان بود. با این همه افزایش اندکی نرخ جمعیت این شهر یونان ، را تحت تاثیر قرار داد. این تغییر در بین سال‌های 1991 تا سال 2001، برابر 1.47 درصد در سال به صورت مثبت، بود. تغییر شگرف و ناگهانی رشد این جمعیت از سال 2001 به بعد صورت پذیرفت. این تغییرات رشد جمعیت منفی همچنان نیز ادامه دارد. در بین سال 2001 تا سال 2011، رشد جمعیت رودس  به صورت منفی 0.79 درصد بوده است.

تغییرات دهه های این جمعیت

نمودار جمعیت شهر رودس

به طور کلی نمودار جمعیتی رودس وضعیت پیچیده‌ای ندارد. بلکه در فاصله سال‌های 1950 که به طور رسمی آمارگیری از این شهر منتشر شده است، تا سال 2000، نمودار سیری صعودی را طی می‌کند. شیب نمودار در فاصله سال‌های 1971 تا 1981 از دیگر دهه‌ های معادل، بیشتر است. نمودار جمعیت رودس از سال 200 تا سال 2011 سیری نزولی را طی می‌ کند. این روند در سال‌های بعد از 2011 نیز به صورت ادامه‌ دار می‌باشد. همچنین نمودار تفکیک‌شده شهر رودس از سایر روستاها و مناطق رودس، تمرکز جمعیت در شهر رودس را نشان می‌دهد.

نمودار جمعیت شهر رودس

جمعیت رودس در مقایسه با شهرهای اطراف

جمعیت شهرهای اطراف رودس کشور یونان در مقایسه یا جمعیت خود شهر رودس، اعداد مختلفی دارند. برای مثال شهر Chania که درفاصله 380 کیلومتری رودس قرار دارد، نرخ جمعیت همچنان مثبت است و طبق آمار سال 2011، 88.500 نفر جمعیت دارد. همچنین در منطقه Kos که در 97 کیلومتری رودس واقع شده است، جمعیت مطابق با سرشماری سال 2011،19.400 نفر بوده است. در این منطقه نیز نرخ رشد جمعیت بر خلاف رودس، افزایشی می باشد.
[caption id="attachment_592" align="aligncenter" width="800"]جمعیت رودس در مقایسه با شهرهای اطراف جمعیت رودس در مقایسه با شهرهای اطراف[/caption]

علت های کاهش جمعیت این شهر

یکی از عواملی کاهش این جمعیت را تحت تاثیر قرار داده است، حضور توریست‌ ها می‌ باشد. شهر رودس سالانه میزبان حدود یک میلیون و نیم توریست می‌باشد. وجود فضای محدود برای ساکنین و بومیان در رودس، ساکنان اصلی را بر این داشته تا خود به مکان‌های دیگر مهاجرت کنند و فضا سابق زندگی خود را به محلی برای اسکان توریست ها، و همینطور برای کسب درآمد مبدل کنند. این امر از لحاظ اقتصادی بسیار برای ساکنین سابق رودس به صرفه می‌ باشد. مهاجرت سکنه سابق رودس به اطراف و یا مکان‌های دیگر، جمعیت رودس را با کاهش رو به رو می‌ کند. لازم به ذکر است که مساحت رودس صد و چهل هزار و هفتصد و نود و چهار هکتار می‌ باشد؛ که البته تمامی این مساحت شهر قابلیت سکونت برای افراد را ندارد.
۲۸ آذر ۹۷ ، ۱۵:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفر یونان

درباره رودوس

درباره رودوس

درباره رودوس می توان گفت که جزیره ی رودس  یکی از بزرگترین جزیره های یونان است که به عنوان شهر توریستی نیز در نظر گرفته می شود. جزیره ی رودس جزء میراث جهانی است و با داشتن قدمت فراوان، آثار تاریخی بی نظیر و جاذبه های دیدنی همواره مورد توجه گردشگران است.

جزیره ی رودس

درباره رودوس باید گفت رودرس یکی از جزیره های کشور یونان است و جزء یکی از بزرگترین جزیره ها است. این جزیره به عنوان یک شهر مستقل در نظر گرفته می شود با توجه به جاذبه های دیدنی و تاریخی فراوانی که در جزیره ی رودرس وجود دارد هر ساله این بخش از کشور یونان مورد توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها قرار می گیرد. همچنین مسئولان جزیره ی رودس برای افزایش صنعت گردشگری، اقدامات ویژه ای را انجام داده اند که در طول سفر و بازدید، گردشگران در رفاه کامل باشند. از جمله این خدمات می توان به افزایش مکان های تفریحی و رستوران ها و هتل ها اشاره کرد. اگر شما به دنبال یک سفر بی نظیر و به یاد ماندنی هستید، می توانید همین الآن اقدامات لازم برای سفر به جزیره ی رودس را فراهم کنید و به همراه دوستان و یا خانواده ی خود از زیبایی های این جزیره لذت ببرید.

این جزیره در یونان به عنوان شهر توریستی در نظر گرفته می شود و سواحل موجود در اطراف به عظمت و شکوه  جزیره ی رودس افزوده است و در طول سال شما می توانید افراد بسیاری را از سراسر دنیا در کنار این سواحل مشاهده کرد. بناهای بسیار قدیمی که در طول تاریخ در دوران حکومت پادشاهان یونانی در جزیره ی رودرس ساخته شده اند همواره مورد توجه تاریخدان ها نیز بوده است. برای تمامی گردشگران این جزیره، جذابیت ویژه ای دارد که با سفر به آن مطمئناً سعی خواهید کرد دوباره آن جا را مقصد سفر خود قرار دهید.

موقعیت جغرافیایی رودس

درباره رودوس جالب است بدانید که جزیره ی رودرس در قسمت شمال خاوری کرت، خاوری آتن و جنوب باختری سواحل ترکیه قرار گرفته است. با توجه به موقعیت استراتژیکی آن همواره توانسته است که در بین مناطق مختلف کشور یونان بیشتر مورد انتخاب گردشگران قرار گیرد. با توجه به نزدیکی جزیره ی رودس به کشور ترکیه می توان بسیاری از آداب و رسوم های مربوط به مردم ترکیه و همچنین مردم یونان را به طور همزمان در این جزیره مشاهده کرد.  جزیره ی رودرس در دریای اژه قرار گرفته است و بندرهای فراوانی نیز در اطراف این جزیره ساخته شده که وجود این بندرها بر صنعت تجارت و اقصادی آن افزوده است. در حالت کلی جمعیت این جزیره 117007 نفر بر حسب آخرین آمار می باشد. جزیره ی رودس جزء جزایر دودکانسا به شمار می آید و مساحت کل آن 1408 کیلومتر مربع بوده و دارای ارتفاع 1216 متر از دریا است.

[caption id="attachment_580" align="aligncenter" width="800"]موقعیت جغرافیایی رودس موقعیت جغرافیایی رودس[/caption]

تاریخچه ی شهر رودس

درباره رودوس جالب است بدانید که پیکره ی عظیم خداوند خورشید در جزیره ی رودس قرار دارد که یکی از عجایب هفتگانه به شمار می آید. با توجه به وجود این پیکره در این جزیره می توان دریافت که قدمت آن بسیار زیاد است. جزیره ی رودس به عنوان یک شهر قدیمی دوران وسطی است. به همین دلیل یک میراث جهانی در نظر گرفته می شود. شما می توانید مهمترین آثار مربوط به دوران مختلف را در جزیره ی رودس مشاهده کنید. حفاظت ویژه ای نیز برای این آثار توسط مسئولان جزیره ی رودرس انجام می شود.

[caption id="attachment_581" align="aligncenter" width="800"]تاریخچه ی شهر رودس تاریخچه ی شهر رودس[/caption]

جاذبه های دیدنی جزیره ی رودس

جاذبه های تاریخی، تفریحی و طبیعی جزیره ی رودس شهرت جهانی دارد. اگر شما دوستدار موزه، آثار تاریخی، باستان شناسی و تفریحات گردشگری هستید می توانید با سفر به این جزیره خاطره ی بی نظیری را برای خود و خانواده ی خود فراهم کنید. در ماه آگوست نیز به ویژه حراجی های ویژه ای در این جزیره برای انواع مختلف برندها مشهور وجود دارد که برای افرادی که عاشق خرید هستند می تواند گزینه ی بسیار خوبی باشد. شما می توانید بهترین برندها را با کمترین قیمت ها خریداری کنید. تفریحات سواحلی ویژه ای در تمام سواحل جزیره ی رودس برای گردشگران موجود است.

شما می توانید در یک بعد از ظهر دلنشین در کنار یکی از سواحل آن مشغول ماهیگیری باشد و از طبیعت بی نظیر دریا نهایت لذت را ببرید. درباره رودوس بهتر است بدانید که تمامی موزه های موجود در جزیره ی رودس در تمام وقت های اداری آماده ی پذیرایی از گردشگران هستند. شما با حضور در این موزه ها می توانید یک سفر به اعماق تاریخ داشته باشید و زندگی گذشتگان را لمس کنید. بهترین موزه های آن در کاخ گرند مسترز قرار دارد. البته در این کاخ، گالری های فراوانی نیز برگزار می شود. پیاده روی بر روی دیوارهای مربوط به قرون وسطی نیز بسیار مورد توجه گردشگران است. معبد بازسازی آتنا و لیندوس آکروپلیس نیز  شکوه و عظمت بیشتری به این جزیره بخشیده است. قلعه ی کاستلو کریتیناس از دیگر آثار بی نظیر موجود در این جزیره است.

[caption id="attachment_582" align="aligncenter" width="800"]جاذبه های دیدنی جزیره ی رودس جاذبه های دیدنی جزیره ی رودس[/caption]

بهترین زمان سفر به رودس

درباره رودوس یونان باید بدانید که بهترین زمان سفر به این جزیره در تمام روزهای سال است. حتماً قبل از سفر محل اقامت خود را رزرو کند. در طول سال جشنواره های متعددی در سراسر این جزیره برگزار می شود. شما می توانید تاریخ سفر خود را به گونه ای انتخاب کنید که در این جشن ها و فستیوال ها حضور یابید. حتماً در طول زمانی که در این جزیره هستید از غذاهای محلی موجود در آن جا امتحان کنید. در بیشتر رستوران های جزیره ی رودس بیشتر غذاهای مربوط به دریای مدیترانه تهیه و آماده می شود. البته برای رفاه بیشتر گردشگران در برخی از رستوران های این جزیره، غذاهای بین المللی نیز آماده و سرو می شود.

[caption id="attachment_583" align="aligncenter" width="800"]بهترین زمان سفر به رودس بهترین زمان سفر به رودس[/caption]

آب و هوای رودس

با توجه به موقعیت جریزه ی رودس، درباره رودوس می توان گفت در سراسر سال آب و هوای بسیار مطلوبی در کل جزیره حاکم است. جریزه ی رودس دارای زمستان هایی معتدل و تابستان هایی نسبتاً گرم است. آب و هوای موجود در آن متناسب با تمامی افراد از همه جای دنیا است.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۷ آذر ۹۷ ، ۱۷:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفر یونان

بلیط میکونوس

بلیط میکونوس

خرید بلیط میکونوس در سال های اخیر بسیار پر رونق می باشد و دلیل این امر اشتیاق گردشگران و توریست ها برای بازدید از این جزیره زیبای کشور یونان می باشد. شما می توانید برای خرید بلیط میکونوس از طریق آژانس ها اقدام نمایید و در این صورت می توانید لیستی از قیمت های بلیط میکونوس را داشته باشید و با توجه به پسند و بودجه خود یکی از ایرلاین ها را انتخاب نمایید.

یونان

میکونوس یکی از زیباترین و بی نظیرترین جزیره های کشور یونان می باشد که هر ساله گردشگران و مسافران بی شماری را از سرتاسر جهان به سوی خود جذب می کند. با توجه به این امر خرید بلیط میکونوس از جمله پرفروش ترین و پر تقاضا ترین بلیط های گردشگری و تفریحی به شمار می آید. به طور کلی می توان گفت میزان فروش بلیط میکونوس به حدی بسیار می باشد که در جدول رتبه بندی در اوایل جدول واقع می باشد. شما نیز می توانید با خرید بلیط میکونوس به این جزیره زیبا و دیدنی سفر کرده و از تمامی جاذبه های شگفت انگیز آن دیدن نمایید. جزیره میکونوس در فاصله 150 کیلومتری شهر آتن واقع می باشد و بی شک گزینه بسیار مناسبی برای گردشگران ماجراجو و پر هیجان خواهد بود. اگر قصد سفر و گذراندن اوقات فراغت خود در سر دارید به شما توصیه می کنیم جزیره میکونوس را در اولویت انتخاب های خود قرار داده و جهت خرید بلیط میکونوس اقدامات لازم را هر چه سریع تر انجام دهید.

[caption id="attachment_557" align="aligncenter" width="970"]بلیط میکونوس بلیط میکونوس[/caption]

انواع بلیط میکونوس

بلیط میکونوس یونان در انواع مختلف صادر و به فروش می رسد شما می توانید با توجه به موقعیت و شرایط خود یکی از انواع بلیط میکونوس را خرید و تهیه نمایید. اگر شما قصد دارید مدت زمان کوتاه و مشخصی در این جزیره اقامت داشته باشید به شما توصیه می شود بلیط رفت و برگشت میکونوس را خرید کنید و در غیر این صورت اگر از مدت زمانی که می خواهید در جزیره میکونوس اقامت کنید آگاهی و اطمینان کافی ندارید بهتر است در جهت خرید بلیط میکونوس اقدام کنید و در زمان برگشت از آنجا بلیط برگشت خود را تهیه نمایید.

[caption id="attachment_558" align="aligncenter" width="800"]انواع بلیط میکونوس انواع بلیط میکونوس[/caption]

فرودگاه میکونوس

فرودگاه میکونوس از جمله پرتردد ترین و شلوغ ترین فرودگاه های این منطقه می باشد که روزانه هزاران مسافر را در خود جابه جا می کند. این فرودگاه در جنوب شرقی شهر واقع بوده و شما می توانید با استفاده از قایق و کشتی به جزیره میکونوس دسترسی داشته باشید. فرودگاه میکونوس در سال 1971 میلادی افتتاح شده است و حدود 123 متر از سطح دریا فاصله دارد و از جمله فرودگاه های همگانی می باشد. فرودگاه میکونوس با داشتن وسعت کوچک و محدود از امکانات و خدمات باکیفیتی برخوردار می باشد و این امر سبب شده است تمامی مسافران از فرودگاه میکونوس رضایت کافی را داشته باشند. همان طور که در بخش های قبل نیز اشاره کردیم خرید بلیط جزیره میکونوس در سال های اخیر بسیار رونق یافته است که با تردد مسافران بیشمار در فرودگاه میکونوس شاهد این امر هستیم.

[caption id="attachment_559" align="aligncenter" width="800"]فرودگاه میکونوس فرودگاه میکونوس[/caption]

خرید بلیط میکونوس

برای خرید بلیط میکونوس می توانید از طریق آژانس های مسافرتی اقدام نمایید و با توجه به تعداد نفرات بلیط خود را تهیه نمایید. هم چنین برای راحتی و آسایش خود می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین نیز بلیط میکونوس را خرید و رزرو نمایید؛ که در بخش بعدی به این موضوع خواهیم پرداخت. در صورت خرید حضوری بلیط جزیره میکونوس مدارک لازم و مربوطه را به همراه داشته باشید که از این مدارک می توان به کارت شناسایی اشاره کرد. هم چنین به شما توصیه می کنیم در خرید حضوری هنگام وارد کردن اطلاعات شخصی، شما نیز نظارت داشته باشد تا اطلاعات و موارد خواسته شده به درستی وارد شود.

[caption id="attachment_560" align="aligncenter" width="800"]خرید بلیط میکونوس خرید بلیط میکونوس[/caption]

خرید آسان بلیط میکونوس

در خرید آسان بلیط میکونوس بایستی مراحل زیر را با دقت طی نمایید:

-ابتدا از آخرین وضعیت بلیط مربوطه از طریق آژانس ها اطلاعات کافی به دست آورید.

-سپس تاریخ پرواز، کلاس پرواز، تعداد مسافران و مبدا و مقصد خود را تعیین کنید.

شما اطلاعات خود را به کارشناسان آژانس ها داده و آن ها بهترین گزینه را برای شما انتخاب می کنند؛ و شما می توانید با توجه به خواست و انتخاب خود یکی از پروازها و ایرلاین را برگزینید و بلیط خود را رزرو نمایید. بعد از رزرو کردن بلیط مربوطه بایستی از بلیط خریداری شده پرینت گرفته شود که کارشناسان این کار را انجام خواهند داد تا در روز پروازتان به مسئولین هواپیما تحویل بدهید. اگر شما قصد خرید بلیط ارزان میکونوس را در نظر دارید به شما پیشنهاد می کنیم بلیط میکونوس لحظه آخری را انتخاب و رزرو نمایید در این صورت هزینه کمتری را تقبل خواهید کرد اما توجه داشته باشید که این امر تا حدودی ریسک پذیر بوده و امکان پر شدن ظرفیت بسیار بالا می باشد.

[caption id="attachment_561" align="aligncenter" width="800"]خرید آسان بلیط میکونوس خرید آسان بلیط میکونوس[/caption]

بهترین زمان خرید بلیط میکونوس

جزیره میکونوس در فصل های تابستان و پاییز بسیار دیدنی و جذاب می باشد و در این فصول مسافران و گردشگران بسیاری را در خود جای می دهد چرا که در فصل تابستان با توجه به تعطیلات افراد زمان زیادی برای گذراندن اوقات فراغت به دست می آورند و هم چنین در این فصول آب و هوای جزیره میکونوس بسیار دل انگیز و دل نشین می باشد و افراد می توانند بدون اذیت شدن از اقلیم هوایی سفر خاطره انگیزی را تجربه کنند. به همین دلیل توصیه می شود که بیشتر در فصول تابستان و پاییز بلیط میکونوس خود را تهیه و به این سفر زیبا و به یادماندنی بپردازید. بی شک با سفر به جزیره میکونوس و بازدید از زیبایی ها و جاذبه های گردشگری آن بسیار لذت خواهید برد و برای سفر دوباره به این جزیره لحظه شماری خواهید کرد.

[caption id="attachment_562" align="aligncenter" width="800"]بهترین زمان خرید بلیط میکونوس بهترین زمان خرید بلیط میکونوس[/caption]

قیمت بلیط میکونوس

قیمت بلیط میکونوس در هر فصول از سال متغیر می باشد و نمی توان نرخ ثابتی را برای آن معین کرد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت های مربوطه در هنگام خرید آنلاین بلیط خود لیستی از قیمت ها را مشاهده نمایید و با توجه به مقدار بودجه خود یکی از مناسب ترین ایرلاین را برای پرواز به جزیره میکونوس انتخاب نمایید. هم چنین برای خرید بلیط ارزان میکونوس همان طور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم بلیط لحظه آخری را می توانید خرید نمایید که در این صورت هزینه ارزانی را جهت خرید بلیط مربوطه خواهید پرداخت.

[caption id="attachment_563" align="aligncenter" width="800"]قیمت بلیط میکونوس قیمت بلیط میکونوس[/caption]

نکات دانستنی در خرید بلیط میکونوس

در خرید بلیط  میکونوس می توانید نکات زیر را در نظر داشته باشید:

اگر قصد دارید از ایرلاین خاصی بلیط خود را رزرو نمایید می توانید در قسمت ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین مد نظر خود را انتخاب کنید.

هم چنین شما می توانید در هنگام رزرو آنلاین بلیط خود فرودگاه مد نظر خود در میکونوس را نیز تعیین نمایید.

در هنگام رزرو بلیط می توانید خدماتی از قبیل بیمه مسافرتی، خدمات تشریفات فرودگاهی، ترانسفر فرودگاهی و غیره را خریداری کنید.

این مقاله در زمینه بلیط میکونوس، انواع آن و اطلاعاتی مربوط به بلیط جزیره میکونوس برای عزیزانی که قصد سفر به این جزیره را دارند طراحی و بازنویسی شده است.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۶ آذر ۹۷ ، ۱۳:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفر یونان

بهترین هتل های میکونوس

بهترین هتل های میکونوس

سفر به مینوکوس مانند سفر به هر جای دیگری نیازمند آشنایی با مکان های اقامتی آنجاست. بهترین هتل های میکونوس هر یک خدماتی ویژه را ارائه می دهند و جزء بهترین هتل های یونان نیز محسوب می شوند. میکونوس یکی از جزایر زیبای یونان است که در دریای مدیترانه قرار گرفته است. این جزیره ی زیبا همیشه مملو از گردشگرانی از سراسر دنیا است. اگر قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید، قطعاً اقامت در بهترین هتل های میکونوس لحظات خوشی را برای شما رقم خواهد زد. هتل های میکونوس به دلیل سواحل فراوانی که دارد، اغلب در کنار ساحل ساخته شده اند و برای کسانی که به ورزش های آبی علاقه مند هستند و مناظر دریایی و ورزش های ساحلی را دوست دارند، بسیار مناسب است. اگر سفر شما به میکونوس کاری است، می توانید از بهترین هتل های میکونوس در داخل شهر استفاده کنید. اغلب هتل های میکونوس، در زمره بهترین هتل های میکونوس قرار دارند، اما در این مقاله شما را با تعدادی از این بهترین هتل های میکونوس آشنا می کنیم.

هتل میکونوس گرند، از بهترین هتل های میکونوس

این هتل یکی از بهترین هتل های میکونوس کشور یونان است که در سمت راست ساحل لونیس قرار گرفته است و با شهر میکونوس 4 کیلومتر فاصله دارد. در این هتل 5 ستاره، اتاق ها و سوئیت هایی به شکل مکعب قرار دارد که دارای یک مرکز بهداشت نیز می باشد. این هتل شیک دارای یک رستوران عالی با فضای دنج و خوب است. این هتل دارای استخر و باغ زیبایی می باشد. اتاق های این هتل منظره ای رو به دریا و استخر دارند که می توانید از دیدن این مناظر لذت ببرید. هتل میکونوس گرند دارای امکاناتی همچون سالن بدنسازی، زمین تنیس، آلاچیق های ساحلی زیبا، سالن ماساژ، خشکشویی، سالن آرایش، کتابخانه و ... است. کارکان این هتل به 6 زبان زنده دنیا مانند عربی، انگلیسی، ترکی و ... مسلط هستند و پذیرش در این هتل 24 ساعته است.

[caption id="attachment_566" align="aligncenter" width="800"]هتل میکونوس گرند، از بهترین هتل های میکونوس هتل میکونوس گرند، از بهترین هتل های میکونوس[/caption]

هتل رویال میکونوس، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس

این هتل زیبا در ساحل الیا قرار گرفته است و یکی از بهترین هتل های میکونوس است. اتاق های این هتل بسیار مجهز بوده و در انواع مختلف با قیمت های متفاوت موجود است. این هتل منظره ای رو به دریای اژه دارد که شما می توانید با دیدن این منظره از داخل هتل، مخصوصاً هنگام غروب آفتاب لذت ببرید. هتل رویال میکونوس دارای امکاناتی همچون سالن ماساژ، رستوران، کافی شاپ، اینترنت پرسرعت، پزشک، هواپیما و کشتی های کروز و ... است. همچنین شما می توانید جلسات کاریتان را در سالن جلسات این هتل برگزار نمایید. این هتل با برترین امکانات رفاهی می تواند بهترین انتخاب برای اقامت در میکونوس باشد.

[caption id="attachment_567" align="aligncenter" width="800"]هتل رویال میکونوس، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس هتل رویال میکونوس، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس[/caption]

هتل ویلا، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس

هتل ویلا، یک هتل پنج ستاره و یکی از بهترین هتل های میکونوس در ساحل زیبای الیا با برترین امکانات رفاهی می باشد که دارای یک چشم انداز زیبا از دریای اژه نیز هست. این هتل دارای امکاناتی همچون سالن بدنسازی، سالن ماساژ، اینترنت پرسرعت، رستوران، سرویس اتوبوس شاتل، استخر، خشکشویی، استخر و ... است. کارمندان این هتل به چند زبان مسلط هستند و شما می توانید با اقامت در این هتل مجلل، اوقات خوشی را در جزیره زیبای میکونوس سپری نمایید.

[caption id="attachment_568" align="aligncenter" width="800"]هتل ویلا، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس هتل ویلا، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس[/caption]

هتل بیل اند کو، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس

یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس، که در گروه هتل های پنج ستاره میکونوس قرار دارد، هتل بیل اند کو است. این هتل یکی از گرانترین هتل های میکونوس نیز محسوب می شود. این هتل از سوئیت هایی مجهز و شیک با دکوراسیون سنتی و مدرن تشکیل شده است که از بالکن های این سوئین می توان دریای زیبای اژه را دید و لذت برد. برخی از سوئیت ها دارای استخر خصوصی هستند و صبحانه ی آمریکایی و یونانی در این هتل سرو می شود. سوئیت های این هتل بسیار لوکس و مجهز هستند و هتل دارای اینترنت پرسرعت، تورهای گردشگری، رستوران، سالن ماساژ، کرایه اتوموبیل، سرویس شاتل، استخر و ... می باشد. در این هتل پذیرش 24 است. اگر می خواهید در سوئیتی مجزا با منظره ای فوق العاده ساکن شوید و تعطیلات خوبی را سپری کنید، این هتل را از دست ندهید.

هتل سنگ و دریا، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس

هتل سنگ و دریا یکی از هتل های 4 ستاره میکونوس است و امکانات و زیبایی این هتل باعث شده که در لیست بهترین هتل های میکونوس قرار بگیرد. این هتل در شهر میکونوس قرار گرفته است و براحتی و در کمترین زمان می توان به مراکز تفریحی، تجاری و اداری دسترسی پیدا کرد. این هتل دارای 40 اتاق و سوئیت، مجهز به امکانات رفاهی می باشد. هتل سنگ و دریا امکاناتی همچون رستوران، استخر، صندوق امانت، اینترنت پرسرعت، سالن ماساژ، خشکشویی، فکس، فتوکپی و  ... دارد. پذیرش در این هتل 24 ساعته است.

[caption id="attachment_570" align="aligncenter" width="800"]هتل سنگ و دریا، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس هتل سنگ و دریا، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس[/caption]

هتل میکونوس، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس

این هتل، یک هتل سه ستاره است اما امکاناتی که به مسافران ارائه می نماید، خیلی بالاتر از هتل های سه ستاره است و همین باعث شده که این هتل به یکی از بهترین هتل های میکونوس تبدیل شود. این هتل در شهر میکونوس واقع شده است و دسترسی به مراکز تجاری، اداری و تفریحی بسیار آسان است. این هتل دارای 30 اتاق با امکانات کامل می باشد. برای کسانی که به دنبال هتلی با قیمت مناسب و امکاناتی در سطح خوب هستند، این هتل گزینه ای مناسب است. این هتل امکاناتی همچون استخر روباز، دوچرخه سواری، کتابخانه، سالن بدنسازی، تجهیزات بازی برای کودکان، غواصی، خشکشویی، اینترنت پرسرعت، سوارکاری، سالن ماساژ، رستوران،فکس، فتوکپی و ... دارد. همچنین در این هتل ورود حیوانات مجاز است.

هتل کاوا تاگو، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس

کاوا تاگو یکی زیباترین هتل های میکونوس به حساب می آید. این هتل پنج ستاره به دلیل زیبایی و خدماتی که به مسافران ارائه می نماید، در لیست بهترین هتل های میکونوس قرار گرفته است. این هتل در دره ای صخره ای در کنار آب واقع شده است و به همین دلیل در طراحی داخلی این هتل از سنگ برای تزیین قسمت های مختلف استفاده شده است. این هتل بی شک یکی از زیباترین مناظر را در میان سایر هتل های میکونوس دارد. امکانات این هتل شامل اینترنت پرسرعت، استخر، رستوران، سالن ماساژ، باشگاه، مهدکودک، صندوق امانات، خشکشویی، فروشگاه و ... است. همجنین ورود حیوانات به این هتل مجاز است و پذیرش به صورت 24 ساعته انجام می شود.

[caption id="attachment_572" align="aligncenter" width="800"]هتل کاوا تاگو، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس هتل کاوا تاگو، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس[/caption]

هتل بلو، یکی دیگر از بهترین رستوران های میکونوس

هتل بلو در ساحل میکونوس واقع شده است و یکی از بهترین هتل های میکونوس محسوب می شود. کارکنان این هتل پنج ستاره، برخوردی گرم و دوستانه دارند. امکانات این هتل شامل استخر، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، سونا، آرایشگاه، اتاق کنفرانس، فروشگاه جواهرات، رستوران، تورهای گردشگری و ... است. غذاهای رستوران این هتل و نوشیدنی هایش بسیار عالی است. از فرودگاه تا این هتل 4 دقیقه و از میکونوس 5 دقیقه است.

هتل آناکس، یکی دیگر از بهترین هتل های مینوکوس

اگر برایتان مقدور بود که به همه هتل های میکونوس سر بزنید بی شک طیف وسیعی از آنها مورد استقبالتان قرار می‌گرفت. یکی از هتل هایی که در میکونوس نظر شما را جلب می کند، هتل آناکس است. هتل آناکس یکی از محبوب ترین هتل های میکونوس است. امکانات و مناظر زیبایی که در اطراف این هتل وجود دارد باعث شده که این هتل در لیست بهترین هتل های میکونوس قرار بگیرد. این هتل یک هتل لوکس ساحلی است که امکانات فوق العاده ای دارد. این هتل شامل اتاق و سوئیت های اختصاصی است که برخی از سوئیت ها دارای استخر اختصاصی هستند و اتاق های این هتل دارای تجهیزات مدرن از جمله تلویزیون هوشمند، لوازم آرایش، دسترسی به بلوتوث و ... هستند. هر سوئیت و اتاق دارای بالکنی است که می توانید بر روی آن منظره زیبای دریای اژه را ببینید و لذت ببرید. از امکانات این هتل می توان به سالن بدنسازی ، سالن ماساژ، استخر، سونا، رستوران، فروشگاه، ساحل اختصاصی و ... است. بهترین غذاهای مدیترانه ای را می توانید در رستوران های این هتل میل نمایید. فاصله این هتل تا فرودگاه 5 کیلومتر است و به مراکز خرید و رستوران های میکونوس نیز بسیار نزدیک بوده و تا میکونوس حدود 4.5 کیلومتر فاصله دارد.

[caption id="attachment_574" align="aligncenter" width="800"]هتل آناکس، یکی دیگر از بهترین هتل های مینوکوس هتل آناکس، یکی دیگر از بهترین هتل های مینوکوس[/caption]

هتل آواتن، یکی دیگر از بهترین هتل های میکونوس

آخرین هتل از بهترین هتل های میکونوس که در این مقاله به شما معرفی می کنیم، هتل آواتن می باشد. این هتل ساحلی و بسیار زیبا در اکثر فصول سال بسیار شلوغ است. منظره این هتل دریای اژه است که در غروب آفتاب و شب این منظره دیدنی است. این هتل در ساحل الیا واقع شده است و برخورد گرم کارکنان آتن در کنار خدماتی که به مسافران ارائه می دهند، باعث محبوبیت این هتل شده و در لیست بهترین هتل های میکونوس قرار گرفته است. رستوران این هتل دارای منظره ای رو به دریا است که لذت غذا خوردن را چند برابر می کند. صبحانه در این هتل رایگان است و شما می توانید صبحانه تان را در تراس اتاقتان با منظره ای زیبا میل نمایید. صبحانه شامل ماست یونانی، عسل و سایر غذاهای محلی یونان است. از امکانات این هتل می توان به اینترنت پرسرعت، اتوبوس رایگان شهری، اتاق با تجهیزات مدرن، استخر روباز و پوشیده و ... اشاره نمود. فرودگاه و شهر میکونوس در فاصله 10 کیلومتری این هتل قرار دارند و شما براحتی می توانید به مراکز شهری دسترسی داشت باشید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۶ آذر ۹۷ ، ۱۳:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفر یونان

فرهنگ مردم میکونوس

فرهنگ مردم میکونوس

مردم جزیره میکونوس یونان معاش خود را از طریق ماهیگیری تامین می کردند و از طریق ماهیگیری و تجارت پول مورد نیاز خود را تامین می کردند. بعد از گذشت سالیان جزیره میکونوس به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری طبیعی فراوان مورد توجه بسیاری قرار گرفت که موجب کسب درآمد فراوان ساکنان این شهر گردید. از سوغاتی های این شهر می توان به صندل های چرم که از چرم اصل تهیه می شود, سنگ چشم نظر که اعتقاد بسیاری از ایرانیان نیز به حساب می آید, همچنین زنان این جزیره به تهیه زیورآلات که با دست تهیه می شوند می پردازند. مردم میکونوس به آیین مسیحیت اعتقاد دارند و در کلیساهای تزیین شده طبق آیین خود مشغول عبادت می شوند و فرهنگ مردم میکونوس خاص خود آنهاست. درآمد مردم میکونوس از راه گردشگری است در همین راستا مردم این جزیره مردمی مهمان نواز به شمار می آیند و از به این جزیره لذت فراوانی خواهید برد.

[caption id="attachment_549" align="aligncenter" width="800"]فرهنگ مردم میکونوس فرهنگ مردم میکونوس[/caption]

جزیره میکونوس به دلیل موقعیت مکانی مناسب و داشتن آب و هوای خوب مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. این جزیره آثار باستانی فراوان و کلیساهای متعددی را در خود جای داده است که به اهمیت تاریخی آن و فرهنگ مردم میکونوس نیز اشاره می کند. بازسازی کلیساها و اماکن تاریخی این جزیره باعث زیبایی بیش از پیش این جزیره شده است. تمامی اطلاعات کامل مربوط به این جزیره و سوغاتی های میکونوس در ادامه به شما توضیح داده شده است:

اصالت شهر میکونوس

شهر میکونوس به دلیل فرهنگ مردم میکونوس یکی از بهترین و گردشگری ترین جزایر یونان محسوب می شود و کلیساها و رستوران های با عظمت فراوانی را در خود جای داده است.از مواردی که جزیره میکونوس را از دیگر مکان های دیدنی متمایز می کند کلیساهای باشکوه به حساب می آید همچنین دمای آب و هوایی این شهر به گونه ای است که در هر فصل امکان سفر به جزیره میکونوس وجود دارد. جزیره میکونوس به دلیل فرهنگ مردم میکونوس مکانی برای برگزاری تمامی مراسمات و کنسرت های زیبا می باشد که طرفداران زیادی نیز دارد. جزیره میکونوس با محیطی آرام و دلپذیر که شبانه نیز زندگی در آن جریان دارد و مراسمات با عظمت در آن برگزار می شود مکانی مناسب به سفر به حساب می آید که افراد معروف نیز از جمله مسافرانی به حساب می آیند که میل به سفر به این شهر زیبا و تاریخی را دارند و هر روز شاهد وجود افراد مهم و معروف در این جزیره هستیم.

[caption id="attachment_550" align="aligncenter" width="800"]اصالت شهر میکونوس اصالت شهر میکونوس[/caption]

قوانین میکونوس

میکونوس به دلیل داشتن موزه ها و کلیساهای قدیمی که به آثار باستانی تبدیل شده اند و همچنین راه های کسب درآمد مردم این جزیره قوانین خاصی حاکم است که مردم باید از آن تبعیت کنند. از جمله اقداماتی که مسئولان جزیره انجام می دهند حفظ و نگهداری مکان های تاریخی و موزه ها می باشد که این کار را از طریق بازسازی و رسیدگی کامل به بناهای قدیمی انجام می دهند همچنین با آراستن سواحل سفید که نظر بسیاری را به خود جلب کرده است باعث افزایش روز افزون گردشگران به این جزیره هستیم مسوولین شهر میکونوس بسیار از فرهنگ مردم میکونوس حراست می کنند . همچنین بنا کردن تئاتر ها و تالارهای به روز و مدرن باعث افزایش ارزش گردشگری این شهر شده است. تمیز بودن و ارزش دادن به مسافر از قوانینی است که مردم باید آن را رعایت کنند که این امر باعث رضایت بخش تر شدن سفرتان خواهد شد

[caption id="attachment_551" align="aligncenter" width="800"]قوانین میکونوس قوانین میکونوس[/caption]

کلیساها و موزه های جزیره میکونوس

از مهمترین جاذبه های گردشگری میکونوس در فرهنگ مردم میکونوس می توان به کلیسا های باشکوه و قدیمی آن اشاره کرد یکی از کلیساهای باشکوه این جزیره که نمای خارجی و همچنین دیوار های آن کاملا سفید کاری شده کلیسای لیدی پاراپورتیانی است که بنا به دلیل حفظ آثار باستانی تنها در مواقع خاص امکان بازدید از داخل این کلیسا امکان پذیر است. بخش های داخلی این کلیسا را 5 نمازخانه تشکیل می دهد که یکی در طبقه اول و 4 نمازخانه دیگر در طبقه دوم کلیسا را تشکیل می دهند. از جمله مهمترین موزه ها, موزه فولکلور به حساب می آید که در آن عکس ها و نقاشی های مربوط به دوران قدیم همچنین ابزار موسیقی قدیمی که با فرهنگ قدیم مردم این جزیره هماهنگ است.گردشگران می توانند با مراجعه به این موزه به صورت رایگان از آن دیدن نمایند و با فرهنگ قدیمی جزیره میکونوس کامل آشنا شوند.

[caption id="attachment_552" align="aligncenter" width="800"]کلیساها و موزه های جزیره میکونوس کلیساها و موزه های جزیره میکونوس[/caption]

طرز پوشش لباس مردم جزیره میکونوس

مردم خود جزیره میکونوس یونان مردمی خونگرم هستند که پوششی اصیل و قدیمی دارند. گرم بودن منطقه باعث شده است که مردم جزیره میکونوس از لباس های نازک استفاده کنند و پوشیدن لباس گشاد باعث خنک تر شدن بدنشان خواهد شد. اما همه مردم پوششی این چنینی ندارند و به دلیل گردشگری بودن شهر پوشش مردم در خیابان ها متناسب با مد روز بوده و از بهترین لباس ها استفاده شده است. مردمی که در حاشیه جزیره میکونوس زندگی می کنند طرز پوشش قدیمی در فرهنگ مردم میکونوس را حفظ کرده اند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۴ آذر ۹۷ ، ۱۵:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفر یونان

هتل های میکونوس

هتل های میکونوس

در سفر به یکی از جزیره های یونان به نام میکونوس باید به فکر محلی برای اقامت باشید. هتل های میکونوس با قیمت مناسبی در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت. این جزیره محبوب سواحلی با شن های سفید دارد و ساختمان های آن معماری قدیمی دارند و سفید رنگ می باشند. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره امکانات هتل های میکونوس خواهیم پرداخت تا اقامتی به یادماندنی برای خود رقم بزنید.

میکونوس

جزیره میکونوس که از جزایر معروف دریای اژه است، در میان دریای آبی قرار گرفته است و برای گردشگران امکانات تفریحی متنوعی دارد و یکی از جذابیت های آن برنامه های شبانه است. در سفر به این جزیره از جاذبه های طبیعی و تاریخی دیدن خواهید کرد و سفر خوبی را تجربه می کنید. هتل های میکونوس با توجه به اینکه در چه موقعیتی قرار گرفته اند و چه خدماتی ارائه می دهند دارای هزینه های متفاوتی هستند. قیمت هتل های میکونوس در فصل های کم گردشگر کاهش و در فصل های پر گردشگر افزایش می یابد. خدمات هتل های میکونوس نیز هر چه با کیفیت تر و بهتر باشد با افزایش هزینه ها همراه می شود.

[caption id="attachment_538" align="aligncenter" width="800"]هتل های میکونوس هتل های میکونوس[/caption]

هتل Pietra e Mare Mykonos یکی از هتل های میکونوس

یکی از هتل های میکونوس که 4 ستاره است و سی اتاق دارد هتل Pietra e Mare Mykonos است که امکاناتی نظیر استخر روباز، اینترنت رایگان، صندوق امانات، پارکینگ رایگان، یخچال، مبلمان، تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی، تهویه مطبوع و ... دارد. فاصله هتل از میکونوس دوازده کیلومتر و تا ونیز 7 کیلومتر است. فرودگاه بین المللی میکونوس نیز از آن فاصله ای 5 کیلومتری دارد. این هتل دارای رستوران، بار، خدمات ماساژ، تراس، سوییت ماه عسل، اتاق سیگار ممنوع، خدمات VIP، سرویس اتاق، تهویه مطبوع، خدمات بهداشتی و پزشکی، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، باغ، نگهداری چمدان، عبادتگاه، خدمات فکس و فتوکپی، چک این/ چک اوت سریع، خدمات دربانی و ... است.

[caption id="attachment_539" align="aligncenter" width="800"]هتل Pietra e Mare Mykonos یکی از هتل های میکونوس هتل Pietra e Mare Mykonos یکی از هتل های میکونوس[/caption]

هتل A Hotel Mykonos یکی از هتل های میکونوس

یکی از هتل های میکونوس که 3 ستاره است و جزء هتل های میان رده این شهر به حساب می آید هتل A Hotel Mykonos است. از مهم ترین امکانات این هتل به پارکینگ رایگان، استخر روباز، اینترنت رایگان و اجاره خودرو می توان اشاره کرد و فاصله ای که هتل تا ساحل دارد سیزده دقیقه پیاده روی، از شهر مگلوس پانزده دقیقه پیاده روی، از موزه باستان شناسی 1.1 کیلومتر و از فرودگاه 2 کیلومتر می باشد. سبک اتاق ها و آپارتمان های هتل سنتی است و به تهویه، تلویزیون ال سی دی، ماهواره و یخچال مجهز هستند. قیمت این هتل با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می دهد مناسب می باشد. از دیگر امکانات هتل به جکوزی آب گرم، ماساژ، مسیر پیاده روی، دوچرخه، سالن ورزشی، رستوران، غذای کودک، تجهیزات بازی کودکان، غواصی، سوارکاری، موسیقی، کتاب، سرویس اتاق، باغ، خدمات بلیط، خشکشویی، سیستم گرمایشی، اتاق سیگار ممنوع، اتاق عایق صدا، اتاق خانواده، فکس/ فتوکپی، خدمات دربانی، ترانسفر فرودگاهی، خدمات نظافت روزانه و ... می توان اشاره کرد.

[caption id="attachment_540" align="aligncenter" width="800"]هتل A Hotel Mykonos یکی از هتل های میکونوس هتل A Hotel Mykonos یکی از هتل های میکونوس[/caption]

هتل ساحلی گرند از هتل های میکونوس

یکی از هتل های میکونوس که 5 ستاره است و موقعیت آن در بخش راستی ساحل آگیوس لونیس می باشد هتل گرند است که تا مرکز شهر نیز فاصله ای 4 کیلومتری دارد. مسیرهای مختلف هتل به صورت سنگ فرش هستند و با اقامت در آن جزیره دلوس را خواهید دید. مرکز بهداشت و غذاخوری های خوبی در هتل وجود دارد. فضای داخلی آن بسیار راحت است و اقامتی به یادماندنی برای تان رقم می زند. در تمام سوییت های هتل بالکنی رو به دریا، استخر و باغ را خواهید دید. انواع غذاهای دریایی، مدیترانه ای و کبابی را در رستوران هتل که فضای بسیار زیبایی دارد میل خواهید کرد. در مرکز آبگرم آن قادر به درمان های طبیعی همراه با روش های سنتی یونان خواهید بود. آلاچیق هایی خصوصی در کنار استخر وجود دارد که مسافران قادر به استفاده از آن خواهند بود و به تفریح در سالن بدنسازی و زمین تنیس آن خواهند پرداخت. از این هتل تا فرودگاه و بندر جزیره تنها 4.5 کیلومتر فاصله وجود دارد. اگر تخت اضافی بخواهید با توجه به اتاق هایی که انتخاب کرده اید خواهد بود از این رو در هنگام رزرو به ظرفیت اتاق ها توجه داشته باشید. رزرو بیشتر از 5 اتاق با تخفیف همراه خواهد شد. از دیگر امکانات هتل ها به حمام بخار، سونا، باغ، اتومبیل کرایه، سرویس اتاق، ترانسفر فرودگاهی، نگهبانی، انبار، پذیرش 24 ساعته، کتابخانه، فروشگاه، سالن آرایش و ... می توان اشاره کرد. پرسنل هتل به زبان های انگلیسی، روسی، ترکی، عربی، رومانیایی و کروات مسلط هستند و قادر به ارتباط بهتری با مسافران خواهند بود.

[caption id="attachment_541" align="aligncenter" width="800"]هتل ساحلی گرند از هتل های میکونوس هتل ساحلی گرند از هتل های میکونوس[/caption]

هتل سوئیت Bill & Coo از هتل های میکونوس

یکی از هتل های میکونوس که هتلی 5 ستاره است و دکوراسیونی مدرن و سنتی دارد هتل سوئیت Bill & Coo می باشد که موقعیت آن ساحل آگیوس لونیس است و مجهز به رستوران، استخر اختصاصی، بالکن و ... است. انواع غذاهای یونانی و صبحانه ای آمریکایی در آن سرو می شود. از هتل تا فرودگاه حدود 4 کیلومتر فاصله است و تعداد بیست و چهار سوئیت را در آن خواهید دید.

Mykonos Princess یکی از هتل های میکونوس

یکی از هتل های میکونوس که 5 ستاره می باشد هتل Mykonos Princess است که دارای امکاناتی چون استخر، پارکینگ رایگان، رستوران، ساحل، صبحانه، اینترنت رایگان، مرکز تناسب اندام، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، نگهداری از کودکان، یخچال، تهویه و ... می باشد. پرسنل هتل به چند زبان مسلط هستند و به راحتی با مسافران ارتباط برقرار می کنند.

 Villa Collection یکی از هتل های میکونوس

یکی از هتل های میکونوس که 5 ستاره است هتل Villa Collection می باشد. این هتل به امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، استخر، رستوران، مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام، ساحل، پارکینگ رایگان، سرویس اتاق، سرویس اتوبوس شاتل، تهویه مطبوع، اتاق مهمانی، یخچال در اتاق، خشکشویی، مینی بار و.. مجهز است و پرسنل آن چند زبانه و بسیار خوش برخورد و مهربان هستند. با اقامت در این هتل خاطرات خوبی برای خود رقم بزنید و تجربه ای جالب به دست آورید.

[caption id="attachment_544" align="aligncenter" width="800"] Villa Collection یکی از هتل های میکونوس Villa Collection یکی از هتل های میکونوس[/caption]

Nissaki Boutique یکی از هتل های میکونوس

یکی از هتل های میکونوس که 5 ستاره است و امکانات فوق العاده ای دارد هتل

Nissaki Boutique می باشد. این هتل دارای امکاناتی نظیر سرویس اتاق، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان با سرعت بالا، استخر، پارکینگ رایگان، ساحل، صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، نگهبان، خشکشویی، نظافت، مینی بار، یخچال، سرویس اتوبوس شاتل و ... است. پرسنل چند زبانه آن قادر به ارتباط بهتری با مسافران هستند.

San Marco Luxury & Villas یکی از هتل های میکونوس

یکی از هتل های میکونوس که 5 ستاره است و امکانات مجهزی دارد

San Marco Luxury & Villa می باشد و دارای رستوران، اینترنت رایگان، استخر، سالن، ترانسفر فرودگاهی، نظافت، خشکشویی، اتاق مهمان، خدمات اسپا، پارکینگ رایگان، سرویس اتاق، مرکز تناسب اندام، تهویه مطبوع، نگهداری از کودکان، مرکز کسب و کار، امکانات کنفرانس، اتاق های ملاقات، زمین تنیس و ... است.

La Residence Mykonos یکی از هتل های میکونوس

یکی از هتل های میکونوس که 5 ستاره است و خدمات رفاهی و تفریحی مناسبی در اختیار مسافران قرار می دهد هتل

La Residence Mykonos است. از امکانات این هتل به استخر، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان، خشکشویی، نگهبان، صبحانه، ساحل، اسپا، رستوران، نگهداری از کودکان، یخچال در اتاق، تهویه مطبوع و ... می توان اشاره کرد.

Mykonos Ammos یکی از هتل های میکونوس

یکی از هتل های میکونوس که در ساحل ماسه ای اورنوس واقع شده است هتل

Mykonos Ammos می باشد که 5 ستاره است و 2 استخر روباز دارد. دکوراسیون یونان را در اتاق ها خواهید دید که دارای دیوارهای سفید و پنجره های آبی رنگ هستند. سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان، دی وی دی، سشوار، تلویزیون، ساحل، اسپا، صبحانه، رستوران، روزنامه رایگان، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ اختصاصی و... است، پرسنل هتل به 6 زبان زنده دنیا مسلط هستند.

Kensho Boutique از هتل های میکونوس

یکی از هتل های میکونوس که از ساحل تنها 1 دقیقه فاصله دارد و داری امکانات متنوعی می باشد هتل Kensho Boutique است که مجهز به جکوزی، اسپای شخصی در هر حمام، صبحانه، اینترنت رایگان، تهویه، استخر شخصی، سشوار، دی وی دی، تلویزیون، مبلمان، آی پد مجهز به موسیقی های متنوع، سالن بدنسازی، آرایشگاه، پارکینگ رایگان و دو رستوران می باشد. در رستوران های هتل قادر به سرو غذاهای یونانی و مدیترانه ای خواهید بود. موقعیت این هتل در منطقه اورنوس است و پرسنل آن 8 زبانه هستند.

 Mykonos Blanc هتلی در میکونوس

از امکانات هتل Blanc در میکونوس که 5 ستاره است به رستوران های بین المللی، پارکینگ رایگان، بالکن شخصی، اینترنت رایگان، صبحانه، استخر روباز، شاتل به فرودگاه رایگان و ... می توان اشاره کرد. با اقامت در این هتل لحظات خوشی برای خود رقم خواهید زد و قیمت مناسب پرداخت خواهید کرد.

[caption id="attachment_545" align="aligncenter" width="800"] Mykonos Blanc هتلی در میکونوس Mykonos Blanc هتلی در میکونوس[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۴ آذر ۹۷ ، ۱۰:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفر یونان

جمعیت میکونوس

جمعیت میکونوس

میکونوس یکی از جزیره های یونان در دریای مدیترانه است که سالانه پذیرای هزاران توریست می باشد. یکی از جزیره هایی است که در یونان از رتبه بالایی برخوردار می باشد و از آن جایی که قدرت اقتصادی و تجاری بالایی دارد جمعیت میکونوس رو به افزایش است. مردم این جزیره به مذهب و ارزش های خانوادگی اهمیت زیادی می دهند و دارای جشن های متنوع و جالب زیادی هستند که همین مورد یکی از دلایل جذب گردشگر به شمار می رود.

میکونوس

جزیره میکونوس یکی از جزایر شناخته شده در یونان بوده و یکی از توریستی ترین جزایر به شمار می رود که در آن همه امکانات یک اقامتگاه مدرن برای استراحت و تفریح در اختیار گردشگران قرار می گیرد. یکی از دلایل معروفیت این جزیره زندگی شبانه ی شگفت انگیز و سواحل طلایی آن و صخره هایی که چشم انداز آن ها به دریا منتهی می شود، می باشد. "کورا" پایتخت میکونوس جزیره با معماری فوق العاده، با داشتن کوچه هایی با سنگ فرش های باریک، خانه های شیروانی با پنجره های رنگی دلربا، بالکن های چوبی که با گل های رنگارنگ تزئین شده اند و با داشتن کافه های یونانی زیبا و دنج، صحنه ای از یک فیلم رمانتیک را تداعی می کند. بعد از کورا، "آنومرا" یکی از مهم ترین روستاها در میکونوس است که خدمات اقامتی خوبی به گردشگران ارائه می دهد.

[caption id="attachment_528" align="aligncenter" width="800"]جمعیت میکونوس جمعیت میکونوس[/caption]

تاریخچه میکونوس

میکونوس جزیره ای خشک و کم آب می باشد و دارای مساحتی نزدیک به 90 کیلومتر مربع است که در دریای اژه و در فاصله ی 94 مایلی با بندر قرار گرفته است. طبق افسانه ها، هرکول در یکی از وظایفی که داشت، غول ها را می کشد و در دریا می اندازد سپس بدن های غول ها به سنگ تبدیل شده و آن سنگ ها نیز تشکیل جزیره میکونوس را می دهند. در زمان های قدیم این جزیره به دلوس (Delos) که در آن زمان به شدت پر جمعیت بود، نزدیک بود و به همین دلیل میکونوس به عنوان جزیره ای برای تأمین اقلام حیاتی آن جا شناخته شد و همچنین جمعیت میکونوس رو به افزایش بوده.

فاصله ی دو کیلومتری بین جزیره ها بسیار شلوغ و پر رفت و آمد بود چون مذهب اجازه نمی داد که کسی در دلوس متولد یا فوت شود. در زمان اسکندر این جزیره مرکز تجارت بسیاری از محصولات دریایی و کشاورزی شد. در سال 1380 یونان اعلام استقلال کرد و قدرت اقتصادی و تجاری جزیره بازسازی شد. در دهه ی 50 توریسم شکل گرفت و جمعیت جزیره افزایش یافت. این افزایش با چنان رشدی همراه بود که این جزیره هم اکنون یکی از توریستی ترین و پر بازدیدترین جزایر بین المللی به شمار می رود و نکته ی جالب توجه این است که میکونوس با این شهرتی که کسب کرده است، ماهیت و اصل خود را از دست نداده و بافت خود را حفظ کرده است و جمعیت میکونوس نیز رشد صعودی دارد.

[caption id="attachment_529" align="aligncenter" width="800"]تاریخچه میکونوس تاریخچه میکونوس[/caption]

اطلاعاتی درباره جمعیت میکونوس

 با توجه به محبوبیت و ویژگی های این جزیره می توان دریافت که رشد جمعیت میکونوس طبیعی بوده است با تخمین هایی که اخیراً انجام شده است، می توان گفت 15000 نفر در این جزیره سکونت دارند که غریب به 4000 نفر آن ساکنان خارجی هستند. در ماه های فصل تابستان و در مواقعی که تعداد گردشگران افزایش می یابد این جزیره بیش از 50000 ساکن محلی و کارگران نیمه وقت را بکار می گیرد. بیش از 80 درصد نیروی کار این جزیره در منابع خدماتی، ماهی گیری و ساخت و ساز مشغول می باشند.

[caption id="attachment_530" align="aligncenter" width="800"]اطلاعاتی درباره جمعیت میکونوس اطلاعاتی درباره جمعیت میکونوس[/caption]

مذهب میکونوس

جمعیت میکونوس یونان یک ملت مذهبی هستند که ارزش های مذهبی، خانوادگی و فرهنگی برایشان اهمیت بسیاری دارد. مسیحیت ارتدکس، دین غالب این جزیره است و غریب به 98 درصد مردمش این دین را به عنوان دین اصلی جزیره قبول دارند ولی با این حال می توان پیروان مذاهب دیگر، مانند مسلمانان و یهودیان را در آن جا دید. در این جزیره کلیساهای کاتولیک نیز وجود دارد ولی با این وجود مذهب اصلی جزیره، ارتدکس یونانی می باشد که در واقع می توان گفت نمایندگی کوچکی از کاتولیک است. یکی دیگر از دلایل شناخته شدن این جزیره داشتن کلیساهای خانوادگی کوچک است. تعداد جشن های این کلیساها به ازای هر روز از سال می باشد یعنی در واقع 365 جشن مختلف دارند که می توان گفت وجود این جشن های متنوع و جالب یکی دیگر از دلایلی است که از این جزیره یک جزیره ی توریستی ساخته است.

[caption id="attachment_531" align="aligncenter" width="800"]مذهب میکونوس مذهب میکونوس[/caption]

تعدادی از این فستیوال ها و جشن های این جزیره به شرح زیر می باشد:

  • فستیوال ماهیگیر یا رسولان مقدس: فستیوال ماهیگیر یک جشنواره ی مردمی است که سالیانه در 30 ژوئن در ساحل جزیره برگذار می شود که در این فستیوال با غذاهای دریایی متنوع از بازدیدکنندگان پذیرایی می شود.
  • فستیوال آژیا پاراسکوی: یکی از پر سر و صداترین فستیوال های شهر می باشد. در این فستیوال تمامی مردم در خیابان ها به جشن و رقص و پایکوبی می پردازند.
  • کریسمس: در این فستیوال بچه ها در شب کریسمس چراغ هایی را روشن می کنند و با ابزار موسیقی در خیابان ها آواز می خوانند، سال نو و روز خاج شویان را جشن می گیرند.
  • روز خاج شویان: این فستیوال نام یکی از جشن های مسیحیان می باشد که در روز ششم ژانویه برگزار می شود و در آن روز میلاد عیسی مسیح را جشن می گیرند. کشیش ها در این روز در خیابان ها قدم می زنند و برای اهالی این جزیره دعای خیر می کنند. پس از این مراسم همه ی اهالی در بندرگاه جمع می شوند و صلیب را در آب پرتاب می کنند و منتظر می شوند تا ببینند چه کسی می تواند آن را بگیرد.
[caption id="attachment_532" align="aligncenter" width="800"]تعدادی از این فستیوال ها و جشن های این جزیره به شرح زیر می باشد تعدادی از این فستیوال ها و جشن های این جزیره به شرح زیر می باشد[/caption]

رتبه های میکونوس

جزیره میکونوس با داشتن آب و هوای مناسب در هر فصل از سال، داشتن معماری زیبا است که جزیره را به یک شهر رویایی تبدیل می کند. داشتن دیدنی هایی از قبیل: آسیاب های بادی، ونیز کوچک، مرغ ماهی خوار، موزه دریایی اژه، موزه کشاورزی و ... و همچنین برگزاری جشن ها و فستیوال های مختلف در روزها و فصل های مختلف سال، این جزیره را تبدیل به یکی از بهترین و زیباترین جزیره ها کرده است و به همین علت وضعیت تجاری و اقتصادی قدرتمندی نیز دارد. از این رو بر اساس تجزیه و تحلیل کاربران و کارشناسان، سومین جزیره ی برتر گردشگری یونان به حساب می آید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۱۹ آذر ۹۷ ، ۱۲:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفر یونان

غذاهای میکونوس

غذاهای میکونوس

میکونوس یکی از جزیره یونان می باشد که دارای زیبایی های بسیار زیاد و جذابی می باشد. رستوران های میکونوس دارای بهترین غذاهای میکونوس برای گردشگران این جزیره می باشد. هر ساله گردشگران بسیار زیادی به این جزیره بسیار زیبا و دوستداشتنی می آیند و در رستوران های میکونوس از بهترین غذاهای دریایی و مدیترانه ای نوش جان می کنند. در این جزیره انواعی از رستوران محلی و لوکس و مجلل وجود دارد که با چشم اندازهایی عالی بهترین غذاها را سرو می کنند.

[caption id="attachment_518" align="aligncenter" width="800"]غذاهای میکونوس غذاهای میکونوس[/caption]

رستوران ساحلی اسپیلیا « Spilia»

یکی از بهترین رستوران های میکونوس رستوران اسپیلیا می باشد. این رستوران بسیار زیبا در در صخره های غار قرار دارد و معنی اسم آن به زبان محلی غار می شود. این رستوران بسیار زیبا در موقعیت بسیار خوبی از دریا قرار دارد و دارای بهترین چشم اندازها از دریا است. این یکی از رستوران های میکونوس است که دارای سرآشپزهای بسیار ماهری است که بهترین غذاهای میکونوس را سرو می کنند. تمامی غذاهای دریایی این رستوران بسیار تازه هستند و مستقیما از دریا آورده می شوند. در محیط دنج و راحت این رستوران می توان با چشم انداز خوبی از دریا غذا خورد و از هر لحظه سفر خود لذت برد.

[caption id="attachment_519" align="aligncenter" width="800"]رستوران ساحلی اسپیلیا « Spilia» رستوران ساحلی اسپیلیا « Spilia»[/caption]

رستوران لینگ لینگ «Ling Ling»

یکی دیگر از رستوران های میکونوس، رستوران لینگ لینگ می باشد. این رستوران در یک فضای باز قرار دارد و دارای یک تالار غذاخوری می باشد. تمامی غذاهای این رستوران با مواد تازه و ارگانیک سرو می شوند و دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. بیشتر غذاهای میکونوس مانند انواع ماهی ها، میگوها، شاه میگو، دیم سام و .. در این رستوران به بهترین شکل ممکن توسط بهترین آشپزها طبخ داده می شوند. در رستوران های میکونوس نه تنها می توانید غذاهای دریایی را نوش جان کنید، بلکه می توانید از انواع غذاهای سنتی جزیره نیز بخورید و لذت ببرید.

[caption id="attachment_520" align="aligncenter" width="800"]رستوران لینگ لینگ «Ling Ling» رستوران لینگ لینگ «Ling Ling»[/caption]

رستوران ماتسوهیسا « Matsuhisa»

یکی دیگر از رستوران های میکونوس که بهترین غذاهای ژاپنی و آمریکایی را سرو می کند، رستوران ماتسوهیسا می باشد. در این رستوران یک سرآشپز فوق العاده وجود دارد که شهرت جهانی برای طبخ غذاهای میکونوس دارد. تمامی غذاهای این رستوران با تازه ترین مواد محلی سرو می شوند و دارای بهترین منوی دریایی می باشد. این رستوران در کنار یک استخر قرار دارد و مسافرین می توانند بهترین غذاها را با بهترین چشم انداز از مناظر و خانه های اطراف نوش جان کنند. این یکی از بهترین رستوران های میکونوس است که بهترین نوشیدنی های فصل و غذاهای میکونوس را نیز سرو می کند.

[caption id="attachment_521" align="aligncenter" width="800"]رستوران ماتسوهیسا « Matsuhisa» رستوران ماتسوهیسا « Matsuhisa»[/caption]

رستوران  کیکو « Kiku»

بیشتر رستوران های میکونوس یونان دارای شهرت جهانی هستند و بیشتر افراد از خوردن غذاهای میکونوس در این رستوران های لذت می برند. یکی دیگر از رستوران های میکونوس رستوران کیکو است که در یک هتل قرار دارد. این رستوران با الهامی از فرهنگ و سنت های ژاپنی شکل گرفته است و در زمان ورود به شما ادای احترام می شود. در این رستوران انواع غذاهای ژاپنی مانند سوشی و .. سرو می شود و می توان در یک محیط امن و بسیار راحت در کنار یک استخر قرار دارد غذا را نوش جان کرد. این یکی از رستوران های میکونوس است که بعد از صرف غذاهای میکونوس می توان به ساحل رفت و از چشم انداز زیبای ساحل نیز لذت برد.

[caption id="attachment_522" align="aligncenter" width="800"]رستوران کیکو « Kiku» رستوران کیکو « Kiku»[/caption]

رستوران فانکی کیچن « Funky Kitchen»

یکی از مشهورترین رستوران های میکونوس رستوران فانکی می باشد. این رستوران دارای یک محیط بسیار جذاب می باشد و غذاهای میکونوس را به بهترین شکل ممکن سرو می کند. محل قرار گرفتن این رستوران بسیار زیبا است و در خیابانی مملو از گل ها کاغذی و خانه های سفید قرار دارد. در این رستوران انواع غذاهای سنتی و مدیترانه ای سرو می شود و تمامی مواد استفاده شده در این غذاها ارگانیک هستند. در محیط راحت و دنج این رستوران می توان انواع غذاهای گوشتی، دریایی و گیاهی را نوش جان کرد و از آنها لذت برد. حتما دسرهای خوشمزه این رستوران را امتحان کنید چرا که دارای طعم های بسیار خوب و خوش طعم هستند و نظیر آنها را نمی توان در هیچ جای دنیا یافت. در آخر هم می توان یک نوشیدنی فصل را نوش جان کرد.

رستوران ساحلی بودا بار « Buddha Bar Beach»

این رستوران یکی از رستوران های آسیایی می باشد. شهرت این رستوران منحصر بفرد بخاطر چشم اندازهای بسیار زیبا و فوق العاده آن از ساحل دریا می باشد. رستوران بودا در یک محیط بسیار دنج ساخته شده است و ارزش امتحان کردن را دارد. غذاهای این رستوان توسط بهترین سرآشپزهای دنیا سرو می شوند و در یک محیط زنده و شاد که موسیقی در آن پخش می شود می تواند از غذاهای میکونوس لذت برد. هر غذایی که می خواهید غذاهای یونان، چینی، ژاپنی، تایلندی، مدیترانه ای، سنتی و .. در این رستوران سرو می شود. این رستوران یکی از رستوران های بسیار مجلل است که روزانه افراد مشهور و ثروتمند زیادی در آن غذا می خورند و از محیط شاد و سرزنده آن لذت می برند. در این رستوران بهترین نوشیدنی های فصل نیز سر می شود. رستوران های میکونوس از محیط های بسیار دنج و راحت برخوردار هستند که بهترین غذاها را سرو می کنند و خاطرات و زیبایی های سفر را برای مسافرین چند برابر می کنند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۱۸ آذر ۹۷ ، ۱۴:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفر یونان

دیدنی های میکونوس

دیدنی های میکونوس

روستای میکونوس جزیره ای بسیار زیبا و دیدنی در کشور یونان است. آب و هوای عالی و دیدنی های میکونوس، باعث شده که هر ساله گردشگران بسیاری به این جزیره سفر کنند. این جزیره یکی از زیباترین و بهترین جزیره های کشور یونان است. سفر به این جزیره، زیباترین و بهترین خاطره برای هر کسی است. در ادامه این مقاله با این جزیره زیبا و دیدنی های میکونوس  آشنا شوید.

معرفی جزیره میکونوس

جزیره میکونوس، در 150 کیلومتری شهر آتن و در میان آب های آبی قرار دارد. این جزیره به عنوان یکی از جزایر زیبا و معروف یونان شناخته شده است و دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است.  این جزیره 85 کیلومتر مربع وسعت دارد و جزیره ای سنگی است. این جزیره بین جزایر تینوس، سایروس،پاروس و نکسوس واقع شده است. واقع شدن آن در میان آب ها، تفریحات زیاد، چشم اندازهای زیبا، ساختمان های زیبا، خیابان های تمیز و کوچک، اماکن تاریخی و سواحل شنی بسیار زیبای آن باعث جذب گردشگران شده است. این جزیره برای کسانی که سواحل زیبا و ورزش های آبی را دوست دارند، مقصدی عالی است . در سواحل میکونوس، مهمانی های پر سر و صدا و شبانه زیادی برگزار می شود . در واقع این جزیره با زندگی شبانه ای که در آن جریان دارد ، معروف است. سواحل پارادایز و سارو همیشه از صبح تا غروب آفتاب پذیرای جمعیت زیادی است. این جزیره ساختمان هایی مکعبی و سفید رنگ دارد، که علاوه بر این ویژگی ها، یکی دیگر از ویژگی های  بارز آن  می توان به خیابان هایی با سنگفرش سفید اشاره کرد. به دلیل قوانینی که در میکونوس وجود دارد، بافت و معماری این جزیره دست نخورده باقی مانده است. فرهنگ مردم این جزیره نشات گرفته از فرهنگ مردم یونان قدیم است. بهترین زمان برای سفر به جزیره میکونوس بین ماه های شهریور تا آبان است زیرا در این ماه ها جمعیت بازدید کننده کمتر شده و قیمت برای رزرو هتل ها کمتر شده است. در فصل بهار و تابستان بیشترین تعداد گردشگران برای بازدید از این جزیره به آنجا مسافرت می کنند. آب و هوای این جزیره معتدل است و در زمستان دمای 10 درجه سانتی گراد دارد. هزینه اقامت در این جزیره بطور میانگین 261 دلار است که این هزینه شامل صبحانه، ناهار، شام و هزینه یک شب اقامت در هتل های سه ستاره این جزیره است. دیدنی های میکونوس و تفریحات این جزیره به گونه ای است که برای هر شخصی با هر سلیقه ای جذاب و دیدنی است و اگر یکبار از این جزیره دیدن نمایید، مطمئنا دوست دارید هر ساله به این جزیره زیبا مسافرتی داشته باشید. شما میتوانید در طول روز از سواحل زیبای این جزیره دیدن نموده و شب ها نیز در مهمانی های شبانه آن شرکت کنید.

[caption id="attachment_505" align="aligncenter" width="700"]دیدنی های میکونوس دیدنی های میکونوس[/caption]

موزه باستان‌شناسی میکونوس از دیدنی های میکونوس

یکی از دیدنی های میکونوس ، موزه باستان شناسی آن است که این موزه جز بهترین موزه های کشور یونان نیز محسوب می شود. در این موزه مجموعه ای از اشیا بسیار باارزش و نفیس از دوران های مختلف تاریخ، نگهداری می شود که نشان دهنده فرهنگ غنی یونان از دوران ما قبل تاریخ تا دوران باستان است. کوزه پیتوس، با ارزشترین شی است که در این موزه نگهداری می شود که تصاویر نبرد ترآ بر روی آن حک شده است. مجسمه ای با دو سر ابوالهول و  اسب نیز از مجسمه های معروف این موزه است. مجسمه هرکول، ستون سنگی یاد بود مقبره گلیکون و ستون سنگی هوراریا نیز از دیگر اشیا با ارزش این موزه هستند.

[caption id="attachment_506" align="aligncenter" width="800"]موزه باستان‌شناسی میکونوس از دیدنی های میکونوس موزه باستان‌شناسی میکونوس از دیدنی های میکونوس[/caption]

کلیسای لیدی پاراپورتیانی از دیدنی های میکونوس

کلیسای لیدی پاراپورتیانی ، یکی دیگر از دیدنی های میکونوس است. این از پنج عبادتگاه داخل یک ساختمان تشکیل شده است. سبک های مختلف بکار رفته در این کلیسا و سبک معماری آن که کلیسای اصلی بر روی چهار کلیسای دیگر ساخته شده است، باعث شده که این کلیسا یکی از بهترین دیدنی های میکونوس محسوب شود. این کلیسا جز آثار قدیمی میکونوس بحساب می آید که قدمت آن به زمان قرن شانزدهم باز می گردد. نمای سفید این کلیسا در طلوع و غروب آفتاب بسیار زیبا بوده و سوژه عکاسی بسیاری از عکاسان است.

[caption id="attachment_507" align="aligncenter" width="800"]کلیسای لیدی پاراپورتیانی از دیدنی های میکونوس کلیسای لیدی پاراپورتیانی از دیدنی های میکونوس[/caption]

ساحل الیا از دیدنی های میکونوس

ساحل زیبای الیا یکی از سواحل زیبا و دیدنی های میکونوس به حساب می آید. این ساحل محل مناسبی برای استراحت و آفتاب گرفتن است. برای دسترسی به این ساحل می توان از اتوبوس های شهر میکونوس برای رفتن به این ساحل استفاده نمود یا با قایق از ساحل پلاتیس گیالوس به ساحل الیا رفت. این ساحل هتل ها، کلبه های ساحلی و رستوران های بسیاری دارد و می توان از ورزش های آبی مانند قایق سواری و شنا در آن استفاده کرد. غروب خورشید بر روی شنهای طلایی و دیدن دریای مواج اژه بسیار زیبا و شگفت انگیز است.

[caption id="attachment_508" align="aligncenter" width="840"]ساحل الیا از دیدنی های میکونوس ساحل الیا از دیدنی های میکونوس[/caption]

ونیز کوچک از دیدنی های میکونوس

از دیگر دیدنی های میکونوس  ، ونیز کوچک است که پاتوق بسیاری از هنرمندان و افراد مشهور جهان است. ونیز کوچک به بخش غربی شهر میکونوس گفته می شود، که لب دریا است. در این بخش شهر ساختمان ها، رستوران ها و کافه ها با معماری های زیبا و باشکوه بر لب دریا ساخته شده است. این قسمت از شهر شامل سوئیت های کوچک با بالکن های رنگی و آسیاب های بادی است. در واقع می توان گفت یکی از جذاب ترین دیدنی های میکونوس ، ونیز کوچک است که گردشگران بسیاری برای اقامت در آنجا حاضر اند مبالغ هنگفتی را خرج کنند. این ساحل 6 کیلومتر طول دارد و همانگونه که گفته شد ساختمان های چوبی با بالکن های رنگی باعث معروف شدن این منطقه شده است.

[caption id="attachment_509" align="aligncenter" width="840"]ونیز کوچک از دیدنی های میکونوس ونیز کوچک از دیدنی های میکونوس[/caption]

خانه لنا از دیدنی های میکونوس

خانه لنا در میکونوس از دیگر دیدنی های میکونوس است که طرفداران بسیاری دارد. این خانه در منطقه چورا واقع شده است و مربوط به یکی از ثروتمندان قرن 19ام بوده و یکی از اصیل ترین خانه های این منطقه است. این خانه زیبا مملو از اشیای قدیمی، آینه های حکاکی شده، گلدوزی های سنتی و اشیا باارزش و قدیمی است. این خانه از ماه آوریل تا اکتبر برای بازدید باز است. در این خانه می توان طرز زندگی یک خانواده در قرن 19ام را به صورت کامل دید.

[caption id="attachment_510" align="aligncenter" width="840"]خانه لنا از دیدنی های میکونوس خانه لنا از دیدنی های میکونوس[/caption]

آسیاب های بادی کاتو میلی از دیدنی های میکونوس

جزیره میکونوس با نام آسیاب های بادیش معروف است. یکی از دیدنی های میکونوس ، آسیاب بادی کاتو میلی است که در دهکده چورا واقع شده است و نمایی زیبا و متفاوت به این ساحل جزیره میکونوس داده است. کاتو میلی در واقع ردیفی از آسیاب های بادی است که توسط ونیزی ها در قرن 19ام ساخته شد. این آسیاب ها با کلاهک هایی از کاه و چوب ساخته شده اند و امروزه به عنوان اثری تاریخی شناخته می شوند و بسیار از آن ها نگهداری می شود. این آسیاب ها بر لب دریا واقع شده اند و تعداد آن ها 16 تا است که 7 تای آن ها در تپه های چورا واقع شده اند و مشرف به ونیز کوچک هستند. بازدید از این آسیاب ها با چشم انداز اقیانوس و شهر بسیار زیبا است.

[caption id="attachment_511" align="aligncenter" width="800"]آسیاب های بادی کاتو میلی از دیدنی های میکونوس آسیاب های بادی کاتو میلی از دیدنی های میکونوس[/caption]

روستای آنو مرا از دیدنی های میکونوس

یکی دیگر از دیدنی های میکونوس ، روستای بسیار زیبای آنو مرا است که از نظر اندازه بزرگترین شهر این جزیره است. این روستا در مرکز جزیره میکونوس واقع شده است و به دلیل اینکه از آب دور است بنابراین نسبت به مناطق ساحلی خلوت تر بوده و شلوغی مناطق سواحلی را ندارد و منطقه ای زیبا و پر از آرامش است و برای افرادی که دنبال آرامش هستند، سکونت در این روستا بسیار جذاب است. فاصله روستای آنو مرا تا میکونوس 30 دقیقه است. این روستا در اطراف صومعه ای بنام پاناگیا تورلیانی واقع شده است. این صومعه که خود از دیدنی های میکونوس محسوب می شود، از سنگ های مرمر و ناقوس های بسیار زیبا ساخته شده است. در اطراف روستای آنو مرا همچنین صومعه پالئوکاسترو و خرابه های قلعه بیزانسی نیز دیده می شود. در اطراف روستا مراکز خرید سوغاتی و رستوران های متعددی وجود دارند.

[caption id="attachment_512" align="aligncenter" width="800"]روستای آنو مرا از دیدنی های میکونوس روستای آنو مرا از دیدنی های میکونوس[/caption]

موزه دریای اژه از دیدنی های میکونوس

از دیگر دیدنی های میکونوس ، موزه دریایی اژه است که در مرکز چورا قرار گرفته است. این موزه پر از کوزه های قدیمی یونانی و رومی، کشتی های یونانی و بیزانسی ، مربوط به یونان قدیم است. از معروفترین اشیا نگهداری شده در این موزه می توان به چراغ بزرگ یک فانوس  دریایی و یک کشتی بزرگ مصری اشاره کرد. از دیگر اشیا موجود در این موزه لنگر کشتی های بزرگ و وسایل دریانوردی قدیمی را می توان نام برد. بازدید از این موزه برای علاقمندان به آن تقریبا یک ساعت به طول می انجامد.

[caption id="attachment_513" align="aligncenter" width="800"]موزه دریای اژه از دیدنی های میکونوس موزه دریای اژه از دیدنی های میکونوس[/caption]

موزه فولکلور از دیدنی های میکونوس

یکی دیگر از دیدنی های میکونوس و موزه های دیدنی این جزیره، موزه فولکلور است. قدمت این موزه به قرن 18ام باز می گردد که توسط پروفسور واسیلی تاسیس شد و در این موزه اشیایی مانند پرده های دستباف قدیمی ، کلید، قفل، مجسمه های سیکلادی، دستگاه های نورپردازی قدیمی، لامپ، ابزارها و سلاح های قدیمی، نقاشی های قدیمی و عکس های تاریخی نگهداری می شود. این موزه در چورا واقع شده و از سه ساختمان جدا تشکیل شده است. در این موزه آشپزخانه و اتاق خواب هایی متعلق به قرن 18 ام ساخته شده که بازدیدکنندگان می توانند از آن بازدید کنند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

 

۱۷ آذر ۹۷ ، ۱۴:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سفر یونان