بهترین هتل های کرت

بهترین هتل های کرت از جمله بهترین هتل های یونان به حساب می آیند که از هتل های ارزان قیمت تر گرفته تا بهترین هتل ها را در این شهر مشاهده خواهید کرد. هتل های کرت تمامی امکانات رفاهی جهت اسکان راحت تر مسافران را فراهم خواهند نمود و ساحلی بودن برخی هتل های آن سبب لذت بخش تر شدن اقامت در آنها شده است.

هتل یکی از مهم ترین مواردی است که در سفر حتما باید به آن توجه نمود و قبل از سفر هتلی که قصد اقامت در آن را دارید باید در نظر گرفت. در حالت کلی بهترین هتل های کرت با کیفیت بالا و خدمات بسیار زیادی مشغول به ارائه ی خدمات به مسافران هستند. ساخت منحصر به فرد و مناسب با آداب و رسوم هر ملت، این هتل ها را به محل مناسبی جهت سکونت بدل کرده است. همچنین فضای آرام و دلنشین و آب و هوای مناسب کشور یونان باعث گردشگری بودن این منطقه شده است.

تقریبا بیشتر بهترین هتل های کرت دور بر مکان های دیدنی و تاریخی آن احداث شده اند که کارها را برای مسافرین راحت تر کرده است. همچنین برخی هتل ها در کنار آب احداث شده اند که به زیبائی آنها افزوده است. هتل های کرت از برترین هتل های یونان به حساب می آیند و تمامی خدمات مورد نیاز مسافرین را ارائه خواهند داد و مسافرین این شهر اقامت خوشی در هتل های لوکس کرت خواهند داشت. در ادامه به چندی از هتل های معروف کرت اشاره کرده ایم.

[caption id="attachment_798" align="aligncenter" width="800"]بهترین هتل های کرت بهترین هتل های کرت[/caption]

هتل نانا کرت

هتل نانا بهترین هتل جزیره کرت می باشد که سالانه گردشگران بسیاری را در خود جای داده است و به دلیل زیبائی و دلباز بودن منطقه این هتل از پر مسافرترین هتل های یونان می باشد. ویوی رو به دریای آن سبب هرچه لذت بخش تر شدن اقامت در این هتل گشته است. این هتل علاوه بر داشتن زیبائی به دلیل نزدیکی به اماکن گردشگری معروف کرت از جمله ویرانه های کاخ مینوان و کاخ کنوسوس مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. این هتل را نمی توان تنها یک هتل معمولی در نظر گرفت و شهر بازی کودکان به همراه پارک آبی از بهترین امکاناتی است که این هتل به مسافرین ارائه می دهد و قطعا سبب جلب رضایت شما خواهد شد. از امکانات این هتل می توان به داشتن هفت استخر، سونا، آب گرم، وای فای رایگان و ... اشاره کرد. ارائه ی خدمات در این هتل به نحو احسن خواهد بود و تمامی خدمات مورد نیاز مسافرین بدون کم و کسر ارائه می شود.

[caption id="attachment_799" align="aligncenter" width="800"]هتل نانا کرت هتل نانا کرت[/caption]

هتل لیانا پانورموس

چنانچه به دنبال هتلی ارزان قیمت در کرت می گردید، هتل لیانا پانورموس بهترین انتخاب برایتان خواهد بود چرا که هزینه این هتل در برابر دیگر هتل های کرت بسیار پائین تر بوده و تمامی امکانات مورد نیازتان در این هتل آماده خواهد بود. از جمله خدمات این هتل می توان به وجود وای فای و استخر در آن اشاره کرد اما امکان سرو غذا در اتاق وجود نخواهد داشت و در عوض رستورانی شیک و زیبا جهت پذیرائی از مسافرین در نظر گرفته شده که می توانید با مراجعه به این رستوران غذاهای محلی کرت را نیز امتحان کنید. همچنین امکان سرو غذاهای معمولی و مورد علاقه ی شما نیز در این رستوران امکان پذیر خواهد بود. اتاق های این هتل تمیز بوده و هر روزه توسط خدمت کاران تمیزکاری خواهد شد. این هتل یکی از بهترین مراکز جهت تضمین امنیت شما به حساب می آید.

[caption id="attachment_800" align="aligncenter" width="800"]هتل لیانا پانورموس هتل لیانا پانورموس[/caption]

هتل جزیره کرت

از بهترین هتل های کرت با قیمت ارزان می توان به هتل جزیره اشاره کرد که اقامتی بدون هیچ دردسری را برایتان مهیا خواهد نمود. اتاق های این هتل بسیار بزرگ بوده و اقامت در آن را راحت تر نموده و بزرگی اتاق های آن به همراه قیمت پائین آن سبب رزرو فراوان آن توسط گردشگران شده است. همچنین نزدیکی آن به مراکز گردشگری از دیگر امتیازهای این هتل به حساب می آید. از جمله امکانات این هتل می توان به مجهز بودن آن به استخر بزرگ، رستوران، وای فای رایگان، پذیرش شبانه روزی و ... اشاره کرد. البته از دیگر موارد قابل توجه هتل جزیره، ساحلی بودن آن می باشد که به زیبائی هرچه تمام تر آن افزوده و سبب جلب توجه مسافرین خواهد شد.

[caption id="attachment_801" align="aligncenter" width="800"]هتل جزیره کرت هتل جزیره کرت[/caption]

هتل دیاوس کو لاکچری

از دیگر هتل های لوکس و مدرن کرت می توان به هتل دیاوس کو لاکچری اشاره کرد که هتلی 5 ستاره بوده و تمامی نیاز های مسافرینش را برآورده خواهد کرد. این هتل دارای ساحلی اختصاصی بوده و فضای آرام و دلنشین آن بسیار لذت بخش خواهد بود همچنین وجود صخره های روی آب در جلوی این هتل سبب غرش صدای آب شده و اقامتی خاطره انگیز برایتان ایجاد خواهد کرد. از امکانات این هتل می توان به مجهز بودن آن به باشگاه، استخر، سونا، وای فای رایگان، نگهداری از کودکان خردسال و ... اشاره کرد. تمامی اتاق های این هتل امکانات رفاهی کامل داشته و بهترین مکان جهت اقامت شما خواهد بود. همنین امکان رزرو اقامت در این هتل نیز وجود خواهد داشت و به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشند.

[caption id="attachment_802" align="aligncenter" width="800"]هتل دیاوس کو لاکچری هتل دیاوس کو لاکچری[/caption]

هتل قصر آبی کرت

هتل قصر آبی را می توان از جمله بهترین هتل های کرت نام برد چرا که هم زیبائی آن و هم موقعیت جغرافیایی آن به گونه ایست که سبب ایجاد سفری به یاد ماندنی برایتان خواهد شد. کامل ترین هتل کرت را می توان این هتل دانست اما باید دانست که این هتل گران قیمت می باشد. سوئیت ها و اتاق های رو به دریای آن که با لوازم لوکس و مدرن تزئین شده اند حس خوبی به شما خواهد داد. از امکانات این هتل می توان به مجهز بودن آن به استخر عمومی و خصوصی، اسپا، باشگاه ورزشی، ساحل اختصاصی، وای فای رایگان و ... اشاره کرد که خدمات ارائه شده در این هتل بی همتا خواهد بود و خدمه ی آن امکان سخن گفتن به چند زبان را خواهند داشت که سبب راحت تر بودنتان می شود.

[caption id="attachment_803" align="aligncenter" width="800"]هتل قصر آبی کرت هتل قصر آبی کرت[/caption]

هتل سنسیمار کالیسون

هتل سانسیمار کانیسور از دیگر هتل های 5 ستاره در میان بهترین هتل های کرت به حساب می آید که امکانات رفاهی کامل آن سبب مراجعه بسیاری از گردشگران به این هتل شده است. اتاق های این هتل نیز شیک و مدرن طراحی شده اند که سبب لذت بخش تر شدن اقامتتان خواهد شد و همچنین سوئیت هایی در محوطه طراحی شده اند که حال و هوای دیگری داشته و به صورت اختصاصی می توانید در آنها اقامت نمائید. این هتل نیز امکانات کاملی ارائه خواهد داد و طراحی زیبای آن و نمای دریایی آن بسیار لذت بخش خواهد بود.

[caption id="attachment_804" align="aligncenter" width="800"]هتل سنسیمار کالیسون هتل سنسیمار کالیسون[/caption]

هتل کارامل کرت

هتل کارامل نیز در میان بهترین هتل های کرت از محبوب ترین هاست و سالانه افراد بسیاری این هتل را جهت اقامت خود انتخاب می نمایند. چنانچه برای زیبائی اهمیت ویژه ای قائل اید بهترین انتخاب برایتان از میان بهترین هتل های کرت این هتل خواهد بود چرا که ساخت زیبای این هتل شما را به حیرت خواهد آورد. از امکانات این هتل می توان به وجود استخر بزرگ، کافه، رستوران، وای فای رایگان، سونا، باشگاه ورزشی و ... اشاره کرد و اتاق های بی نظیر زیبای آن اقامتی آرام برایتان فراهم خواهد کرد. همچنین این هتل به مناطق گردشگری کرت نزدیک بوده و بازدید از مراکز دیدنی کرت را برایتان آسان تر خواهد کرد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱