کورفو که شهرت خود را مدیون هنرمند مشهوری به نام ادوارد لیر می باشد تفریحات زیادی برای مسافران خود در نظر گرفته است. تفریحات کورفو شامل سرسره های آبی، استخر بزرگ، گالری ملی آنکس، موزه پالیا پارودیا، سواحل شنی و جزایر شاعرانه می باشد که سفر لذت بخشی را برای شما فراهم می کنند. ادوارد لیر با رفتن به این جزیره و به تصویر کشیدن جاذبه ها و زیبایی های این شهر توانست گردشگران زیادی را به این شهر بکشاند و این جزیره را به جهانیان معرفی کند.
تفریحات کورفو
یکی از سرسبزترین جزایر یونان جزیره کورفو است که توسعه گردشگری را در مناطق ساحلی آن خواهید دید. جاده های فرعی این جزیره از دوران بریتانیایی ها تغییر نکرده است و از طریق مسیرهای فرعی به سمت سواحل آن خواهید رفت. تفریحات کورفو سبب جذب گردشگران زیادی شده است و اغلب کسانی که به آن سفر می کنند به این جزیره نیز خواهند آمد. اغلب افراد تمایل دارند در سفرهای خود تفریحاتی را تجربه کنند تا سفر آنها از هر نظر تکمیل شود، از این رو در سفر به یونان به جزیره کورفو نیز خواهند رفت و لحظات خوشی را تجربه می کنند.

ورزش های آبی در کورفو
از جمله تفریحات کورفو در این جزیره ورزش های آبی در کاووس و سواحل شنی آن است. آب های کم عمق خلیج آرام آگیوس جورجیوس لحظات خوشی برای شما رقم خواهند زد. مزارع سرسبز زیتون و درختان میوه نیز در داخل جزیره وجود دارد که تماشایی هستند. اگر قصد دارید مقصدی خارجی را برای سفر خود انتخاب کنید کورفو بهترین انتخاب می تواند باشد و سفری بیاد ماندنی برای شما رقم می زند.

پارک آبی آکوالند از تفریحات کورفو
در شهر کورفو برای تفریحات مهیج به پارک آبی آکوالند می توانید بروید و تجربه ای ناب به دست آورید. در این مجموعه تفریحات و سرگرمی های زیادی را تجربه می کنید. در این پارک سورتمه های آبی چون کامیکازی، فور تویستر و حفره سیاه وجود دارد. برای کودکان نیز تفریحاتی چون سرسره های آبی، قورباغه جیغ زن، دوش قارچی شکل، اختاپوس لغزنده و سطح شیب دار وجود دارد که کودکان با هر یک از آنها لذت زیادی را تجربه می کنند.

تفریحات کورفو در پارک آبی
یکی از بهترین تفریحات کورفو همین پارک آبی است که طرفداران زیادی نیز دارد. با رفتن به این مکان تفریحی امکان گرفتن حمام آفتاب را نیز خواهید داشت و تخت هایی در این رابطه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای تعویض لباس امکانات دوش و اتاق هایی بزرگ در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت. پاکسازی و فیلتر آب استخرها به صورت مرتب صورت می گیرد تا سلامتی کسی تهدید نشود. در این مجموعه رستوران، کافه و فروشگاه های کوچک قرار دارد تا نیاز مسافران تامین شود و با کمبودی مواجه نشوند.
تفریحات و سرگرمی های آبی این پارک با دیگر پارک های آبی اروپا رقابت می کند و از دیگر امکانات این پارک ماشین های کوچک، قلعه تندرستی و سالن بازی های کامپیوتری را می توان نام برد. این پارک آبی از مراکز تفریحی محبوب در یونان است و موقعیت آن نیز بسیار عالی می باشد. پارکینگ آن مساحتی به اندازه ۱۲۰۰ متر مربع دارد که برای ۶۰۰ خودرو گنجایش دارد. این پارک در مرکز شهر کورفو است و از طریق تاکسی، وسایل حمل و نقل عمومی و وسیله نقلیه شخصی خود را به آن می توانید برسانید. برای استراحت در نزدیکی پارک نیز محلی در نظر گرفته شده است.

موزه ها و گالری های کورفو
در شهر قدیمی کرکیرا از موزه هنرهای آسیایی و موزه بیزانس می توانید بازدید کنید. این شهر بهترین مکان برای قدم زدن می باشد. موزه باستان شناسی و گالری ملی آنکس از دیگر نقاط تفریحی کورفو است که ارزش بازدید دارد. در دامنه های کوه پاندو کریتور موزه ای روستایی به نام پالیا پاریدیا قرار دارد که از دوران ونیزی ها معماری آن تغییر نکرده است و ارزش بازدید کردن دارد. با رفتن به کورفو به تماشای عمارت جیاکومو بروید که محل تالار شهر می باشد و به عصر حکمرانی ونیزی ها در این محل مربوط می شود. این منطقه بعدها در تصرف ارتش ناپلئون درآمد و گذرگاه های طاق داری که سبک فرانسوی دارند در آن ساخته شد. با یک بار رفتن به کورفو برای سفرهای بعدی نیز آن را انتخاب خواهید کرد.

سواحل غربی از تفریحات کورفو
سواحل شنی غربی مانند ماراتیا، ایسوس و گارد نوس از تفریحات فوق العاده کورفو هستند که برای تمام سلیقه ها رضایت بخش هستند. جزایر شاعرانه پکسی، آندای پکسی و اریکوسا از مناطقی هستند که برای تفریحات کورفو گزینه ای مناسب هستند و سفر شما را بیاد ماندنی می کنند. شنا کردن و حمام آفتاب در این سواحل بسیار لذت بخش است و طرفداران زیادی دارد.
قایق های بادبانی از تفریحات کورفو
یکی از تفریحات کورفو که بسیار محبوب است سوار شدن بر قایق های بادبانی در دریای ایونی است و همچنین تورهای گردشگری که از طریق قایق به ساندرا و بورتنیت در نزدیکی آلبانی خواهند رفت. کورفو دارای فرودگاه و کشتی از پاتراس یونان است و کشتی های آنکونا و ونیز هم در فصل تابستان در این منطقه توقف می کنند. مسافران تور یونان در این شهر کوچک به خوبی به گردش می پردازند. این جزیره شگفت انگیز از بهترین جاهای دیدنی یونان است و در شمال شرق سواحل یونان قرار گرفته است. این جزیره با هتل های ساحلی و کوه های ناهموار زیادی احاطه شده است. میراث فرهنگی که در این شهر وجود دارد نشان دهنده سال هایی است که ونتیان، بریتانیایی و فرانسویان در سال ۱۸۶۴ قبل از این که با یونانیان متحد شوند، حکومت می کردند.
کاخ سلطنتی سنت مایکل و همچنین کاخ سنت جورج
دو کاخ سنت مایکل و سنت جورج در این شهر قرار دارند و محل تفریحی خوبی برای گشت و گذار است. این منطقه به کمک قلعه هایی به نام ونتیان در برابر عوامل بیگانه محافظت می شود و در کنار این دو توربین های بادی قرون وسطایی نیز وجود دارند. دارای کاخی است که انگلیسی ها آن را ساخته اند که کلکسیون بزرگی از عتیقه و آثار باستانی در موزه هنرهای آسیایی است. ویلای نئوکلاسیک که متعلق به قرن نوزدهم است در جنوب این شهر و در داخل باغی بزرگ قرار گرفته است و مجسمه هایی آن را احاطه کرده اند. قلعه آنجلا کاسترو که مربوط به قرون وسطی است و محوطه های غواصی در سواحل غربی کورفو وجود دارد.

معرفی دیدنی های کورفو
از دیدنی های معروف کورفو به موزه کازا پارلانت، ساحل پورتو تیمونی، پناهگاه الاغ کورفو، ساحل گاردنوس، قلعه آنجلا کاسترو، منطقه کاسیو پی، کلیسای سنت اسپا یریدون، تخت قیصر، موزه هنر آسیایی کورفو، بخش قدیمی شهر کورفو، صومعه پالئوکاستریتسا، قبرستان بریتانیاییها و ساحل پالئو کاستر یتسا می توان اشاره کرد.
در نزدیکی یکی از ساحل ها مکانی مقدس مربوط به قرن سیزدهم قرار دارد و ناقوس آن را در باغی پوشیده از گل های یاسمن خواهید دید که عطر خاص کلیسایی را در فضای آن استشمام خواهید کرد. حال و هوایی خاص را در زمان برگزاری عید پاک در این جزیره خواهید دید و گروه کر کلیسا آواز می خوانند و از جمله مراسم دیدنی آن مراسم شکستن کوزه های سفالین است که زمان برگزاری آن شنبه عید پاک است.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱