راهنمای سفر به میکونوس

در سفر به میکونوس باید با این جزیره و نکات مهمی در این باره آشنا شوید. میکونوس جاذبه های گردشگری زیادی دارد که می تواند سفر شما را هیجان انگیز کند. در این مقاله به طور مختصر درباره راهنمای سفر به میکونوس، دیدنی های میکونوس و خوراکی های میکونوس اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهیم.

میکونوس

میکونوس یکی از جزایر زیبا و بی نظیر یونان است که به دلیل جاذبه های فراوانی که دارد مقصد گردشگری افراد زیادی شده است. منظره زیبای این جزیره در کنار آب و هوای خوب آن می تواند آرامش عمیقی را در شما ایجاد کند. جزیره میکونوس یکی از متفاوت ترین جزایری است که تاکنون دیدید از کوچه های باریک آن گرفته تا ساختمان های سفیدی که در میان آبی دریا خودنمایی می کنند باعث شده این جزیره یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری برای گذراندن اوقات فراغت باشد. ضمنا این جزیره دارای هتل های لوکس و زیبایی است که گزینه مناسبی برای تعطیلات هستند. میکونوس در کنار زیبایی های بی نظیر خود دارای فرهنگ، تاریخ و معماری بی نظیری است که توجه هر کسی را به خود جلب می کند.

در سفر به میکونوس حتما از سواحل زیبای آن دیدن کنید و برای استفاده از غذاهای دریایی رستوران های کنار ساحل را انتخاب کنید. میکونوس تمام شرایط لازم برای لذت بردن شما را داراست بنابراین در سفر به این جزیره ابتدا اطلاعات خود را کامل کنید سپس برای سفر اقدام کنید. در ادامه این مطلب به معرفی هیجان انگیزترین قسمت های جزیره میکونوس می پردازیم.

[caption id="attachment_849" align="aligncenter" width="800"]راهنمای سفر به میکونوس راهنمای سفر به میکونوس[/caption]

بهترین زمان سفر به میکونوس

برای لذت بردن از تفریحات این جزیره بهتر است با راهنمای سفر به میکونوس و بهترین زمان سفر به میکونوس آشنا شوید. به طور کلی میکونوس آب و هوای متغیری دارد و در طول سال برای گردشگری مناسب است. ماه های سپتامبر و اکتبر بهترین زمان برای سفر به میکونوس هستند. در این ماه ها جمعیت گردشگران کم است و به دلیل گرم بودن آب دریا می توانید از تفریحات آبی استفاده کنید. فصل بهار یکی از شلوغ ترین و پر گردشگر ترین فصل های سفر به میکونوس است اگر قبل از شروع این فصل به میکونوس سفر کنید مسلما هزینه ها پایین تر خواهند بود. آب و هوای میکونوس در فصل زمستان معتدل است و میانگین دمای هوا تا 10 درجه سانتی گراد هم می رسد. اما گران ترین و شلوغ ترین ماه ها برای سفر به میکونوس ماه های ژوئن، جولای و آگوست هستند.

[caption id="attachment_850" align="aligncenter" width="800"]بهترین زمان سفر به میکونوس بهترین زمان سفر به میکونوس[/caption]

جاذبه های گردشگری میکونوس

در سفر به میکونوس باید با جاذبه های گردشگری این جزیره رو به رو شوید. جزیره میکونوس دارای خانه هایی سفید، مکعبی و زیبا است که به یکی از جزایر منحصر به فرد یونان تبدیل شده است. اگر به یونان سفر کردید حتما از این جزیره زیبا و جاذبه های گردشگری بی نظیر آن دیدن کنید. سفر به میکونوس برای کسانی که عاشق آفتاب و آب و هوای مدیترانه ای هستند پیشنهاد بسیار خوبی است. در گذر از کوچه های زیبای جزیره با کلیساها و خانه هایی رو به رو می شوید که نمایانگر زندگی سنتی و قدیمی یونان هستند. گردشگرانی که سفر به میکونوس را برای خود انتخاب می کنند حتما از سواحل زیبای آن هم لذت می برند. با راهنمای سفر به میکونوس همراه باشید تا شما را با مهم ترین جاذبه های میکونوس آشنا کنیم.

پاناگیا پاراپورتیانی

یکی از جاذبه های گردشگری در سفر به میکونوس پاناگیا پاراپورتیانی است. این محل یک کلیسای قدیمی در میکونوس می باشد که در امتداد خط ساحلی جزیره میکونوس قرار گرفته است. یکی از جالب ترین نکات در مورد کلیسای پاناگیا پاراپورتیانی معماری بی نظیر آن با دیوارهای سفید است که چشم هر گردشگری را به خود جذب می کند. در گذشته پنج کلیسا بر روی هم ساخته شد و هم اکنون به شکل کلیسای پاناگیا پاراپورتیایی در آمده است. این کلیسا دارای چشم انداز زیبای اقیانوس است و اکثر گردشگران در سفر به میکونوس از آن دیدن می کنند.

[caption id="attachment_851" align="aligncenter" width="800"]پاناگیا پاراپورتیانی پاناگیا پاراپورتیانی[/caption]

ساحل اگیوس سوستیس

یکی دیگر از جاذبه ها دیدنی در سفر به میکونوس ساحل اگیوس سوستیس است. این ساحل در دورترین قسمت جزیره قرار دارد به همین دلیل با صندلی و یا آلاچیق خاصی در آن رو به رو نمی شوید همین موضوع سبب شده این ساحل برای نشستن و لذت بردن از آرامش دریا گزینه مناسبی باشد. در این ساحل می توانید از غذاهای لذیذ کنار ساحل استفاده کنید.

[caption id="attachment_852" align="aligncenter" width="800"]ساحل اگیوس سوستیس ساحل اگیوس سوستیس[/caption]

آسیاب های بادی کاتو میلی

بر طبق راهنمای سفر به میکونوس یکی از بهترین جاذبه های گردشگری در سفر به میکونوس کاتو میلی است. کاتو میلی شامل آسیاب های بادی قدیمی هستند که در روستایی به نام چورا در جزیره میکونوس واقع شده اند. این آسیاب ها مشرف به دریا هستند و زیبایی بی نظیری دارند. این آسیاب های بادی با کلاهک های کاه و چوب خود یکی از قدیمی ترین آثار تاریخی میکونوس هستند که توسط ونیزی ها ساخته شدند و اکنون به عنوان یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری میکونوس به شمار می روند. به طور کلی در جزیره میکونوس 16 آسیاب بادی وجود دارد که بازدید از آنها می تواند اطلاعات زیادی را درباره شیوه ساخت و مهار باد نشان دهد. در سفر به میکونوس حتما از این آثار تاریخی بی نظیر دیدن کنید و از منظره اقیانوس لذت ببرید.

[caption id="attachment_853" align="aligncenter" width="800"]آسیاب های بادی کاتو میلی آسیاب های بادی کاتو میلی[/caption]

ونیز کوچک

 بنابر راهنمای سفر به میکونوس یکی دیگر از جاذبه های گردشگری مهم در سفر به میکونوس بازدید از ونیز کوچک یا همان Little Venice است. ونیز کوچک منطقه ای در میکونوس است که مانند ونیز بین ساختمان ها و آب مرزی وجود ندارد و آب در تماس مستقیم با ساختمان ها است. این منطقه یکی از قدیمی ترین مناطق میکونوس می باشد که گفته می شود توسط بازرگانان دریایی ساخته شده است. این منطقه در نزدیکی ساحل آلکانتارا قرار دارد. ونیز کوچک یکی از جذاب ترین مناطق گردشگری در میکونوس می باشد که حال و هوای عجیبی دارد و برای عاشقان مقصد بسیار مناسبی است.

[caption id="attachment_854" align="aligncenter" width="800"]ونیز کوچک ونیز کوچک[/caption]

خوراکی های میکونوس

طبق گفته راهنمای سفر به میکونوس یکی از جذاب ترین قسمت ها در سفر به میکونوس آشنایی با تنوع غذایی مردم این جزیره است. در واقع می توان گفت گشتن در رستوران ها و کافه های جزیره که در کوچه پس کوچه های آن قرار دارند یکی از بهترین تفریحات سفر شما خواهد بود. در سفر به میکونوس حتما رستوران های مختلف این جزیره را بشناسید و از معروف ترین غذاهای آنها تست کنید. رستوران های این جزیره دارای حال و هوای بی نظیری هستند و علاوه بر سرو غذاهای مختلف می توانید به آرامش نسبی هم دست پیدا کنید. در جزیره میکونوس رستوران های متنوعی وجود دارد که هر کدام دارای دکوراسیونی زیبا و شیک هستند البته دکوراسیون و چیدمان رستوران ها تا حد زیادی بستگی به موقعیت رستوران دارد. شک نکنید که رستوران گردی یکی از بهترین خاطرات شما در سفر به میکونوس خواهد بود. در رستوران های این جزیره غذاهای مختلف طبخ می شود از خوراک خاویار گرفته تا سوپ عدس، پیتزا، موساکا و ... که همگی توسط آشپزانی ماهر سرو می شوند و در کنار هر کدام از سس مخصوص استفاده می شود. چشیدن غذاهای اصیل یونان در این جزیره پیشنهاد بسیار خوبی برای گردشگران است.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱