رستوران های کرت

جزیره زیبای کرت، یکی از بزرگترین و پر جمعیت ترین جزایر کشور یونان است. رستوران های کرت از معروف ترین و بهترین رستوران ها در کشور یونان هستند. این جزیره زیبا  به دلیل داشتن سواحل، آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری دیگر، یکی از پرطرفدارترین جزایر یونان بین مسافران و گردشگران است که این جزیره زیبا را برای گذراندن تعطیلات و مسافرت های خود انتخاب می کنند. غذاهای جزیره کرت در سراسر کشور یونان بی نظیر هستند و مسافران طعم بی نظیر غذاهای کرت را هیچگاه از یاد نمی برند. اگر شما نیز قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید، با این مقاله همراه شوید تا شما را با تعدادی از رستوران های کرت آشنا نماییم.

رستوران Thalasses 7

Thalasses7 یکی از رستوران های کرت است که در شهر زیبای هراکلیون واقع شده است. این رستوران شیک و لوکس، فضایی دنج و زیبا برای صرف غذا دارد. همانگونه که معنی نام رستوران، هفت دریا است، در این رستوران انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه دریایی سرو می شود و برای طرفداران غذاهای دریایی گزینه ای بسیار مناسب است. غذاهایی که با ماهی درست می شوند در این رستوران بسیار متنوع هستند. از غذاهای معروف این رستوران می توان به خوراک میگو، لابستر، ماهی کباب و سوشی اشاره نمود.

[caption id="attachment_935" align="aligncenter" width="800"]رستوران های کرت رستوران های کرت[/caption]

رستوران Alla Ki Alla

یکی دیگر از رستوران های کرت، رستوران Alla Ki Alla است که در شهر هراکلیون واقع شده است. این رستوران یکی از رستوران های سنتی جزیره کرت است و از سال 1980 فعالیت خود را آغاز نموده است. اگر به خوردن غذاهای محلی و اصیل کرت علاقه دارید می توانید این رستوران را انتخاب کنید. اجرای موسیقی زنده یکی از جذابیت های دیگر این رستوران است که برای افرادی که به محیط های سنتی و غذاهای محلی علاقه مند هستند، بسیار محیط جالب و جذابی است. غذاهای این رستوران همگی با بهترین و تازه ترین مواد تهیه می شوند. غذاهای این رستوران همگی طعم غذاهای خانگی را دارند. انواع پیش غذاهای سنتی را نیز می توانید قبل از غذا میل کنید و لذت ببرید.

[caption id="attachment_936" align="aligncenter" width="800"]رستوران Alla Ki Alla رستوران Alla Ki Alla[/caption]

رستوران Pantopoleio Geuseon

یکی دیگر از رستوران های کرت  که در شهر هراکلیون قرار دارد، رستوران Pantopoleio Geuseon است. دکوراسیون این رستوران بسیار زیبا و جذاب است و کارکنان خوش برخورد و گرمی در آن کار می کنند. این رستوران انواع غذاهای محلی و لذیذ را برای علاقه مندان به غذاهای محلی آماده می نماید. برخی از غذاهای معروف این رستوران سوسیس و پنیر محلی، سوولاکی مرغ و دلمه کلم هستند که طرفداران خود را دارند. حجم غذاها به گونه ای است که دو نفر با یک غذا سیر می شوند. موسیقی محلی و زنده نیز در این رستوران برای مشتریان اجرا می شود و فضایی جالب و جذاب را بوجود می آورد.

[caption id="attachment_937" align="aligncenter" width="800"]رستوران Pantopoleio Geuseon رستوران Pantopoleio Geuseon[/caption]

رستوران Perry Orekseos

رستوران Perry Orekseos که یکی از رستوران های کرت است به دلیل داشتن پیش غذاهای محلی و لذیذ، معروف است. این رستوران که در شهر هراکلیون قرار دارد، انواع غذاهای یونانی و محلی کرت را برای مشتریان خود آماده می نماید. فضای رستوران بسیار دلچسب و زیبا است و با سنگ و چوب تزیین شده است که باعث جذابیت بیشتر فضای این رستوران شده است. سرآشپز این رستوران از بهترین سرآشپزهای محلی کرت است که بهترین غذاهای یونانی را طبخ می نماید. یکی از غذاهای ویژه و لذیذ این رستوران دلمه کلم است که بسیار پرطرفدار می باشد. همچنین خوردن چیکن برگر پر شده با پنیر را نیز در مراجعه به این رستوران از دست ندهید.

[caption id="attachment_938" align="aligncenter" width="800"]رستوران Perry Orekseos رستوران Perry Orekseos[/caption]

رستوران Baltas

رستوران Baltas یکی از رستوران های شهر هراکلیون است که به خاطر فضای دنج و طعم غذاهای بی نظیر آن جزو بهترین رستوران های کرت است. اگر به خوردن غذاهای محلی و یونان علاقه دارید، می توانید این رستوران را انتخاب کنید و از طعم بی نظیر غذاهای آن لذت ببرید. در این رستوران در کنار خوردن غذا می توانید به تماشای موسیقی سنتی که به صورت زنده در این رستوران نواخته می شود، بنشینید. میگو با سس گوجه، سالاد سیب زمینی و پنیر، بره سرخ شده، پای سیب، بادمجان کبابی و کدوی شکم پر از غذاهای پرطرفدار و لذیذ این رستوران هستند.

[caption id="attachment_939" align="aligncenter" width="800"]رستوران Baltas رستوران Baltas[/caption]

رستوران Svelto

رستوران Svelto یکی از رستوران های دنج و کوچک در شهر هراکلیون است که با نماد سبزی که دارد در بین رستوران های کرت شناخته می شود. این رستوران کوچک و زیبا در نزدیکی کلیسای جامع شهر قرار دارد. معنی نام رستوران در زبان یونانی به نام سریع است و سادگی و سرعت و انعطاف پذیری این رستوران باعث شده است که این رستوران در میان مردم کرت محبوبیت ویژه ای داشته باشد. این رستوران انواع ساندویچ ها، سالادها، پای، قهوه و آبمیوه را برای مشتریان آماده می کند. کیفیت غذاها و میان وعده های آماده شده در کنار قیمت مناسب آن، دلیل محبوبیت این رستوران شده است. رستوران از 7 صبح زود و تا ساعت 9 شب باز است و فقط روزهای یکشنبه تعطیل می باشد.

کافه رستوران Lambros

کافه رستوران Lambros یکی از زیباترین رستوران های کرت است که منظره ای رو به دریا دارد و محیط آن بسیار زیبا و دلنشین است. محیط بسیار زیبا و غذاهای بی نظیر آن، باعث محبوبیت این رستوران شده است. محیط رستوران بسیار دوستانه است و برای مهمانی های خانوادگی فضایی عالی دارد. برخورد کارکنان با مشتریان بسیار گرم و دوستانه است و فضایی شبیه مهمانی را برای مشتریان بوجود می آورد. غذاهای این رستوران طعمی بی نظیر دارند و طعم غذاهای خانگی را یادآور می شوند. قیمت غذاها زیاد گران نیست و از ساعت 8 صبح تا 12 شب این رستوران آماده سرویس دهی به مشتریان است.

کافه رستوران Lambros

رستوران Peskesi

رستوران Peskesi یکی دیگر از رستوران های کرت است که غذاهای محلی و خوشمزه ای دارد. این رستوران در شهر هراکلیون قرار دارد. نام رستوران ریشه ای ترکی دارد اما در زبان مردم یونان و کرت به معنی دوستی و مهمان نوازی است. این رستوران به خاطر طعم بی نظیر غذاهای محلی خود، به عنوان یکی از بهترین رستوران های کرت شناخته می شود. فضای رستوران دنج و دوستانه است و کارکنان برخورد بسیار گرمی دارند. انواع غذاهای اصیل و محلی کرت برای کسانی که به غذاهای محلی علاقه دارند در این رستوران سرو می شود. غذاهای این رستوران از بهترین و تازه ترین مواد تهیه می شود که اکثر این مواد محصولات بومی کرت هستند. برای صبحانه می توانید انواع پای، شیرینی و سالاد را سفارش دهید. این رستوران از 10 صبح تا 2 بامداد باز است و قیمت غذاها زیاد گران نیستند.

[caption id="attachment_942" align="aligncenter" width="800"]رستوران Peskesi رستوران Peskesi[/caption]

کافه رستوران Casa Street

کافه رستوران Casa Streat بی شک یکی از زیباترین رستوران های کرت است که فضای مدرن و زیبا دارد. محیط رستوران بسیار گرم و دنج است و غذاها و میان وعده های خوشمزه ای را می توانید در این کافه رستوران میل نمایید.  غذاهای این رستوران طعم خانگی و لذیذی دارند و برای میان وعده می توانید انواع نوشیدنی های سرد و گرم، کروسان های خانگی، دونات، پای و مافین را نوش جان کنید. این رستوران هر روزه باز است و می توانید برای صبحانه نیز به این کافه رستوران بروید و صبحانه ای خوشمزه و لذیذ را میل نمایید. این رستوران یکی از ارزانترین رستوران های کرت است.  نباید نگرانی بابت هزینه غذاها داشته باشید.

[caption id="attachment_943" align="aligncenter" width="800"]کافه رستوران Casa Street کافه رستوران Casa Street[/caption]

رستوران Baguette

اگر مایل به خوردن فست فود در جزیره زیبای کرت هستید و ترجیح می دهید به جای خوردن غذاهای دیگر، فست فود بخورید، می توانید به یکی از بهترین رستوران های کرت، یعنی رستوران Baguette بروید که یکی از بهترین فست فودهایی است که می توانید در جزیره کرت برای میل غذا پیدا کنید. می توانید برای میل کردن صبحانه به این رستوران بروید و یکی از خوشمزه ترین صبحانه های خود را در این رستوران میل نمایید. صبحانه های این رستوران با نان باگت سرو می شوند. انواع وافل، ساندویچ، کروسان، سالاد میوه، پای و تست را می توانید با طعم های بی نظیر در این رستوران پیدا کنید. در این رستوران هر چیزی که بخواهید پیدا می شود، غذاهای شور یا شیرین و رژیمی و غیر رژیمی. این رستوران جزو ارزانترین رستوران های کرت است و برای تهیه غذاها از مرغوبترین و بهترین مواد استفاده می شود.  این رستوران از 7 صبح تا 9 شب، البته به غیر از روزهای یکشنبه باز است.

[caption id="attachment_944" align="aligncenter" width="800"]رستوران Baguette رستوران Baguette[/caption]

رستوران Kouzineri

 رستوران Kouzineri در چند قدمی میدان کوچک شهر هراکلیون واقع شده است و فضایی دنج و کوچک دارد. سرآشپز این رستوران با خلاقیتی که دارد بهترین و خلاقانه ترین غذاها را با تلفیق مواد بوجود می آورد. بهترین غذاهای این رستوران بره کبابی، پائیا و استیک است که استیک های این رستوران ویژه و خیلی خاص هستند. اگر برای خوردن میان وعده یا دسر به این رستوران می روید می توانید سوفله شکلات که از بهترین میان وعده های این رستوران است را سفارش دهید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱