تفریحات آبی کرت

بسیاری از شهرها و جزایر نامشان در ذهن ما تکراری شده است اما جزیره کرت یونان جزو جزایری است که می شود گفت نسبتا ناشناخته می باشد. کرت جزیره ای است با طبیعت بسیار زیبا و دیدنی که تفریح در آن بسیار لذت بخش است. تفریحات آبی کرت بسیار زیاد است که هرساله توریست ها و گردشگران زیادی برای استفاده از این تفریحات به این جزیره سفر می کنند.

از نقاط بسیار زیبا و دیدنی شهر کرت می توان بندری را نام برد به اسم بندر آگیوس که جزو بهترین تفریحات آبی این جزیره می باشد که می توان در این بندر به تماشای ماهیگیران بپردازید که منظره بسیار تماشایی را ایجاد می کند. همچنین این بندر دارای تفریحات بسیار زیادی برای کودکان می باشد و به همین دلیل برای تفریح و دیدار خانوادگی مناسب است. در این بندر می توانید به انواع تفریحات مثل قایقرانی، ماهیگیری و شنا کردن و پیاده روی در کنار ساحل بپردازید.

[caption id="attachment_860" align="aligncenter" width="800"]تفریحات آبی کرت تفریحات آبی کرت[/caption]

جت اسکی در جزیره کرت

در این جزیره تفریحات آبی فراوانی وجود دارد که ممکن است انتخاب یکی از بین این تفریحات بسیار مشکل باشد. می توان به یک مورد از آنها مانند جت اسکی اشاره کرد که محدودیت سنی ندارد و در هر سن و سالی که باشید اگر اهل هیجان باشید بسیار ایده جالبی برای شما و خانواده خواهد بود. این تفریح طرفداران زیادی دارد. اگر جت اسکی را بلد نیستید می توان گفت که در این جزیره افرادی هستند که شما را با این تفریح آشنا می کنند و آموزش های لازم را در اختیار شما می گذارند. این تفریح بسیار قدیمی می باشد و جزو اولین تفریحاتی است که به عنوان تفریحات آبی شهرت یافته است. قیمت جت اسکی در جزیره کرت نسبت به فصول مختلف سال متفاوت می باشد مثلا در تابستان قیمت این تفریحات بسیار بالاتر از زمستان و پاییز می باشد. اگر مایل باشید می توانید از راننده های مخصوص جت اسکی در این اسکله بخواهید تا در این سفر شما را همراهی کنند و جت اسکی را هدایت نماید و یا اینکه خود شما هدایت آن را بر عهده بگیرید.

[caption id="attachment_861" align="aligncenter" width="800"]جت اسکی در جزیره کرت جت اسکی در جزیره کرت[/caption]

قایقرانی در جزیره کرت

در این جزیره برای افرادی که علاقه مند به قایقرانی هستند نیز تفریحات زیادی وجود دارد این تفریح محدودیت سنی ندارد و افراد در هر سنی می توانند این تفریح را انجام دهند همچنین کودکان زیر 4 سال مشمول تخفیف می شوند و از آنها مبلغ کمی دریافت می شود که به دو صورت می توان از این قایق ها استفاده کرد. می توانید خودتان قایق را براند و یا اگر با قایقرانی آشنایی کمی دارید این امکان وجود دارد تا قایقرانان قایق شما را برانند و شما از این طبیعت سرسبز و جزیره بسیار زیبا لذت کافی را ببرید. هر فرد جلیقه نجاتی نیز از طرف اسکله دریافت می کند که با استفاده از آن می توانید بدون نگرانی و با خیال آسوده از این تفریحات آبی کرت لذت ببرید و لحظات زیبایی را برای خود به ارمغان آورید.

[caption id="attachment_862" align="aligncenter" width="800"]قایقرانی در جزیره کرت قایقرانی در جزیره کرت[/caption]

ماهیگیری در جزیره کرت

از دیگر تفریحات آبی کرت می توان به ماهیگیری در جزیره کرت اشاره کرد. در این جزیره انواع ماهی ها وجود دارد مثل ماهی های وحشی، ماهی های معمولی، انواع خرچنگ ها. افرادی که به این جزیره سفر کرده اند و کسانی که به این تفریح علاقه دارند، می توانند به منظور سرگرم شدن و یا آشنا شدن با صنعت ماهیگیری این کار را انجام دهند. البته در هر نقطه از این جزیره نمی توان ماهیگیری کرد و نقاطی وجود دارد که مخصوص به ماهیگیری می باشد. افراد معمولی نیز می توانند این تفریح را تجربه کنند و در این مورد محدودیت قانونی وجود ندارد. صیادان زیادی از این جزیره ماهیگیری می کنند و به رستوران های مشهور این جزیره ماهی های تازه می فروشند و در کنار ساحل زیبای کرت رستوران هایی وجود دارد که ماهی را بلافاصله بعد از صید برای گردشگران آماده پخت می کنند و گردشگران می توانند در کنار ساحل زیبا و مناظر زیبای جزیره کرت غذاهای دریایی را میل نمایند.

[caption id="attachment_863" align="aligncenter" width="800"]ماهیگیری در جزیره کرت ماهیگیری در جزیره کرت[/caption]

غواصی در جزیره کرت

غواصی در جزیره کرت یکی از تفریحات آبی کرت است که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و همه روزه افراد زیادی برای غواصی کردن و یا تماشای این تفریح به این جزیره سفر می کنند. این تفریح نیز لباس های مخصوص به خود را دارد که با پوشیدن این لباس ها با امنیت بیشتری می توانید از غواصی لذت ببرید. غواصی در زیر آب های غار بسیار جالب است و حسی متفاوتی را برای شما به وجود می آورد که شما می توانید در زیر آب ماهی های صخره ای، ماهی های وحشی و انواع خرچنگ ها را که در آن جا زندگی می کنند از نزدیک تماشا و لمس کنید. همچنین می توانید غواصی کردن در زیر آب، توسط غواصان با تجربه را مشاهده کنید.

[caption id="attachment_864" align="aligncenter" width="800"]غواصی در جزیره کرت غواصی در جزیره کرت[/caption]

قیمت تفریحات آبی کرت

برای افرادی که در فصل های زمستان و پاییز به این جزیره سفر می کنند قیمت تفریحات آبی کرت نسبت به سایر فصل ها بسیار پایین تر و باصرفه تر می باشد. یکی از مزایای این فصل ها این است که زیاد شلوغ نیستند و از تمامی امکانات با هزینه نسبتا کم می توان استفاده کرد که گردشگران زیادی که به این منطقه مسافرت می کنند با در نظر گرفتن این موارد می توانند یک سفر عالی را تجربه نمایند.

[caption id="attachment_865" align="aligncenter" width="800"]قیمت تفریحات آبی کرت قیمت تفریحات آبی کرت[/caption]

امکانات هتل ها برای تفریحات آبی کرت

امکانات هتل ها برای تفریحات آبی بسیار متنوع است که کسانی که به این هتل ها مراجعه می نمایند به راحتی با هر زبانی که باشند در این هتل ها می توانند اقامت کنند و مترجم هایی وجود دارد که مسافران و گردشگران به راحتی هر امکاناتی که لازم دارند را فراهم می نماید. این مترجم ها کاملا با این منطقه آشنایی دارند که راهنمایی های لازم را ارائه می نمایند که هر هتل برای مسافران خود بلیط های نیم بها را برای استفاده از تفریحات آبی کرت در داخل هتل ارائه می نمایند. همچنین این هتل ها دارای فضای باز برای پیاده روی و استخر و باشگاهای ورزشی، کافه و رستوران، وای فای رایگان که برای هر مسافری که به هتل وارد می شود را ارائه می نمایند تا به راحتی اینترنت در دسترس مسافران باشد.

[caption id="attachment_866" align="aligncenter" width="800"]امکانات هتل ها برای تفریحات آبی کرت امکانات هتل ها برای تفریحات آبی کرت[/caption]

خدمات هتل ها برای تفریحات آبی کرت

خدمات هتل ها برای تفریحات آبی کرت بستگی به هتل و امکاناتی که خود شما رزرو نموده اید دارد. خدمه هتل مسافران را که از طریق هوایی و یا آبی و یا زمینی وارد این منطقه می شوند را تا هتل راهنمایی می نمایند. خدمه برای مسافران اتاق مورد رزرو را آماده و وسایل را برای مسافران هدایت می نمایند و مسافران می توانند به راحتی از طریق مترجم ها کاملا هر چیز که لازم دارند را سفارش دهند و استفاده نمایند. مسافران در هر وعده غذا می تواند در داخل رستوران هتل آن را سرو نمایند و یا در اتاق های خود میل نمایند که این هتل ها دارای استخر  و سالن ورزشی و همچنین فضاهای باز می باشد که مسافران ضمن پیاده روی از این مناطق نهایت استفاده را می توانند ببرند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱