غذاهای میکونوس

میکونوس یکی از جزیره یونان می باشد که دارای زیبایی های بسیار زیاد و جذابی می باشد. رستوران های میکونوس دارای بهترین غذاهای میکونوس برای گردشگران این جزیره می باشد. هر ساله گردشگران بسیار زیادی به این جزیره بسیار زیبا و دوستداشتنی می آیند و در رستوران های میکونوس از بهترین غذاهای دریایی و مدیترانه ای نوش جان می کنند. در این جزیره انواعی از رستوران محلی و لوکس و مجلل وجود دارد که با چشم اندازهایی عالی بهترین غذاها را سرو می کنند.

[caption id="attachment_518" align="aligncenter" width="800"]غذاهای میکونوس غذاهای میکونوس[/caption]

رستوران ساحلی اسپیلیا « Spilia»

یکی از بهترین رستوران های میکونوس رستوران اسپیلیا می باشد. این رستوران بسیار زیبا در در صخره های غار قرار دارد و معنی اسم آن به زبان محلی غار می شود. این رستوران بسیار زیبا در موقعیت بسیار خوبی از دریا قرار دارد و دارای بهترین چشم اندازها از دریا است. این یکی از رستوران های میکونوس است که دارای سرآشپزهای بسیار ماهری است که بهترین غذاهای میکونوس را سرو می کنند. تمامی غذاهای دریایی این رستوران بسیار تازه هستند و مستقیما از دریا آورده می شوند. در محیط دنج و راحت این رستوران می توان با چشم انداز خوبی از دریا غذا خورد و از هر لحظه سفر خود لذت برد.

[caption id="attachment_519" align="aligncenter" width="800"]رستوران ساحلی اسپیلیا « Spilia» رستوران ساحلی اسپیلیا « Spilia»[/caption]

رستوران لینگ لینگ «Ling Ling»

یکی دیگر از رستوران های میکونوس، رستوران لینگ لینگ می باشد. این رستوران در یک فضای باز قرار دارد و دارای یک تالار غذاخوری می باشد. تمامی غذاهای این رستوران با مواد تازه و ارگانیک سرو می شوند و دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. بیشتر غذاهای میکونوس مانند انواع ماهی ها، میگوها، شاه میگو، دیم سام و .. در این رستوران به بهترین شکل ممکن توسط بهترین آشپزها طبخ داده می شوند. در رستوران های میکونوس نه تنها می توانید غذاهای دریایی را نوش جان کنید، بلکه می توانید از انواع غذاهای سنتی جزیره نیز بخورید و لذت ببرید.

[caption id="attachment_520" align="aligncenter" width="800"]رستوران لینگ لینگ «Ling Ling» رستوران لینگ لینگ «Ling Ling»[/caption]

رستوران ماتسوهیسا « Matsuhisa»

یکی دیگر از رستوران های میکونوس که بهترین غذاهای ژاپنی و آمریکایی را سرو می کند، رستوران ماتسوهیسا می باشد. در این رستوران یک سرآشپز فوق العاده وجود دارد که شهرت جهانی برای طبخ غذاهای میکونوس دارد. تمامی غذاهای این رستوران با تازه ترین مواد محلی سرو می شوند و دارای بهترین منوی دریایی می باشد. این رستوران در کنار یک استخر قرار دارد و مسافرین می توانند بهترین غذاها را با بهترین چشم انداز از مناظر و خانه های اطراف نوش جان کنند. این یکی از بهترین رستوران های میکونوس است که بهترین نوشیدنی های فصل و غذاهای میکونوس را نیز سرو می کند.

[caption id="attachment_521" align="aligncenter" width="800"]رستوران ماتسوهیسا « Matsuhisa» رستوران ماتسوهیسا « Matsuhisa»[/caption]

رستوران  کیکو « Kiku»

بیشتر رستوران های میکونوس یونان دارای شهرت جهانی هستند و بیشتر افراد از خوردن غذاهای میکونوس در این رستوران های لذت می برند. یکی دیگر از رستوران های میکونوس رستوران کیکو است که در یک هتل قرار دارد. این رستوران با الهامی از فرهنگ و سنت های ژاپنی شکل گرفته است و در زمان ورود به شما ادای احترام می شود. در این رستوران انواع غذاهای ژاپنی مانند سوشی و .. سرو می شود و می توان در یک محیط امن و بسیار راحت در کنار یک استخر قرار دارد غذا را نوش جان کرد. این یکی از رستوران های میکونوس است که بعد از صرف غذاهای میکونوس می توان به ساحل رفت و از چشم انداز زیبای ساحل نیز لذت برد.

[caption id="attachment_522" align="aligncenter" width="800"]رستوران کیکو « Kiku» رستوران کیکو « Kiku»[/caption]

رستوران فانکی کیچن « Funky Kitchen»

یکی از مشهورترین رستوران های میکونوس رستوران فانکی می باشد. این رستوران دارای یک محیط بسیار جذاب می باشد و غذاهای میکونوس را به بهترین شکل ممکن سرو می کند. محل قرار گرفتن این رستوران بسیار زیبا است و در خیابانی مملو از گل ها کاغذی و خانه های سفید قرار دارد. در این رستوران انواع غذاهای سنتی و مدیترانه ای سرو می شود و تمامی مواد استفاده شده در این غذاها ارگانیک هستند. در محیط راحت و دنج این رستوران می توان انواع غذاهای گوشتی، دریایی و گیاهی را نوش جان کرد و از آنها لذت برد. حتما دسرهای خوشمزه این رستوران را امتحان کنید چرا که دارای طعم های بسیار خوب و خوش طعم هستند و نظیر آنها را نمی توان در هیچ جای دنیا یافت. در آخر هم می توان یک نوشیدنی فصل را نوش جان کرد.

رستوران ساحلی بودا بار « Buddha Bar Beach»

این رستوران یکی از رستوران های آسیایی می باشد. شهرت این رستوران منحصر بفرد بخاطر چشم اندازهای بسیار زیبا و فوق العاده آن از ساحل دریا می باشد. رستوران بودا در یک محیط بسیار دنج ساخته شده است و ارزش امتحان کردن را دارد. غذاهای این رستوان توسط بهترین سرآشپزهای دنیا سرو می شوند و در یک محیط زنده و شاد که موسیقی در آن پخش می شود می تواند از غذاهای میکونوس لذت برد. هر غذایی که می خواهید غذاهای یونان، چینی، ژاپنی، تایلندی، مدیترانه ای، سنتی و .. در این رستوران سرو می شود. این رستوران یکی از رستوران های بسیار مجلل است که روزانه افراد مشهور و ثروتمند زیادی در آن غذا می خورند و از محیط شاد و سرزنده آن لذت می برند. در این رستوران بهترین نوشیدنی های فصل نیز سر می شود. رستوران های میکونوس از محیط های بسیار دنج و راحت برخوردار هستند که بهترین غذاها را سرو می کنند و خاطرات و زیبایی های سفر را برای مسافرین چند برابر می کنند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱