هتل های میکونوس

در سفر به یکی از جزیره های یونان به نام میکونوس باید به فکر محلی برای اقامت باشید. هتل های میکونوس با قیمت مناسبی در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت. این جزیره محبوب سواحلی با شن های سفید دارد و ساختمان های آن معماری قدیمی دارند و سفید رنگ می باشند. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره امکانات هتل های میکونوس خواهیم پرداخت تا اقامتی به یادماندنی برای خود رقم بزنید.

میکونوس

جزیره میکونوس که از جزایر معروف دریای اژه است، در میان دریای آبی قرار گرفته است و برای گردشگران امکانات تفریحی متنوعی دارد و یکی از جذابیت های آن برنامه های شبانه است. در سفر به این جزیره از جاذبه های طبیعی و تاریخی دیدن خواهید کرد و سفر خوبی را تجربه می کنید. هتل های میکونوس با توجه به اینکه در چه موقعیتی قرار گرفته اند و چه خدماتی ارائه می دهند دارای هزینه های متفاوتی هستند. قیمت هتل های میکونوس در فصل های کم گردشگر کاهش و در فصل های پر گردشگر افزایش می یابد. خدمات هتل های میکونوس نیز هر چه با کیفیت تر و بهتر باشد با افزایش هزینه ها همراه می شود.

[caption id="attachment_538" align="aligncenter" width="800"]هتل های میکونوس هتل های میکونوس[/caption]

هتل Pietra e Mare Mykonos یکی از هتل های میکونوس

یکی از هتل های میکونوس که 4 ستاره است و سی اتاق دارد هتل Pietra e Mare Mykonos است که امکاناتی نظیر استخر روباز، اینترنت رایگان، صندوق امانات، پارکینگ رایگان، یخچال، مبلمان، تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی، تهویه مطبوع و ... دارد. فاصله هتل از میکونوس دوازده کیلومتر و تا ونیز 7 کیلومتر است. فرودگاه بین المللی میکونوس نیز از آن فاصله ای 5 کیلومتری دارد. این هتل دارای رستوران، بار، خدمات ماساژ، تراس، سوییت ماه عسل، اتاق سیگار ممنوع، خدمات VIP، سرویس اتاق، تهویه مطبوع، خدمات بهداشتی و پزشکی، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، باغ، نگهداری چمدان، عبادتگاه، خدمات فکس و فتوکپی، چک این/ چک اوت سریع، خدمات دربانی و ... است.

[caption id="attachment_539" align="aligncenter" width="800"]هتل Pietra e Mare Mykonos یکی از هتل های میکونوس هتل Pietra e Mare Mykonos یکی از هتل های میکونوس[/caption]

هتل A Hotel Mykonos یکی از هتل های میکونوس

یکی از هتل های میکونوس که 3 ستاره است و جزء هتل های میان رده این شهر به حساب می آید هتل A Hotel Mykonos است. از مهم ترین امکانات این هتل به پارکینگ رایگان، استخر روباز، اینترنت رایگان و اجاره خودرو می توان اشاره کرد و فاصله ای که هتل تا ساحل دارد سیزده دقیقه پیاده روی، از شهر مگلوس پانزده دقیقه پیاده روی، از موزه باستان شناسی 1.1 کیلومتر و از فرودگاه 2 کیلومتر می باشد. سبک اتاق ها و آپارتمان های هتل سنتی است و به تهویه، تلویزیون ال سی دی، ماهواره و یخچال مجهز هستند. قیمت این هتل با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می دهد مناسب می باشد. از دیگر امکانات هتل به جکوزی آب گرم، ماساژ، مسیر پیاده روی، دوچرخه، سالن ورزشی، رستوران، غذای کودک، تجهیزات بازی کودکان، غواصی، سوارکاری، موسیقی، کتاب، سرویس اتاق، باغ، خدمات بلیط، خشکشویی، سیستم گرمایشی، اتاق سیگار ممنوع، اتاق عایق صدا، اتاق خانواده، فکس/ فتوکپی، خدمات دربانی، ترانسفر فرودگاهی، خدمات نظافت روزانه و ... می توان اشاره کرد.

[caption id="attachment_540" align="aligncenter" width="800"]هتل A Hotel Mykonos یکی از هتل های میکونوس هتل A Hotel Mykonos یکی از هتل های میکونوس[/caption]

هتل ساحلی گرند از هتل های میکونوس

یکی از هتل های میکونوس که 5 ستاره است و موقعیت آن در بخش راستی ساحل آگیوس لونیس می باشد هتل گرند است که تا مرکز شهر نیز فاصله ای 4 کیلومتری دارد. مسیرهای مختلف هتل به صورت سنگ فرش هستند و با اقامت در آن جزیره دلوس را خواهید دید. مرکز بهداشت و غذاخوری های خوبی در هتل وجود دارد. فضای داخلی آن بسیار راحت است و اقامتی به یادماندنی برای تان رقم می زند. در تمام سوییت های هتل بالکنی رو به دریا، استخر و باغ را خواهید دید. انواع غذاهای دریایی، مدیترانه ای و کبابی را در رستوران هتل که فضای بسیار زیبایی دارد میل خواهید کرد. در مرکز آبگرم آن قادر به درمان های طبیعی همراه با روش های سنتی یونان خواهید بود. آلاچیق هایی خصوصی در کنار استخر وجود دارد که مسافران قادر به استفاده از آن خواهند بود و به تفریح در سالن بدنسازی و زمین تنیس آن خواهند پرداخت. از این هتل تا فرودگاه و بندر جزیره تنها 4.5 کیلومتر فاصله وجود دارد. اگر تخت اضافی بخواهید با توجه به اتاق هایی که انتخاب کرده اید خواهد بود از این رو در هنگام رزرو به ظرفیت اتاق ها توجه داشته باشید. رزرو بیشتر از 5 اتاق با تخفیف همراه خواهد شد. از دیگر امکانات هتل ها به حمام بخار، سونا، باغ، اتومبیل کرایه، سرویس اتاق، ترانسفر فرودگاهی، نگهبانی، انبار، پذیرش 24 ساعته، کتابخانه، فروشگاه، سالن آرایش و ... می توان اشاره کرد. پرسنل هتل به زبان های انگلیسی، روسی، ترکی، عربی، رومانیایی و کروات مسلط هستند و قادر به ارتباط بهتری با مسافران خواهند بود.

[caption id="attachment_541" align="aligncenter" width="800"]هتل ساحلی گرند از هتل های میکونوس هتل ساحلی گرند از هتل های میکونوس[/caption]

هتل سوئیت Bill & Coo از هتل های میکونوس

یکی از هتل های میکونوس که هتلی 5 ستاره است و دکوراسیونی مدرن و سنتی دارد هتل سوئیت Bill & Coo می باشد که موقعیت آن ساحل آگیوس لونیس است و مجهز به رستوران، استخر اختصاصی، بالکن و ... است. انواع غذاهای یونانی و صبحانه ای آمریکایی در آن سرو می شود. از هتل تا فرودگاه حدود 4 کیلومتر فاصله است و تعداد بیست و چهار سوئیت را در آن خواهید دید.

Mykonos Princess یکی از هتل های میکونوس

یکی از هتل های میکونوس که 5 ستاره می باشد هتل Mykonos Princess است که دارای امکاناتی چون استخر، پارکینگ رایگان، رستوران، ساحل، صبحانه، اینترنت رایگان، مرکز تناسب اندام، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، نگهداری از کودکان، یخچال، تهویه و ... می باشد. پرسنل هتل به چند زبان مسلط هستند و به راحتی با مسافران ارتباط برقرار می کنند.

 Villa Collection یکی از هتل های میکونوس

یکی از هتل های میکونوس که 5 ستاره است هتل Villa Collection می باشد. این هتل به امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، استخر، رستوران، مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام، ساحل، پارکینگ رایگان، سرویس اتاق، سرویس اتوبوس شاتل، تهویه مطبوع، اتاق مهمانی، یخچال در اتاق، خشکشویی، مینی بار و.. مجهز است و پرسنل آن چند زبانه و بسیار خوش برخورد و مهربان هستند. با اقامت در این هتل خاطرات خوبی برای خود رقم بزنید و تجربه ای جالب به دست آورید.

[caption id="attachment_544" align="aligncenter" width="800"] Villa Collection یکی از هتل های میکونوس Villa Collection یکی از هتل های میکونوس[/caption]

Nissaki Boutique یکی از هتل های میکونوس

یکی از هتل های میکونوس که 5 ستاره است و امکانات فوق العاده ای دارد هتل

Nissaki Boutique می باشد. این هتل دارای امکاناتی نظیر سرویس اتاق، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان با سرعت بالا، استخر، پارکینگ رایگان، ساحل، صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، نگهبان، خشکشویی، نظافت، مینی بار، یخچال، سرویس اتوبوس شاتل و ... است. پرسنل چند زبانه آن قادر به ارتباط بهتری با مسافران هستند.

San Marco Luxury & Villas یکی از هتل های میکونوس

یکی از هتل های میکونوس که 5 ستاره است و امکانات مجهزی دارد

San Marco Luxury & Villa می باشد و دارای رستوران، اینترنت رایگان، استخر، سالن، ترانسفر فرودگاهی، نظافت، خشکشویی، اتاق مهمان، خدمات اسپا، پارکینگ رایگان، سرویس اتاق، مرکز تناسب اندام، تهویه مطبوع، نگهداری از کودکان، مرکز کسب و کار، امکانات کنفرانس، اتاق های ملاقات، زمین تنیس و ... است.

La Residence Mykonos یکی از هتل های میکونوس

یکی از هتل های میکونوس که 5 ستاره است و خدمات رفاهی و تفریحی مناسبی در اختیار مسافران قرار می دهد هتل

La Residence Mykonos است. از امکانات این هتل به استخر، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان، خشکشویی، نگهبان، صبحانه، ساحل، اسپا، رستوران، نگهداری از کودکان، یخچال در اتاق، تهویه مطبوع و ... می توان اشاره کرد.

Mykonos Ammos یکی از هتل های میکونوس

یکی از هتل های میکونوس که در ساحل ماسه ای اورنوس واقع شده است هتل

Mykonos Ammos می باشد که 5 ستاره است و 2 استخر روباز دارد. دکوراسیون یونان را در اتاق ها خواهید دید که دارای دیوارهای سفید و پنجره های آبی رنگ هستند. سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان، دی وی دی، سشوار، تلویزیون، ساحل، اسپا، صبحانه، رستوران، روزنامه رایگان، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ اختصاصی و... است، پرسنل هتل به 6 زبان زنده دنیا مسلط هستند.

Kensho Boutique از هتل های میکونوس

یکی از هتل های میکونوس که از ساحل تنها 1 دقیقه فاصله دارد و داری امکانات متنوعی می باشد هتل Kensho Boutique است که مجهز به جکوزی، اسپای شخصی در هر حمام، صبحانه، اینترنت رایگان، تهویه، استخر شخصی، سشوار، دی وی دی، تلویزیون، مبلمان، آی پد مجهز به موسیقی های متنوع، سالن بدنسازی، آرایشگاه، پارکینگ رایگان و دو رستوران می باشد. در رستوران های هتل قادر به سرو غذاهای یونانی و مدیترانه ای خواهید بود. موقعیت این هتل در منطقه اورنوس است و پرسنل آن 8 زبانه هستند.

 Mykonos Blanc هتلی در میکونوس

از امکانات هتل Blanc در میکونوس که 5 ستاره است به رستوران های بین المللی، پارکینگ رایگان، بالکن شخصی، اینترنت رایگان، صبحانه، استخر روباز، شاتل به فرودگاه رایگان و ... می توان اشاره کرد. با اقامت در این هتل لحظات خوشی برای خود رقم خواهید زد و قیمت مناسب پرداخت خواهید کرد.

[caption id="attachment_545" align="aligncenter" width="800"] Mykonos Blanc هتلی در میکونوس Mykonos Blanc هتلی در میکونوس[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱